1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Heeft iemand dit al geprobeerd?

    Important: If you boot your PS4 in Safe Mode and choose to Rebuild Database, your load times may significantly decrease. Mine went from 30-40 seconds, to 12-20 seconds. Also, it says it 'may take a couple of hours' to rebuild it, but it only took 3 minutes for me.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Rennen ja, je kan vervolgens naar die eikel toe en hem van de toren meppen
    Klopt, en bij die trap kan je die 2 gasten naar je luren voor gratis echoes! :D
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @vanDulken

    Bedankt voor de tip. Het is gelukt!
    Ging continu de verkeerde kant op:+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @vanDulken Trouwens al de Rifle spear geprobeerd? Zag dat die ook een C rating in skill had :) Echt een gruwelijke charge heeft die! heb er een blood gem met charge opgezet en je kan gewoon uit de range van enemies blijven en vervolgens chargen :D
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nee, heb wel een zwaard met een gun (Reiterpallasch) gevonden. En ik denk dat ik die morgen maar eens ga proberen. Rifle spear zal ik ook naar gaan kijken.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat hebben ze toch met Duitse namen voor wapens in die games :p souls hadden er ook al een paar
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die C rating komt wel door upgraden, maar blood Stones zijn best makkelijk te verkrijgen.

    Gvd :mad: net 30.000 echoes verloren. Heel zuur
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Zifnap Ga ik eens proberen, maar lijkt me sterk ....

    WTF?!? Ik overstijg mezelf. Net aangekomen bij de eerste boss zonder dood te gaan
    cleric beast
    en gewoon glashard op de eerste try, ongeleveld, met mijn standaard canetje verslagen :oops::thumbs: Kreeg er niet eens veel echoes voor ...

    Zo, de kop is eraf. Nu eens rustig Yarnham verkennen :) Die weervoles blijven lastig (was daar geen truckje voor?), net als die big dudes!

    Aaargh, my worst nightmare!
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu wel op het punt dat die echoes zo weer terugverdient zijn hoor :) Alleen sommige enemies wil je echt niet door geraakt worden gewoon. Dan is het nagenoeg einde verhaal
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja echoes gaan rap nu. Ben ook lekker aan het levelen. Maar idd, sommige dudes zijn wreed sterk. Maar de weg naar je laatste souls zijn goede manieren om echoes te farmen
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die eerste had ik ook in 1x. Viel echt wel mee. 2e bijna in 1x... Daarna pas bij 10de keer :mad:
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laad tijden moeten echt verbeterd worden, het haalt me echt uit de game helaas.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Eindelijk Amygdala verslagen. Tering wat was dat een bitch

    Ben nu denk heel dichtbij het einde van de game met lvl 72
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb zelf niet zo heel veel last van de laadtijden.. Mag altijd sneller maar vind het niet zo storend als ik verwacht had.. Ik speel nu een stuk voorzichtiger ook :p
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, heel Yarnham gecleared zonder dood te gaan. Alleen die dikke dude met de bijl vlakbij de ladder heb ik nog ff links laten liggen. kan nu nog twee kanten op, me laten vallen op van de houten steigertjes (sewers/hidden path?) of een lift nemen ... eerst ff levellen!

    EDIT
    Wel jammer dat niet net als in DS de zwaardere enemies, zoals weerwolves en dike dudes, wegblijven nadat je ze enmaal hebt verslagen...

    Als ik lang een eerder ontdekte lamp loop, spawn ik dan daar als ik dood ga, of moet ik die lamp eerst weer activeren door te kiezen 'travel naar de dream' en dan nee kiezen ?
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij spawn je bij de meest recent aangeraakte lantern.. Tot nu toe ga ik altijd direct naar HD als ik een nieuwe lantern vind

    Dit is so far echt de vetste game die ik heb gespeeld sinds DaS. Word altijd helemaal opgeslokt door deze games. Moet toch wel een hele goede titel komen dit jaar wil die deze geen goty laten worden voor mij. W3 mss. Lijkt een beetje skyrim-DaS te worden. Care, als ze allebei maar moddervet zijn
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff ik weet echt niet waar ik heen moet precies :p Gebieden zijn zo groot en dan kom je opeens een berg nieuwe enemies tegen

    edit: nvm, heb een boss gevonden :+ holy shit
     
    Rienbu en Kevf vinden dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mag mi wel in een spoiler, dat hoeft niet iedereen te weten.

    Baas 2 verslagen! Zelf kwam ik tot 90% de eerste drie keer en daarna een beckoning bell gebruikt. Werkte direct de eerste keer prima en had een medespeler die zelf ongeveer hetzelfde level was. Daardoor was het nog best spannend ook.

    Verder nog een stuk of wat shortcuts vrijgespeeld in Yarnham, er zijn er best veel.

    Dit filmpje maar eens gekeken en daar zeker nog een paar nieuwe dingen uit gehaald:



    Ik wist bijvoorbeeld niet dat er een transform attack was en ook niet dat je nog health kan replenishen door te blijven slaan nadat een tegenstander is verslagen.

    @Zifnap : zelf dat truukje al geprobeerd?
    @Gakkie : Truukje
    Je kan ze verslaan vanuit het huisje in de brug, daar kunnen de wolven niet komen

    Wat ik zelf pas net goed ben gaan snappen: het verschilt per vijand waardoor ze gestaggerd worden/waardoor ze stoppen met aanvallen. Baas nummer 2 kon ik bijv alleen onderbreken met mijn ongetransformeerde R1 aanval en die lompe trollen rossen daar doorheen maar kan je staggeren met je blunderbuss. Het kan echt uit om dat te onderzoeken.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die dikke bij die trap ook gekilled. Alleen daar is nada te vinden ???

    Zit nu in sewers ofzo. Groot gebied kan veel kanten op, maar nog geen nieuwe lantern hier. Heb quit gedaan, hoop dat ik wel op dezelfde plek ter3echt kom met alle monsters dood. Tot nu toe dus 1x dood gegaan (bij die dikke hierboven :) )
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    2e baas ook gekilled, ging vrij vlot in 2 beurten. Eerste beurt was op een gegeven moment te traag waardoor ik geen afstond kon nemen met de dood als gevolg. 2de keer ging het van zelf :)

    Naast m'n axe ook eens een zwaard geprobeerd, maar geef me toch maar de axe. Qua snelheid zit er weinig verschil op terwijl de axe precies net ietjes sterker is.
     
    Kevf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina