Natuurlijk is het nu populair om Ubisoft te haten; met AC;U, FC4, en The Crew hebben ze nu grote releases en staan ze midden in de spotlight. Dat dan de dingen met de release niet goed verlopen maakt het makkelijk branden van dit grote doelwit. Dat is natuurlijk begrijpelijk, en deels ook zeker terecht. Maar velen slaan nu compleet door en verliezen de totale objectiviteit.
Ubisoft sucks.
Met hun mooie beloftes, slicke game presentaties en uiteindelijk lelijke downgrades en games die voor "meter" lopen die aan de lopende band post-lauch worden gepatcht....
Alsof Driveclub (van Evolution studios)wel goed liep na de lauch. Alsof Dark souls 2 (van From software) wel het zelfde er uit zag als de vroege presentaties. Als of Halo; master chief collection (van 343 Industries) geen patches nodig had na lauch. Alsof Destiny (Bungie) wel alles bood wat de makers ''beloofde''. Battlefield 4 (EA) was in 1 keer een schot in de roos; geen grote overhaul nodig - ook niet een jaar later. GTA 5 (Rockstar) liep in 1 keer zonder problemen, mét Heists. Call of Duty (Activision) had al helemaal geen patches nodig. Skryrim (Bethesda) had absoluut geen bugs. The Witcher 3 (CD Project Red) toont geen downgrade in de laatste trailer.
Nee... Fuck Ubisoft!
p.s. Nee, geen Ubi fanboy hier.
Gewoon een gamer die graag games speelt, die het jammer vind dat releases steeds moeilijker lijken te verlopen, maar dat snapt omdat games steeds complexer worden. Maar het ook jammer en tegelijkertijd enigszins ook begrijpelijk vind, dat game developers in een soort van onmogelijke spagaat situatie komen te zitten als het gaan om verwachtingen van gamers en de realistische mogelijkheden als het aankomt op budget en capaciteit.
Laatst bewerkt: 8 dec 2014
Cyndris en Sen vinden dit leuk.