Goeie video man, wist vrij veel over custom tactics maar heb net nog het een en ander van jou geleerd
Het is toch weer effe wat anders maar mijn Sub heb je te pakken, een van de weinige Fifa video's die ik (behalve de video's van KSI) ook echt heb af gekeken, de meeste youtubers die Fifa video's posten zijn allemaal KSI wannabe's, en meestal erger ik me er mateloos aan als ik weer zo iemand zie.
De enige die in my opinion zo gek mag doen is KSI, van hem kan ik het gewoon hebben omdat hij een fucking baas en mensen daarmee erg goed entertaint, beetje het zelfde als Ibra met z'n arrogantie, elke andere voetballer die zo arrogant zou zijn als Ibra zou ik haten, maar van Ibra kan ik het hebben, puur en alleen omdat hij het is.
PS: Mijn advies voor jou, verander je intro, nu heb je echt zo'n agressief dubstep-achtig liedje op het begin en vervolgens kom je met een heel informele stem. Dat sluit niet echt op elkaar aan vind ik. Wat je nu hebt, vind ik meer de intro van zo'n 12 jarig rotjochie die Call of Duty commentaries plaatst.
PS: No offence, just a tip
Klik om te vergroten...