1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahaha zat hier al op te wachten, heb je nou nog niet door dat de FIFA een corrupt zooitje is?

Maargoed, we kunnen hier natuurlijk eindeloos over discusseren, eerlijk gezegd zouden Messi en Neuer niet een op mijn shortlist staan.

Ik zou op basis van vorig seizoen hiervoor tekenen.

1.Ronaldo
    2.Robben
    3.Yaya

Ronaldo en Yaya hadden echt een fenomenaal seizoen in de competitie achter de rug en Robben een iets minder seizoen in de competitie maar wel een fenomenaal WK.

Maargoed, dit zal natuurlijk nooit gebeuren, een Afrikaan die kans maakt op de Ballon d'or, geloof je het zelf?

Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    RemcoM vindt dit leuk.
  2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja tuurlijk is fifa corrupt. Messi en Neuer zouden ook niet op mijn lijstje staan. Neem nog steeds niet weg dat ik Neuer de beste keeper vind :+ .

1.Ronaldo
    2.Robben
    3.Sven van Beek :)

Maargoed laten we de discussie hier maar eindigen :)

Niema94 vindt dit leuk.
  3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Svennieeeeeeeeeeeeeeee!! Dat ik hem vergeten ben shiit man:D

TobiasBB vindt dit leuk.
  4. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Voor de liefhebbers:

Doe mee met ons nieuwe toernooi. Lees alle voorwaarden en criteria door op de afbeelding te klikken.
    Nieuwe leden zijn altijd welkom en we spelen gewoon voor de fun!

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat witte lettertype is niet héél handig als je reclame probeert te maken op dit forum. ;)

6. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zo beter ;)

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zit er over na te denken het onderstaande team te maken

Maar twijfel nog over de invulling van een paar posities

Lahm of Schweini
    Modric en Khedira of Iniesta en Busquets
    IF James of IF Vela

Iemand tips?

PS: Spelers als Bale, IF Benzema en IF Lahm zijn achterlijk duur op de PC dus dat gaat hem jammer genoeg niet worden :mad:

8. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Mooi team heb je dan :thumbs:

En ik zou voor dit gaan:

Lahm of Schweini
    Modric en Khedira of Iniesta en Busquets
    IF James of IF Vela

Speel zelf nu met Lahm en Schweinsteiger en vind Lahm toch wel een stuk beter en hij heeft ook iets meer pace wat nog al belangrijk is bij Fifa !

James als RM moet je gewoon niet doen die hoort gewoon op CAM/CM positie !

Niema94 vindt dit leuk.
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    En voor 1 wedstrijd Benatia, aangezien Boateng een rode kaart heeft! :+

Niema94 en Kevacez vinden dit leuk.
  10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wel zweterig hoor, een shadow kaartje op Boateng. :p

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan zal ik me ook nog maar laten horen: ik zou niet zoveel geld investeren in Neuer. Het blijft een keeper en keepers van 80+ en 90 verschillen in mijn ogen nou niet zo heel veel. Weidenfeller of Casillas voldoet ook wel. + dat geld kan je dan mooi investeren in voetballers. ;)

12. Avan

Avan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Bryan Ruiz gaat nu opeens een hele lading voor 2000 start bod er uit op de One. Gelukkig had ik een paar dagen geleden een paar voor 300 a 350 in kunnen kopen zodat ik hopelijk hier mooi op mee kan liften.

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dan heeft ie 88 Sprintspeed, lache toch!:D

Dat dacht ik eerst ook, maar zoals ik onderin m'n post al aangaf zijn de mogelijk versterkingen zijn echt veelste duur op de PC, dan kan ik daar wel Weidenfeller plaatsen maar heb geen idee wie ik kan halen met het geld vrij komt.

Hieronder de goedkoopste BIN van een van mijn mogelijke versterkingen|:-

En ik vind Neuer op Fifa echt ziekgoed, las op de forums zowel negatieve als positieve verhalen maar in de eerste 10 wedstrijden voor mij keepte hij echt héél goed. Ook erg chill dat elke terugspeelbal, goal kick of wat dan ook weer bij een medespeler terecht komt door z'n 92 Kicking, daar maak ik dan ook optimaal gebruik van.

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik geef ze zelf meestal Anchor, is ook gewoon 2 pace erbij. Niet omdat ik zozeer veel op pace speel, maar meer omdat ik wil dat ik mijn tegenstanders ook op snelheid wil kunnen afstoppen. Achterin geef ik ze altijd pace, maar momenteel heeft bij mij geen enkele middenvelder of aanvaller extra pace door zijn chemistry style. Geef je dus groot gelijk om Boateng lekker anchor of shadow te geven. :D

15. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Een Afrikaan die kans maakt op de Ballo d'or. Hmmm. Een zekere George Weah, afkomstig uit Liberia, heeft deze prijs - toen nog wereldvoetballer van het jaar - toch echt gewonnen ;-).

Maar goed, ik snap niet waarom Messi niet op een shortlist zou staan - nee ik vond het niet terecht dat hij werd gekozen als speler van het. Soit. Dat hij niet in zijn grootste doen speelt, betekent niet dat ie niet bij de beste behoort. Vorig seizoen, minder seizoen, scoort ie alsnog 28 La Liga goals. Net als Ronaldo de laatste weken niet in grootse vorm is, maar alsnog flink scoort en assists geeft (hoewel soms per ongeluk). Neuer kan je over twijfelen, hoewel ik het niet met je eens ben dat er betere keepers zijn. Absoluut niet. En in die mening sta je denk ik ook vrij alleen ;-) . Robben was geweldig. Yaya ook, hoewel mijn voorkeur op het middenveld al uit zou gaan naar Kroos. Maar goed, ieder zijn voorkeur. Het is ook moeilijk kiezen hoor.

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    George Weah is inderdaad een uitzondering, had gehoopt dat hier niemand was die hem kent:x Maar ik bedoel vooral dat ze m (voor mij gevoel) niet zo snel aan een donkere speler zullen geven, ongeacht hoe goed hij is.

En Messi maakte weliswaar 28 goals, maar met die mentaliteit waarmee hij vorig jaar op rondliep op de voetbalvelden in spanje verdient ie echt geen Top3 plekje vind ik, elke wedstrijden een beetje rond sjokken zo van: Moet dit? Heeft ook een stuk minder plezier in het spelletje lijkt het, de Messi van 2011 en 2012 heb ik nauwelijks terug gezien vorig jaar. Hij was wel goed, maar anderen waren simpelweg beter.

Mijn mening over Neuer zal op dit forum inderdaad niet gedeeld worden, het is een mening die ik gevormd heb na het zien van 100en wedstrijden, en daar blijf ik bij, word echt enorm gehyped die man, misschien ben ik wel blind, maar ik zie dus echt niet wat mensen in hem zien. Goeie keeper die er zo nu en dan een showtje van maakt, niks meer, niks minder. Als ik hem zou moeten raten op Fifa zou die een 86 zijn.

17. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Neuer is echt een baas eerste klas, als je dat niet ziet dan zie je wel meer niet ;)

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    O oke dan weet ik dat ook weer, Thanks!

Siemenn vindt dit leuk.
  19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch weer overgestapt naar 4321 bevalt me toch het best maak zo veruit de meeste goals

. Adler
    Grobkreutz Benatia Sokratis Janse
    . Gundogan Gustavo Mkitaryan
    . Aubamayang Ramos Son

Aubamayang 14 games 13 goals
    Ramos 14 games 14 goals
    Son 14 games 8 goals

Twijfel nu alleen want heb nog 60k kan Boateng en Pisczek halen of Gotze maar ben ook wel tevreden met dit team.
    Kan ook wat doorhandelen en fitnesssquad halen want heb nog maar 33 conditie kaarten.

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Boateng is echt een monster deze Fifa, zou hem zeker halen. Gotze past er niet echt tussen vind ik, te aanvallend voor de CM positie.

Kan je trouwens niet Boateng en Schweini halen? Weet niet hoe het met de Xbox prijzen zit maar als het lukt zou ik het zeker doen. Dan zet je Schweini in plaats van Mkhitaryan en Boateng in plaats van, ehmm, geen idee eigenlijk, ik zou zeggen Benatia eraf halen want die Sokratis is echt een monster maar als je Benatia laat staan heb je wel die mooie link met Boateng, ik denk dat je er zelf wel uit komt ;)

Deel Deze Pagina