1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ziet er echt gruwelijk uit, hoeveel ben je ongeveer kwijt geweest voor die trip?
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In totaal iets van 7 a 7,5k. Voor ons tweeën. Net wat duurder dan onze vorige trip naar NY en Florida :+
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Inclusief of exclusief ring? ;)

    In juni ga ik ongeveer dezelfde trip maken. Echt zin in!
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha exclusief :9. Dan komt er nog aardig wat bij :+
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik denk dat het vrij kort is. Ik ben laatst 5 weken alleen naar Vietnam geweest, en dat was al zo voorbij. Dat terwijl de infrastructuur in Vietnam erg goed is, en dit in Cambodia en Laos echt veel minder is, dat zal dus meer tijd kosten. Van wat ik van anderen heb begrepen ben je Bangkok waarschijnlijk na 3 dagen al zat, dus waarom wil je er 5 weken zijn? Ik zou alle tijd willen gebruiken voor het rondje ;)

    /oh, en dan heb ik in Vietnam nog een binnenlandse vlucht gedaan ook.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat een epische plek om iemand ten huwelijk te vragen _O_

    Sowieso een mooie reis ook die zeker nog op mijn lijstje staat.
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Metal Mark vindt dit leuk.
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11

    Ga in 5 weken van Kuala lumpur -> Bangkok. Blijf geen 5 weken in Bangkok ;). Maar bedankt voor de info. Vietnam lijkt me wel heel gaaf en een goede infrastructuur speelt wel mee met de snelheid van de reis natuurlijk :).
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sowieso! De plek is Glacier Point in Yosemite.

    Uitzicht daar :D
    [​IMG]
     
    Reckuuza, Kevf, Zeepsop en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Langzamerhand aan het nadenken over reis volgend jaar.

    Eens kijken of de combinatie Botswana & Namibië mogelijk is.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Haha, dat las ik even verkeerd. Ben benieuwd hoe je het gaat doen! Is nuttige info voor als ik Cambodia/Laos wil doen haha.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ben ook aan het kijken voor volgend jaar. Wil via Portugal naar Marokko.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Morgen de farm in Amerika weer even verlaten en naar m'n vrienden en familie in Nederland voor kerst & oud en nieuw. Zin in!
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dit jaar waarschijnlijk voor de laatste keer met m'n ouders op vakantie naar Karlovy Vary (Tsjechië, 200km ten westen van Praag), alhoewel Zweden en Engeland ook nog opties zijn.
    Hopelijk heb ik van de zomer m'n rijbewijs zodat ik ook kan rijden.
    Ben benieuwd, 2,5 jaar terug ook naar Tsjechië geweest (vlak boven Trutnov, 30 minuten van de Poolse grens), was wel echt tof maar niet enorm veel te doen, wel een leuk dorp waar we zaten, leuke kroeg 5 minuten verderop, goedkoop eten en goedkoop bier :+.
    Poolse markt uurtje met de auto, zat ook een dierentuin in de buurt en een rodelbaan en onderweg nog een Trabant auto show maar verder niet zo bijzonder veel.

    Onderweg nog wel bijna de lul geweest, hadden de navigatie aan en die stuurde ons langs een weg waar we niet langs konden (werkzaamheden), dus toen maar de gok gewaagd om terug te rijden naar Trutnov en een andere route te zoeken (vrouwen hebben echt geen richtingsgevoel :p), kwamen we daar aan was degene die de sleutel had niet te vinden en inmiddels was het al 10 uur 's avonds.
    In het Engels met gebrekkig wat Duits er door heen bij de kroeg en bij de buren van die gozer langs geweest, zat ie niet maar door de slechte communicatie bleek uiteindelijk toch dat ie half zat in de kroeg zat :+.

    Afijn, waar moet ik sowieso heen in/rond Praag en Karlovy Vary?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Baaaaaaaaam. 10 Maart naar Beijing! Van Beijing naar Xi'an naar Shanghai naar Guilling/Yangshuo naar Guangzhou naar Hong Kong naar Zuid Korea! Seoul, naar Busan, naar Seoul naar Amsterdam bijna drie maanden later. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
    Jingga, Reckuuza, Metal Mark en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Have fun in Seoul en Busan.

    In Seoul voornamelijk veel op straat eten. Alles proberen wat je tegenkomt.... N-)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb ook al weer dingen waar ik aan denk, met betrekking tot een vakantie. Om budgettaire redenen waarschijnlijk weer een korte, maar dat is even zien. Ik zit er namelijk over na te denken een tour te gaan boeken door Normandië in Frankrijk, om dan alle landingsstranden bij af te gaan, hopelijk, en de voor mij legendarische bunker van Majoor Werner Pluskat te bezoeken. En natuurlijk Caen, St Mère Église & wellicht Carentan vanwege BOB en COD 2. Dat is altijd al een droomwens geweest en die heeft ook vorig jaar voor mijn trip naar Rome bovenaan gestaan. Alleen moest ik het toen laten schieten omdat ik met mijn vader ging en die heeft vanwege zijn behandeling tegen Kanker niet zo'n geweldige looppas meer. Het is ook in en uit en veel lopen. En uiteraard om mijn respect te betuigen en voor een moment in stilte op de begraafplaatsen daar.

    Naast dat denk ik ook aan een trip naar Londen & Parijs. Londen omdat ik de Tempeliers kerk graag van binnen wil zien, weet waar die is vanaf The Londen Eye. En Parijs vanwege de Notre Dame en een gedenkplaat aan de Tempeliers die daar in brons ergens op het plein op de grond ligt. Deze wil ik graag een keertje zelf op de foto zetten. Beide steden heb ik overigens al een keer gezien. In Londen al eens bij de Tempeliers kerk geweest, maar daar konden we toen niet in omdat er een dienst was. In Parijs ook wel bij en in de Notre Dame geweest, maar dat was in 2004 en toen deed ik nog nauwelijks wat met historie van voor de Tweede Wereldoorlog.

    Heb niet veel zin in een echt warme vakantie, Rome was moordend qua temperatuur vorig jaar, en ik heb meer gedronken dan dat het eruit moest. Dat vind ik nu wel even genoeg.

    Als jullie nog meer goede tips hebben voor leuke trips, liefst geen hete zooi, max 23 graden en wat wind vind ik al genoeg, dan hoor ik het graag.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Vet man, maar hoe kom jij aan al die moneys? 8)
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wacht, je zou toch al naar Normandië een tijdje terug?
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zou eens in Oost-Europa rondkijken, Hongarije ofzo.
     

Deel Deze Pagina