[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
  2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Op de radio hoorde ik dat die straf opgelegd is voor 'andere ontuchtelijke handelingen'.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb er sowieso nooit wat aan gevonden, dus ben het helemaal met je eens in deze post. Tuurlijk mag het wel eens wat rebels, maar er is ook nog zoiets als fatsoen. Het hoeft niet allemaal van een ''dan gaan we dat regelen'' gehalte.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Pownews en Geenstijl heb je idd precies niks aan.

Jorrie en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zeg toch dat ik vind dat ze in dit geval te ver zijn gegaan. Jij vraagt waarom iemand uberhaupt pro pownews is, ik vind dat ze op veel vlakken betere journalistiek bedrijven dan de rest van Nederlandse televisie. Met name op politiek vlak hebben ze veel betere interviews. De ene keer is dat omdat ze wel weten hoe ze door moeten vragen en geen genoegen nemen met de standaard draai antwoorden (lijkt mij nogal journalistiek 101, maar zie je toch nog vaak op TV). De andere keer is dat omdat ze pijnlijk laten zien hoe debiel sommige pvv-ers zijn.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Totaal niet met je eens. GeenStijl breng genoeg zaken aan het licht:

- de exorbitante salarisverhogingen van zorgbestuurders
    - toen dat stuk met die dagvergoedingen van het EP
    - misstappen van politici (zoals die PvdA die van de daklozenkrant stal)
    - schrijnende gevallen van zorgverlening wat te kort schiet
    - Misstappen van het EP
    - Misstanden rondom de accijnsverhoging van benzine

etc etc

Vaak is het nieuws wat je nergens anders hoort omdat de andere nieuwskanalen daar 'te correct' voor zijn. En daarnaast zit er vaak leuk nieuws tussen

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/12/man_voedt_zoontje_op_als_een_b.html#comments

Vaak ook minder gezellig nieuws zoals net:

http://www.bbc.com/news/world-middl...al&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

5000 islam/jihad gerelateerde doden op de wereld in 1 maand..... :x

Mallakai vindt dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben het gedeeltelijk met je eens Kevf, maar ik vind geenstijl/pownews de laatste maanden eigenlijk zwaar onder de maat met als dieptepunt de actie tegen Onno Hoes, hardstikke boeiend en geweldig dat deze reetridder op jonge boys valt en zijn carriere inmiddels in slop ligt.
    Dit is gewoon iemand pesten.
    Ook heb ik het idee dat Geenstijl een echte buitenlander haat site is geworden, de reacties die eronder staan ga ik maar niet eens over beginnen.

Uiteraard vind ik Geenstijl wel goed bij het opsporen van criminelen, zoals een paar jaar geleden met die kopschoppers uit Belgie (altijd die buitenlanders) en dat ze binnen een dag werden gepakt daar waar de politie niet wist waar ze moesten zoeken.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Pownews ken ik nauwelijks/niet. Natuurlijk hoort ook Geenstijl niet over de schreef te aan, maar het is inherent aan een nieuwssite die de grens op zoekt. Geenstijl zelf vind ik overigens geen site die aanzet tot haat van buitenlanders. Ze kaarten (mi terecht) wel erg vaak Islamproblematiek aan die wel degelijk speelt.

En gisteren ook dit nieuwtje:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/12/robin_hood.html#comments

Toch erg leuk :)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat ik bedoelde met dat haat gedeelte is het nieuwsberichtje die je al eerder poste maar dan 5000 mensen dood door Islam..

Wat klopt er niet aan de titel, ik snap dat er een groot probleem is in de wereld met een groep die in de naam van een god moord, maar hier klopt dus geen ene fuck van.
    Geenstijl laat het voorkomen alsof de Islam gewoon puur evil is, terwijl dit uiteraard niet zo is.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar maak je dat uit op? Het bericht komt van de BBC. Ik zie alleen maar feiten genoemd worden in dat stuk. Nergens wordt gemeld dat de Islam puur evil is. Overigens wel behoorlijk evil, maar dat is mijn eigen mening ;)

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geenstijl: 5000 mensen dood door Islam
    BBC news: Jihadism: tracking a month of deadly attacks

Toch een behoorlijk verschil.
    IS en Boko Haram zijn verantwoordelijk voor de meeste doden, zij zijn niet de Islam.. zij geven aan dat zij in naam van Allah doden, maar er zijn miljoenen moslim die hier absoluut niet mee eens zijn, Islam is helemaal niet verantwoordelijk voor al die doden.

Islam is ook niet mijn geloof, absoluut niet en van mij mogen al die ISIS en Boko Haram etc branden maar er wordt hier een geloof neergesabeld wat totaal nergens op slaat.
    In mijn ogen gewoon bashing.

En dit is wat geenstijl te veel doet in mijn ogen, en draaien ze hier een beetje in door.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ongelooflijke onzin in mijn optiek. Wanneer mag je volgens jou dan wel terecht dit afschuiven op de Islam?

/rant deleted

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom zou je dit moeten afschuiven op de Islam? de mens is toch verantwoordelijk voor zijn/haar eigen fouten, hier hoeft een geloof toch niet schuldig voor te zijn.
    Er zijn miljoenen gelovige van de Islam die geen vlieg kwaad doen en iedereen het beste wensen, moeten zij hier ook op aangekeken worden door de acties van IS?

Dan moeten wij blanken straks ook uitkijken omdat onze voorvaderen nogal goed waren in slavernij, wat ik hiermee wilt zeggen is nogmaals een "klein" gedeelte verpest het gewoon voor de rest.
    GeenStijl is goed in het opblazen (lol) hiervan.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup, volgens Mohammed moeten ongelovigen bekeren of worden afgemaakt. Islam is inderdaad evil. Maar mogen mensen die niks moeten hebben van jihad of geweld zich nu geen moslim meer noemen Kevf? Gun jij deze mensen niet het recht om een eigen visie te hebben van de Islam die vreedzaam is?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het Christendom was vroeger ook verschrikkelijk, zijn de Christenen daarom ook slecht? 8)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Omdat de daden worden gepleegd vanuit het Islamitisch gedachtegoed? Omdat de integratieproblemen zich voornamelijk voordoen bij mensen met een Islamitisch gedachtegoed? Omdat de haat naar het Westen wordt gepredikt vanuit een Islamitisch gedachtedgoed?

@Le Lastpak: ja hoor mag best. Zeg ik ergens dat dat niet mag? Ik mag mezelf een pedofiel noemen, een nazi, een moslim en een homo-hater. Zo lang ik mij als burger gewoon gedraag is daar niks mis mee. Het houdt echter niet in dat het gedachtegoed zelf vrij is van commentaar.

Maar goed, dit rondje geeft mij een deja-vu en ik heb zo wel vakantie :+

@Jorrie : begrijpend lezen is ook een vak..... nergens zeg ik dat alle moslims slecht zijn. En ja het Christendom was toen en overigens soms nog steeds wel (zelfs in Amerika) een probleem. Was toen elke Christen slecht? Nee. Was het Christendom, als je het bekijken vanuit onze huidige normen en waarden, een probleem? Ja.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja!

Ik heb het over het beoefenen van de Islam natuurlijk. Niet alleen jezelf moslim noemen.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, maar stel nou dat ik morgen in naam van het Christendom een gebouw opblaas is het hele christendom dan schuldig aan deze actie?
    Overigens ontken ik geen integratieproblemen, die zijn er zeker het speelt zich ook voornamelijk af bij Marokkaanse gemeenschap.

Haat naar het westen, tja er is ook haat vanuit Nederland naar buitenlanders/gekleurde mensen toe.. ook racisme is er gewoon absoluut nog in Nederland (zie selfie Nederlands elftal) echter racisme is maar een klein deel van de Nederlanders moeten we dit maar gelijk doortrekken naar heel Nederland?

Snap je wat ik bedoel Kevf? ik wil zeggen dat niet iedereen zo is, je bent een slimme gast dude kom op je weet ook dat er miljoenen goede mensen zijn die als geloof de Islam hebben.

Oujdi vindt dit leuk.
  19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Piemel sturen = niet strafbaar,
    Meisje sexuele handelingen voor webcam laten doen = wel strafbaar

Dat laatste krijgt hij straf voor.

Ja alle Nederlanders zijn racisten heb je de zwarte pieten discussie niet gevolgd? Je bent of anti zwarte piet of je bent racist.

Laatst bewerkt: 12 dec 2014
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Stomme Hollanders!

Deel Deze Pagina