Inferieur? Ja vooral in het begin, dat zeker. Maar dat begint langzamerhand steeds beter te worden. Of we over een jaar vanaf nu nog steeds naar resolutieverschillen zitten te kijken vraag ik me echt af. En zelfs dan nog is het geen wereld ramp, 900p vs 1080p vind ik zelf goed te doen. Daar wil ik niet mee zeggen dat ik niet liever 1080p zie op Xbox One, of course not.
Dus dat de Xbox One de PS4 niet kan bijbenen vind ik overdreven. Ik vind zelf dat het steeds beter gaat met Xbox One en dat is absoluut voor een groot deel aan Phil Spencer te danken. Ja Microsoft heeft domme beslissingen gemaakt met die Kinect en ja...Project Milo was een aanfluiting, maar als we over valse dingen gaan praten.....is Sony hier ook alles behalve onschuldig aan. Kom we pikken Tomb Raider even tijdelijk in? (dat tijdelijk is afwachten trouwens), mja...Sony: We pikken Street Fighter V effe volledig in, kom we maken een deal met FromSoftware voor Bloodborne, Deep Down, en nog meer games van third parties die ik even kwijt ben.
Creativiteit weg bij MS? We mogen uitkijken naar Ori and the Blind Forest, absoluut wel een creatieve game te noemen. Quantum Break lijkt ook aardig gaaf te gaan worden en het hele concept is misschien niet super origineel, maar is dat zo'n ramp? MS heeft ook genoeg interessante dingen aangekondigd en ze zitten echt niet stil, don't worry. PS3 topper na topper? nah sorry man, ieder zijn ding uiteraard, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Had de PS3 uiteindelijk meer toffe exclusives dan X360 na de introductie van Kinect? Ja dat wel weer, maar er was ook genoeg 'meh' spul te vinden op PS3, leuk dat het exclusives waren maar het stelde uiteindelijk weinig voor. Ik noem een Starhawk bijvoorbeeld.
Laatst bewerkt: 6 feb 2015