George Weah is inderdaad een uitzondering, had gehoopt dat hier niemand was die hem kent Maar ik bedoel vooral dat ze m (voor mij gevoel) niet zo snel aan een donkere speler zullen geven, ongeacht hoe goed hij is.
En Messi maakte weliswaar 28 goals, maar met die mentaliteit waarmee hij vorig jaar op rondliep op de voetbalvelden in spanje verdient ie echt geen Top3 plekje vind ik, elke wedstrijden een beetje rond sjokken zo van: Moet dit? Heeft ook een stuk minder plezier in het spelletje lijkt het, de Messi van 2011 en 2012 heb ik nauwelijks terug gezien vorig jaar. Hij was wel goed, maar anderen waren simpelweg beter.
Mijn mening over Neuer zal op dit forum inderdaad niet gedeeld worden, het is een mening die ik gevormd heb na het zien van 100en wedstrijden, en daar blijf ik bij, word echt enorm gehyped die man, misschien ben ik wel blind, maar ik zie dus echt niet wat mensen in hem zien. Goeie keeper die er zo nu en dan een showtje van maakt, niks meer, niks minder. Als ik hem zou moeten raten op Fifa zou die een 86 zijn.
Laatst bewerkt: 4 dec 2014