1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ideaal voor 4-3-3 (5). Zou dat spelen als ik jou was. Götze en Schweinsteiger alleen draaien dan. En ik vind Marcelo de betere linksback. Die zou ik ook opstellen.

Er is trouwens op EA forum ook een toernooi georganiseerd met enorm veel deelenemers die allemaal teams van minstens een miljoen hebben. 4 punten uit 2 duels tot dusver, aantrekkelijke potten en leuk om tegen bizar goede teams te voetballen. Mensen met half TOTY half legends enz. :)

Laatst bewerkt: 1 feb 2015
  2. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net mijn tweede video geplaatst, ik behandel hier een custom tactic. Dus mocht je interesse hebben, kijken maar :thumbs:

3. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    @TripMode: Je klinkt echt als het serieuze broertje van Valerio, afentoe wat droge humor erdoor en ik zou jullie door elkaar halen :p
    Verder leuke video, volgende keer zal ik alleen filmpjes ertussen plakken met de voorbeelden of grappige/leerzame momenten ertussendoor.

Tevens ben ik nog op zoek naar jullie mening, ik heb nu 2 teams gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

1e team:http://www.futhead.com/15/squads/16325186/

Laten staan?
    Iniesta wisselen met Sif Rakitic maar dan moet Neuer wisselen met Casillas?
    Of Sif rakitic op CAM en vervang Benzema door Suarez?

Of helemaal vervangen door dit team: http://www.futhead.com/15/squads/18923480/

2e 'fitness' team: http://www.futhead.com/15/squads/20245686/

Laten staan?
    Iemand ervaringen met Di Maria op cam, weak foot geen problemen mee?
    Ramires vervangen?

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Goeie video man, wist vrij veel over custom tactics maar heb net nog het een en ander van jou geleerd:thumbs:

Het is toch weer effe wat anders maar mijn Sub heb je te pakken, een van de weinige Fifa video's die ik (behalve de video's van KSI) ook echt heb af gekeken, de meeste youtubers die Fifa video's posten zijn allemaal KSI wannabe's, en meestal erger ik me er mateloos aan als ik weer zo iemand zie.

De enige die in my opinion zo gek mag doen is KSI, van hem kan ik het gewoon hebben omdat hij een fucking baas en mensen daarmee erg goed entertaint, beetje het zelfde als Ibra met z'n arrogantie, elke andere voetballer die zo arrogant zou zijn als Ibra zou ik haten, maar van Ibra kan ik het hebben, puur en alleen omdat hij het is.

PS: Mijn advies voor jou, verander je intro, nu heb je echt zo'n agressief dubstep-achtig liedje op het begin en vervolgens kom je met een heel informele stem. Dat sluit niet echt op elkaar aan vind ik. Wat je nu hebt, vind ik meer de intro van zo'n 12 jarig rotjochie die Call of Duty commentaries plaatst.

PS: No offence, just a tip;)

5. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer ook iets anders aan te bieden, meer informatief. Er zijn al genoeg fifa kanalen waar mensen schreeuwen als ze een doelpunt scoren of dat ze stoelen kapot gooien bij een tegendoelpunt.

Ben zelf geen master in het editen van videos dus de intro zou ik een tijdje gebruiken totdat ik een manier vind om het te verbeteren.

Bedankt voor je tip.

Bij het eerste team zou ik Iniesta vervangen voor Modric. Je speelt al best aanvallend en Modric kan verdedigend ook wat doen ten opzichte van Iniesta. Ben geen fan van je tweede team, Buffon vind ik erg matig en Barzagli en Chiellini is een stuk minder in vergelijking met Ramos en Boateng.

Fitness team ziet er prima uit, alleen zou ik Vertonghen vervangen door Mangala. En ikzelf vind Cech een betere doelman. Middenveld is uitstekend.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zag dit er nog niet tussen staan in deze thread, maar dit is waarschijnlijk de reden van de verhoogde prijzen van Isco enzo...
    http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/

Geen idee of het waar is, maar als dit wel zo is zit ik goed met Naldo en Perisic. Naldo is nu ook 123.000 BIN.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    ik word nu wel echt keihard genaaid. De hele tijd is mijn FUT lang aan het laden. Zodra ik wedstrijden speel en win of als de tegenstander de verbinding verbreekt, verlies ik ook de verbinding. Dan blijft dat laadcirkeltje lopen en word ik uit FUT gegooid. Met als gevolg 0-3 verlies omdat ik de verbinding verlies. Kut EA.

Algemene bug of is er iets anders aan de hand? Dit is echt dik genaaid. Op deze manier kan ik geen wedstrijd meer normaal spelen.....

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zal er niet van uitgaan als ik jou was,geen Pogba maar Vidic wel plus2? Lijkt me zeer sterk

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Sowieso, plus 4 is vorig jaar volgens mij geeneens gedaan. Denk dat ik hem zo maar eens te koop moet zetten. Weinig kans dat hij over de IF van Benatia heen gaat en momenteel (ik denk door dit nieuws) staat hij te koop voor 156.000 BIN op xbox. Denk dat ie daarna crasht.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb even deze opstelling gemaakt en ipv Gotze lahm. Leek me wel slim of? Die is toch echt wel een cdm ipv schweinsteiger.

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Lahm is bij mij ook nog vaak uit positie met zijn H/H. Ik heb altijd Luis Gustavo in mijn duitse team staan voor het verdedigende werk. Lahm staat er wel in samen met Gotze, maar Gustavo is echt het slot op de deur.

12. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben mooi op tijd geweest om Sif Sanchez te kopen,vorige week gekocht voor 975k en hij zit nu op 1,9miljoen vraag me af of dit zn piek is of dat die nog meer gaat stijgen

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Toch mooi. SIF Naldo gekocht voor 27k en verkocht voor 160k. 125k winst is toch niet verkeerd.

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Kan ook. Je moet trouwens wel voor de juiste instructies zorgen om het heel effectief te maken. Dan kan je lekker voetballen. Niet per sé 1 keer aanraken, maar toch veel korte passes, veel aan de bal en creatief in de aanval. :thumbs:

15. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb ook nog 4x naldo SIF verwachten jullie dat hij gaat stijgen na de winter upgrade? Ik verwacht namelijk wel dat Naldo een upgrade gaat krijgen.

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat sif naldo wel omhoog gaat.
    Ik heb nog 5 SIF godin en 4 Sif isco. Ik verwacht dat deze ook richting de 400/500 gaan na de upgrade ze staan nu voor 175/200k. Heb ze wel al een maand ofzo dus hoop dat het wachten beloond gaat worden.
    Maar de prijzen zijn echt hoog van spelers en zie het niet zo snel naar beneden gaan nu de coins verkocht worden voor 0,93 per 100k (xbox) 0,61 (ps)​
    .

Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb zaterdag inderdaad de instructies per speler gevonden. Vond het al zo raar dat mijn strikers nooit goeie runs maakte.... Nu wat ingesteld en gaat heerlijk haha. Heb met dit team nu 8 wedstrijderen gespeeld en nog niet verloren. Nu wil ik Piszcheck nog vervangen door Lahm. Piszcheck valt me vies tegen. Alleen blijft Lahm stijgen dat is een beetje jammer haha.

Squad die ik gemaakt heb voor 4-3-3(5):

http://www.futhead.com/15/squads/20413008/

Nog een edit:

Mijn team is ready voor het tournementje. Let's go wat is de status:p

Laatst bewerkt: 2 feb 2015
  18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben je tacktiek aan het proberen met 4321 weet nog niet of ik er aan moet wennen of dat ik het niks vind,verdediging speelt wel heel erg met de kont tegen de 16

19. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Erg duidelijke video! ga zo door, miss idd leuker als je af en toe wat beelden erbij geeft. Of op het eind een kleine compilatie van de goals die je hebt gemaakt met deze tacktiek. ;)

TripMode vindt dit leuk.
  20. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heerlijk om wakker te worden en te zien dat Isco's bin op 200k staat :)

Deel Deze Pagina