Idd geluk! M'n beste speler sinds jaren. (was een een TOTY Mata bij fifa 13 )
Ben lvl 56 dus dat valt mee. Was eerst iets in de 80 toen ik nog op de 360/ps3 speelde. Ben dat EA account kwijtgeraakt dus vorig jaar een nieuwe gemaakt toen ik fut op de ipad ging spelen.
(3x niks)
Ben gister nog een beetje gematst door een vriend van mij met coins teveel dus heb Robben kunnen halen.
Heb nu dit:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dlii4LcybJBu:360
Beetje het team wat Dagger ook wil maken. Vind het alleen een nadeel dat je bij Robben in een hybrid weer vast zit aan Gotze/Lahm/Schweinhund.
Niet bepaald mijn favo middenvelders. Hou meer van de allrounders. (Vidal, Marchisio, Pogba, Yaya enz..)
@Robinxb360: Nice team! Kan zelf nooit lekker met 442 spelen maar heb d'r wel het meeste moeite mee om tegen te spelen.
Het is sws wel de makkelijkste hybrid formatie.
Deze lijkt mij wel fijn/OP.
Misschien toch nog maar eens proberen..
Dit merk ik ook een beetje bij een team met veel sterspelers. Je gaat vaak eerder solo acties maken omdat je weet dat je speler goed kan dribbelen/schieten e.d. en raakt daardoor soms eerder de bal kwijt terwijl je beter had kunnen afspelen. Beter heb je 1 of 2 sterspelers in je team. Maarja.. haha
Klik om te vergroten...