[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Waarom zo boos?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Eh wat jij zegt is allemaal niet bewezen... Mensen maken nou eenmaal foutjes, dagelijkse gebeuren en tientallen ongelukken. Dat er dan opeens een minieme kans is dat er exact op dat moment en op die plaats een fietser rijdt is gewoon pech. Dan zouden alle verkeersongevallen dus gevangenisstraffen moeten opleveren?

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zou wel een goede oplossing voor het fileprobleem zijn

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Maar rekenen ze onder die 36 miljoen ook de 'loonslaven', of zijn dat daadwerkelijk allemaal mensen die vastgehouden worden en niks betaald krijgen?

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mee eens ik snap de boze reacties wel maar ik kan me volledig vinden in deze uitspraak. Ongelukken gebeuren nou eenmaal. Die man die veroordeeld is zit daarbij ook met 3 doden op zijn geweten en dat zal hem altijd mentaal bij staan.

Klopt die Afrikanen kunnen er anders ook wat van.

http://en.wikipedia.org/wiki/Slavery#mediaviewer/File:Modern_incidence_of_slavery.png

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716

Die heeft zeker die legendarische foto uit China gezien. 8)

Maar wat een stel retards daar toch...

Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Goed gezegd.
    De reacties van FB op dat filmpje zijn ook zo om te janken. Man, man man wat zitten er toch een hoop ongelofelijk beroerde domme mensen op FB.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat volk is helemaal doorgedraaid, maar welk groot land niet. Zelfs de kleine flippen hem al lekker. Amerikanen en hun vrijheden, ze worden er bepaald niet slimmer en verstandiger van.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Kazachstan niet

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/23402892/__Fiscus_eist_meer_loon_reisbaas__.html

Serieus :rolleyes:

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heel raar geschreven. De Belastingdienst zal na onderzoek, aan de hand van meneer zijn eigen gegevens hebben geconcludeerd dat hij dat salaris onmogelijk kan verdienen (omdat hij bijv. al veel meer uitgaven heeft, omdat de personeelslasten van het bedrijf anders niet kloppen, omdat het niet strookt met zijn vermogensopbouw enz.), en daarom vermoeden dat het salaris dat meneer zelf aangeeft, niet klopt.

Ze 'eisen' dus niks, ze vermoeden alleen dat hij meer verdient dan dat hij zegt. Ze mogen verder nergens een waardeoordeel over geven, en hier al helemaal niet naar handelen.

14. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    nvm. de oorspronkelijke bron was een link van mei 2014..

Laatst bewerkt: 4 dec 2014
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    http://www.nu.nl/ondernemen/3945282/vermogen-corporaties-groeit-met-ruim-12-miljard.html

Kan ik nu dan eindelijk mijn dubbele ramen overal krijgen? Ik heb na bijna 2,5 jaar nog steeds enkel glas op drie hoog en stook me te pletter boven de huizen en recht in de wind. Aan beide kanten mijn woning overigens.

In het artikel staat ook hogere huren, lagere onderhoudskosten en beheer. Ga dan nu verdomme maar eens met onderhoud beginnen. Je krijgt mede door dat corrupte Vestia schandaal geen poot meer aan de grond bij je verhuurder. Het is toch niet meer van deze tijd, enkel glas. Zo heeft iedereen zijn eigen problemen en kwesties. Ik ben vast niet de enige uitzondering op XBW. :mad:

16. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
  17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Krijgen wij dan alle ochtenden vrij vanwege de ODOL?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Best een bizar nieuwtje. De huren stijgen fors met name voor mensen boven de 33000 en uiteindelijk gaat het in de zakken van de corporaties. Het vermogen is ook gewoon met 30% gestegen, niet echt een schijntje.

Mbt achterstallig onderhoud zou je eens bij de huurcommissie kunnen aankloppen Yellow, daar heb ik goede ervaringen mee.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Huurcomissie hebben wij ook. Hier noemen ze het een huurdersvereniging. Heb daar zelf ooit eens vrijwilligerswerk gedaan, bij een andere weliswaar. Het punt is dat die van mijn woningstichting iemand in het bestuur heeft zitten die ruim 2 jaar onder mij heeft gewoond. Zij heeft haar oude woning aan haar zoon kunnen geven, plus zelf een spik splinternieuwe woning recht tegenover haar andere vrijwilligerswerk, bij het wijkgebouw. Nee, vind dat niet helemaal zuivere koffie. Heb dat eens nagevraagd, voor dit allemaal gebeurde, bij mijn oude contactpersoon van die andere huurderscommissie / vereniging, en die zei al dat dat streng verboden is. Aangezien we in Sneek en omgeving maar één centrale coorperatie hebben, maar twee huurdersverenigingen, omdat die nog niet gefuseerd zijn, word dat nogal een kwestie. En als ze dan bij de huurdersverenigingen ook nog eens aan vriendjespolitiek doen, lees bovenstaande, dan vertrouw ik het niet zo meer daar. Ik heb echter wel tegen mezelf gezegd dat ik rond maart de schilder wel bel om te vragen wanneer die komt. Is ook ieder jaar weer een twijfelgeval, want tegenwoordig moet ik het hem ook vragen en gaan die verbouwingsverzoeken niet meer via de stichting. Tsja, gaat dus weer lekker hier in Sneek. 8)

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina