1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vd week maar PS4 uit het stof halen dan! Wel leuk voor ontwikkelaar, merk dat veel mensen over de game praten. Remember Me was al op een manier uniek, dus benieuwd.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goede review. Ik zag dat sommige reviewers deze game een lager cijfer gaven vanwege het feit dat de remaster niet veel mooier oogt dan het origineel. Je moet de game beoordelen om wat het doet en dan krijg je prima cijfers zoals IGN die nu geeft.

Het is wel lastig hoor zonder hints. Vanmiddag ook weer 2 uur door Rubacava gelopen, maar beetje bij beetje maak je toch steeds progressie. Dat geeft me dan toch veel voldoening. Je kunt wel gelijk naar een walkthrough grijpen, maar dat zou voor mij de spelervaring verpesten. Ik wil het toch zoveel mogelijk zelf uitvogelen.

4. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Sony heeft de gratis games van PlayStation Plus voor de maand februari bekendgemaakt. Via de Instant Game Collection kan je de volgende games gratis downloaden:

• Transistor (PlayStation 4) -
    • Apotheon (PlayStation 4)
    • Thief (PlayStation :cool: -
    • Yakuza 4 (PlayStation :cool:
    • Rogue Legacy (PlayStation Vita/PlayStation 3/PlayStation 4)
    • Kick and Fennick (PlayStation Vita)
    Haha, en we zijn terug naar de indie rommel voor de ps4.. En nog geen driveclub... Werd toen dat spel uitkwam uitgelachen toen ik zei dat ik dacht dat het spel never meer te downloaden zou zijn, maar daar begint het toch wel op te lijken zo langzamerhand...

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarom krijgen wij Thief niet? Die heb ik nog niet :+

En komt rogue legacy ook naar de ps4? Ja toch?

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Transistor is gewoon een erg goede game. Niet alle indie games zijn bagger.

Thief is trouwens ook niet zo een geweldige game.

Denk dat een hoop mensen Transistor vetter gaan vinden dan Thief.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Driveclub kon je al voor een prikkie kopen en is het geld meer dan waard.

Daarnaast is Transistor gewoon een zeer goede game, lachwekkend om dat indie rommel te noemen.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is Dragon's Dogma online de echte deel 2, of krijgt die ook nog een release? Vind het namelijk erg jammer dat het om een FTP MMO gaat. Mechanics bij dat soort games spreken mij meestal minder aan (gericht op extreme grinding, tenzij je geld betaalt).

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Apotheon... is de movement zo kut of heeft het zo een vreselijke framerate? Nadat je op olympus bent aangekomen dan, want in het begin is het prima.
    Wat het ook is, het verpest wat tot dat punt best een geinige game was. Jammer.

edit: Hm, krijgt tot nu toe flink goede review scores zo te zien. Zal dan wel aan mij liggen. :+

Laatst bewerkt: 4 feb 2015
  10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    heeft een van jullie ook risk al gekocht voor de ps4 ? ik ben eigenlijk opzoek naar nederlandse risk spelers om samen of tegen elkaar te spelen (online uiteraard) ik kon ook nergens het topic vinden over risk .

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, ziet er best leuk uit. Maar ik heb nog nooit Risk gespeeld. Helaas al genoeg games gekocht de laatste tijd, dus dan laat ik deze (voorlopig) aan me voorbij gaan. Is wel een game die ik uit een sale zal kopen.

Maar wat is precies de bedoeling van de game? Ik weet dat je landen moet veroveren, maar hoe doe je dat?

13. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    niet in het engels maar zo krijg je een beetje een beeld wat het is . het is namelijk lastig uitleggen voor mij :p

de game is 15 euro trouwens in de store :p

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oké, ik zal dat eens bekijken. Ik moet zeggen dat presentatie van de game zeer netjes is. Het lijkt me een prima overzetting van een bordgame.

Ik zag ook dat de game 15 euro is, maar dat vind ik net teveel voor een impulsaankoop.

Ik zat ook even een stream te kijken. Online met 5 man, is best netjes. Maar ik moet eerst de spelregels even bekijken voordat ik een mening kan vormen ;)

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

server problemen online .

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh en Rogue Legacy dus ook gratis voor PS+. Dat plus Transistor maakt het een aardige maand tov voorgaande imo.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat zag ik. Een gast was 3 uur bezig met een potje en toen was het voorbij door serverproblemen. Dat is een kwalijke zaak. Als een spel 10 minuten duurt, oké, maar Risk is een spel die behoorlijk wat tijd kost. Dan moet het gewoon goed werken. Toegegeven, het ziet er hartstikke leuk uit, maar online moet goed werken wil ik uberhaubt een aanschaf overwegen.

Het is inderdaad een prima maand qua Plus games.

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb vanmorgen een potje gedaan en werd er uit geknald door een crash van de game . ( blauwe scherm van ps en een error code ) daarna de game opnieuw opgestart en heb toen zonder problemen een online potje voltooit ... de AI is wel redelijk slecht en gooit zich snel kapot ... ik had 10 legers op 1 landje staan en naast mijn land was een volledig continent bezet door team blauw op elk stukje stond 2 mannetjes , de ai in dit geval team geel , heeft 3 kaarten met een waarde van 10 extra legers . hij plaats zijn legers 13 stuks in totaal op 1 landje , in plaats van dat hij het continent aanvalt waar hij veel meer aan heeft , valt hij mij aan en gooit al zijn 13 legers weg tegen mijn 10 legers , ik won die partij. dat vind ik echt slecht van de AI .

verder is online echt leuk om te doen :D er zijn 3 spelmodi,s

1 wereldverovering
    2 hoofdstad veroveren ( heet anders maar kom er ff niet op )
    3 missies ( dit is standaar bord spelletje ) iedereen krijgt een missie wat bijvoorbeeld kan zijn , zorg ervoor dat team (kleur) geen legers meer heeft . of de missie , verover 24 gebieden en bezet ze met minimaal 2 legers . het leuke er aan is dat andere spelers jou opdracht niet mogen weten en niet mogen zien .. zo kan het dus best zijn dat iemand jou moet uit roeien terwijl jij bijvoorbeeld zuid afrika en australie en een derde continent naar keuze moet veroveren :p zo kan je elkaar lekker dwars bomen .

maar ik hoop dat die servers nog beter worden want het is inderdaad kut als je na 3 uur eruit word gegooid .

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wereldverovering duurt het langst neem ik aan? Zijn die andere 2 spelmodi qua tijdsduur iets beter te behappen? Missies klinkt inderdaad ook wel leuk.

20. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    jah ligt er aan , het ene potje is het andere potje niet ;) en de ene tegenstander de ander niet , dus het ene potje kan al in 20 minuten klaar zijn , maar de ander kan ook 3 uur duren :p single player kan je opslaan .

Deel Deze Pagina