1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat team ziet er veel beter uit, als je team te aanvallend is kan je tijdens de match Khedira erin gooien voor een andere CM.

Met je chem kaarten pak je de dingen aan die belangrijk zijn, bij benzema zou je zijn passing/phy aan kunnen pakken of zijn passing en zijn pace, zo pak je een mindere kwaliteit mee en verbeter je een goede kwaliteit. Bij bv Boateng heeft het geen zin om zijn phy en def aan te pakken, je kan dan beter passing en pace aanpakken. Als je van Modric meer verdedigend werk verwacht dan pak je zijn def aan samen met zijn phy, verwacht je een meer aanvallende Modric dan pak je zijn passing en shooting aan. Bij je LW/RW kan je hun passing/shooting aanpakken omdat dat beter zou moeten voor een LW/RW die voorzetten moeten leveren en zelf ook gevaarlijk moeten zijn. Bij bv Lahm heeft het geen zin om zijn shooting aan te pakken, 56 of 59 is nog steeds slecht maar je zou wel zijn phy en pace aan kunnen pakken. Rodriguez is een mooi voorbeeld, zijn aspecten zijn allemaal goed voor een CAM. Hier kies je gewoon wat je beter wilt zien (zoals zijn shooting als je veel afstandsschoten neemt). Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, met je chem kaarten kan een speler maken of breken.

Saaslijer vindt dit leuk.
  2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nieuw teampje gemaakt, gaat tot nu toe prima (12 uit 4).

Heb nog iets van 5 ton over, maar kan niet echt verbeteringen bedenken Kroos is top voor mij.

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    IF Carvajal, IF Benatia en IF Kroos lijken mij wel leuke verbeteringen. ;)

4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt voor je suggesties.
    Ik ben meer van de SIF Niema, de IF's zijn voor mijn gevoel niet echt een merkbare verbetering. IF Carvajal heb ik gehad, zijn NIF vond ik beter xD

IF Benatia vind ik overpriced, zelfde geldt voor Kroos. Hopen op een blauw Kroos kaartje aankomende week, daar ben ik wel bereid voor veel te betalen.

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    True, de geupgrade stats van IF's zijn dit jaar ook wel erg minimaal, bij Tevez merkte ik ook al geen verschil, en vaak pakt het alleen maar verkeerd uit omdat je van de IF kaart natuurlijk meer verwacht en dus ook gekkere dingen gaat uitproberen, wat meestal tot teleurstellingen leidt:+

6. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Idd geluk! M'n beste speler sinds jaren. (was een een TOTY Mata bij fifa 13 )
    Ben lvl 56 dus dat valt mee. Was eerst iets in de 80 toen ik nog op de 360/ps3 speelde. Ben dat EA account kwijtgeraakt dus vorig jaar een nieuwe gemaakt toen ik fut op de ipad ging spelen. :D (3x niks)

Ben gister nog een beetje gematst door een vriend van mij met coins teveel dus heb Robben kunnen halen. :)
    Heb nu dit: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dlii4LcybJBu:360

Beetje het team wat Dagger ook wil maken. Vind het alleen een nadeel dat je bij Robben in een hybrid weer vast zit aan Gotze/Lahm/Schweinhund.
    Niet bepaald mijn favo middenvelders. Hou meer van de allrounders. (Vidal, Marchisio, Pogba, Yaya enz..)

@Robinxb360: Nice team! Kan zelf nooit lekker met 442 spelen maar heb d'r wel het meeste moeite mee om tegen te spelen.
    Het is sws wel de makkelijkste hybrid formatie. Deze lijkt mij wel fijn/OP.
    Misschien toch nog maar eens proberen.. ;)

Dit merk ik ook een beetje bij een team met veel sterspelers. Je gaat vaak eerder solo acties maken omdat je weet dat je speler goed kan dribbelen/schieten e.d. en raakt daardoor soms eerder de bal kwijt terwijl je beter had kunnen afspelen. Beter heb je 1 of 2 sterspelers in je team. Maarja.. haha

Laatst bewerkt: 9 jan 2015
  7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    442 is niet echt sprankelend voetbal vind ik, maar wel echt degelijk en daar was ik dus naar op zoek. Mijn verdediging in mijn liga bbva teams lieten het constant afweten op cruciale momenten.

Dat 442 team dat jij aandraagt ziet er top uit, maar je mist wel kopkracht voorin!

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Suarez toch al gekocht voor 501k. Kom het niet laten haha. Team is nu:

Suarez
    Neymar - robben
    Iniesta - Gotze - schweinsteiger
    Alba-boateng-benatia-piszcheck
    Weidenfeller

4-3-3 toch meer mijn opstelling als 4-3-3(2) dan krijgen de duurste spelers te weinig de bal en teveel het middenveld. Nu nog 350k over even denken wat ik ermee ga doen. Met al potje online gespeeld. Gelijk een ragequit haha 4-1 in 40ste minuut ragequit hij. En een amazing goal van suarez gelijk haha. Stats zijn niet heel veel beter als suarez maar voelt toch stukken beter.

9. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    @Robinxb360: Daar heb je gelijk in, bij 2 spitsen mag er 1 wel een beetje kopkracht hebben ja.

@Dagger: Nice! Suarez is goed he! Ik mis soms alleen wel net dat kleine beetje extra pace (+3 ofzo) wat hem helemaal fenomenaal zou maken. (als enigste spits)
    Maar afmaken kannie wel! ;) Loopacties/positioning is ook top!

Maar 500k waard? Nee! Dan zou Balotelli voor mij ook minstens 300k waard zijn!

Ben bij m'n 2e team maar van de 4231 (met 4 CAM's) afgestapt. Toen ik vanmiddag met 0-1 van een zilveren K-League (!!!) verloor moest er echt iets gebeuren! 8)
    Had (wil niet weer deze discussie aanzwengelen!) wel echt merkbaar handicap. O.a. spelers die ineens inhouden. }:] Afijn, DIT is m'n nieuwe "B". :+.

10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Daar verlies je tijdens TOTY toch weer dik 100k op.. op alleen Suare zal. Laat staan de rest..

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Gewoon na het spelen verkopen, en volgende week weer terug halen

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ach ja, sommige mensen spelen voor de lol en die boeien dat niet zo. 100k wordt illegaal aangeboden voor noppes btw.... Maar dat is een ander verhaal waar we het hier helaas niet over mogen hebben.. (doel niet over het verkopen van coins, maar over dat soort praktijken praten die toch een grote invloed op het spel hebben).

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt. Maar naar de toty zal hij gewoon weer 500k zijn... Ik zoek het niet nog een volle week te wachten. Dat handelen etc is allemaal leuk en aardig maar ik vind het leuk teams te maken en te veranderen. Niet continu Letten op wat wel en niet kan met de markt. Vorige keer tot kerst gewacht omdat iedereen zei de crash komt eraan. Daarna ging robben van 400 naar 458 waar ik hem voor heb gekocht. Ik wacht denk ik gewoon tot na toty crash daarna weer verkopen. Want wanneer komt toty nu echt in packs? En tot wanneer kun je nog verkopen?

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft het nog zin om vandaag/morgen je spelers te verkopen en ze komende weer terug te kopen tijdens het TOTY, of is daar nu al te laat voor?

15. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ja zeker, nu en morgen nog, vanaf maandag komen ze waarschijnlijk in packs... Terug kopen op de laatste dag, dan zitten ze er allemaal in en heb je lichting rounds/100k packs

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben net begonnen met FUT, nooit eerder wat mee gedaan.
    Mijn idee was om Bayern te gaan maken, maar ben net tot de veronderstelling gekomen dat dit veeeeel te duur is. Heb geen idee hoe ik aan het geld ga komen voor Robben/Ribery/Muller:confused:

Team ziet er op het moment zo uit:
    Heeft iemand misschien verbetertips? :)

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Genoeg! Maar wat is je budget? Speel je op de ps4 of xbox?

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Goede en goedkope bundesliga spelers zijn: leno, rodriguez, sokratis, grobkreuts, luis gustavo, mkhitaryan, shaqiri, farfan, ramos

Zou je allemaal in je team kunnen zetten

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel op de PS4, budget is nu nog maar 5000 ofzo.

Top, zal er is naar kijken (als we weer geld hebben :p)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dikke snikkel aan Ribbery. Reus moet je halen voor de linkerkant in my opinion. Echt een grote baas. En stukken goedkoper.

Deel Deze Pagina