Zeg ook nergens dat dat niet zo is Maar ik ben zeker niet iemand die blind is voor kritiek op de console die ik zelf heb gekozen. Vreemde aan het hele verhaal is dat AF helemaal niet veel performance vreet. Hopelijk komen sommige devs er nog op terug.
Dat is al sinds de launch eigenlijk. Sony zei toen dat het een bug was. Maar vooralsnog mist iedere game het nog steeds. Vind alleen dat het niet echt veel uitmaakt. Op de screens zie je het wel. Maar in motion. Mwah.
Naja dat Sony zo loopt te pronken met zn hardware en dan dit soort nadeeltjes heeft.. Is eigenlijk heel erg.
Als je zelf roept dar je door betere hardware beter bent dan je concurrent, mag je niet dit soort fails hebben.
Ach, 1080p of 900p met wel AF, was de afgelopen tijd toch al vaker voor gekomen? Ma'ja wel opvallend als je het zo ziet: Al zijn er kennelijk ook genoeg games zonder die problemen:
Had de PS3 hier ook niet last van met een aantal games? Waardoor je dan zo'n ''washed out'' look kreeg. Als het allemaal niet zoveel kracht kost is het apart dat de ontwikkelaars het niet toepassen. Nou ja...bepaalde ontwikkelaars dan.
Kan me niet voorstellen dat een PS4 Anisotropic Filtering (AF, scherpstellen van textures onder een hoek) niet aankan. Met de game waar wij aan werken heeft het op een craplaptop en een goede pc letterlijk 0 effect op de performance.
Ja dat zou wel logischer zijn, al is dat filteren een effect dat al super lang wordt gebruikt. Dat is alsof de PS5 straks totaal geen anti-aliasing meer ondersteund of zo. Maar ja je weet maar nooit.
Het vermoeden is dat het in de SDK van de PS4 niet altijd standaard aan staat. Iaw lazy devs. Het betreft nu iets van 7 spellen oid geloof ik, dat op een totaal van 300 spellen. Niet een heel groot gedeelte maar wel 7 te veel.
Dit is ineens wel een extreem geval zeg. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=999110 http://www.eurogamer.net/articles/d...er&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph Face-Off: Resident Evil Revelations 2 Xbox One trumps PS4 in Capcom's new sequel. Nearly every outdoor section struggles on Sony's platform, with a large forest scene in particular falling under 30fps regularly, while those same sections on Xbox One averaged between 50-60fps by comparison. Indoors, the first thing that becomes apparent is the lack of environmental detail. The prison is made up of a series of hallways and rooms, all of which are boxy and simplistic in design. Textures are muddy and often of a low resolution while the precious few objects dotted around the environment never really sit well within the scene. When combined with some unattractive specular highlights, many of the games surfaces are left looking muddy and indistinct. Worse still, the PlayStation 4 version of the game appears to use lower resolution specular maps compared to the PC and Xbox One releases.
Alsnog beter dan the order: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/resident-evil-revelations-2---episode-1-penal-colony http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-order-1886