ik heb vanmorgen een potje gedaan en werd er uit geknald door een crash van de game . ( blauwe scherm van ps en een error code ) daarna de game opnieuw opgestart en heb toen zonder problemen een online potje voltooit ... de AI is wel redelijk slecht en gooit zich snel kapot ... ik had 10 legers op 1 landje staan en naast mijn land was een volledig continent bezet door team blauw op elk stukje stond 2 mannetjes , de ai in dit geval team geel , heeft 3 kaarten met een waarde van 10 extra legers . hij plaats zijn legers 13 stuks in totaal op 1 landje , in plaats van dat hij het continent aanvalt waar hij veel meer aan heeft , valt hij mij aan en gooit al zijn 13 legers weg tegen mijn 10 legers , ik won die partij. dat vind ik echt slecht van de AI .
verder is online echt leuk om te doen
er zijn 3 spelmodi,s
1 wereldverovering
2 hoofdstad veroveren ( heet anders maar kom er ff niet op )
3 missies ( dit is standaar bord spelletje ) iedereen krijgt een missie wat bijvoorbeeld kan zijn , zorg ervoor dat team (kleur) geen legers meer heeft . of de missie , verover 24 gebieden en bezet ze met minimaal 2 legers . het leuke er aan is dat andere spelers jou opdracht niet mogen weten en niet mogen zien .. zo kan het dus best zijn dat iemand jou moet uit roeien terwijl jij bijvoorbeeld zuid afrika en australie en een derde continent naar keuze moet veroveren
zo kan je elkaar lekker dwars bomen .
maar ik hoop dat die servers nog beter worden want het is inderdaad kut als je na 3 uur eruit word gegooid .
Klik om te vergroten...