Heeft iemand dit al geprobeerd? Important: If you boot your PS4 in Safe Mode and choose to Rebuild Database, your load times may significantly decrease. Mine went from 30-40 seconds, to 12-20 seconds. Also, it says it 'may take a couple of hours' to rebuild it, but it only took 3 minutes for me.
Spoiler Rennen ja, je kan vervolgens naar die eikel toe en hem van de toren meppen Klopt, en bij die trap kan je die 2 gasten naar je luren voor gratis echoes!
@vanDulken Trouwens al de Rifle spear geprobeerd? Zag dat die ook een C rating in skill had Echt een gruwelijke charge heeft die! heb er een blood gem met charge opgezet en je kan gewoon uit de range van enemies blijven en vervolgens chargen
Nee, heb wel een zwaard met een gun (Reiterpallasch) gevonden. En ik denk dat ik die morgen maar eens ga proberen. Rifle spear zal ik ook naar gaan kijken.
Die C rating komt wel door upgraden, maar blood Stones zijn best makkelijk te verkrijgen. Gvd net 30.000 echoes verloren. Heel zuur
@Zifnap Ga ik eens proberen, maar lijkt me sterk .... WTF?!? Ik overstijg mezelf. Net aangekomen bij de eerste boss zonder dood te gaan Spoiler cleric beast en gewoon glashard op de eerste try, ongeleveld, met mijn standaard canetje verslagen Kreeg er niet eens veel echoes voor ... Zo, de kop is eraf. Nu eens rustig Yarnham verkennen Die weervoles blijven lastig (was daar geen truckje voor?), net als die big dudes! Aaargh, my worst nightmare!
Ik ben nu wel op het punt dat die echoes zo weer terugverdient zijn hoor Alleen sommige enemies wil je echt niet door geraakt worden gewoon. Dan is het nagenoeg einde verhaal
Ja echoes gaan rap nu. Ben ook lekker aan het levelen. Maar idd, sommige dudes zijn wreed sterk. Maar de weg naar je laatste souls zijn goede manieren om echoes te farmen
Eindelijk Amygdala verslagen. Tering wat was dat een bitch Ben nu denk heel dichtbij het einde van de game met lvl 72
Heb zelf niet zo heel veel last van de laadtijden.. Mag altijd sneller maar vind het niet zo storend als ik verwacht had.. Ik speel nu een stuk voorzichtiger ook
Zo, heel Yarnham gecleared zonder dood te gaan. Alleen die dikke dude met de bijl vlakbij de ladder heb ik nog ff links laten liggen. kan nu nog twee kanten op, me laten vallen op van de houten steigertjes (sewers/hidden path?) of een lift nemen ... eerst ff levellen! EDIT Wel jammer dat niet net als in DS de zwaardere enemies, zoals weerwolves en dike dudes, wegblijven nadat je ze enmaal hebt verslagen... Als ik lang een eerder ontdekte lamp loop, spawn ik dan daar als ik dood ga, of moet ik die lamp eerst weer activeren door te kiezen 'travel naar de dream' en dan nee kiezen ?
Volgens mij spawn je bij de meest recent aangeraakte lantern.. Tot nu toe ga ik altijd direct naar HD als ik een nieuwe lantern vind Dit is so far echt de vetste game die ik heb gespeeld sinds DaS. Word altijd helemaal opgeslokt door deze games. Moet toch wel een hele goede titel komen dit jaar wil die deze geen goty laten worden voor mij. W3 mss. Lijkt een beetje skyrim-DaS te worden. Care, als ze allebei maar moddervet zijn
Pff ik weet echt niet waar ik heen moet precies Gebieden zijn zo groot en dan kom je opeens een berg nieuwe enemies tegen edit: nvm, heb een boss gevonden holy shit
Mag mi wel in een spoiler, dat hoeft niet iedereen te weten. Baas 2 verslagen! Zelf kwam ik tot 90% de eerste drie keer en daarna een beckoning bell gebruikt. Werkte direct de eerste keer prima en had een medespeler die zelf ongeveer hetzelfde level was. Daardoor was het nog best spannend ook. Verder nog een stuk of wat shortcuts vrijgespeeld in Yarnham, er zijn er best veel. Dit filmpje maar eens gekeken en daar zeker nog een paar nieuwe dingen uit gehaald: Ik wist bijvoorbeeld niet dat er een transform attack was en ook niet dat je nog health kan replenishen door te blijven slaan nadat een tegenstander is verslagen. @Zifnap : zelf dat truukje al geprobeerd? @Gakkie : Truukje Spoiler Je kan ze verslaan vanuit het huisje in de brug, daar kunnen de wolven niet komen Wat ik zelf pas net goed ben gaan snappen: het verschilt per vijand waardoor ze gestaggerd worden/waardoor ze stoppen met aanvallen. Baas nummer 2 kon ik bijv alleen onderbreken met mijn ongetransformeerde R1 aanval en die lompe trollen rossen daar doorheen maar kan je staggeren met je blunderbuss. Het kan echt uit om dat te onderzoeken.
Die dikke bij die trap ook gekilled. Alleen daar is nada te vinden ??? Zit nu in sewers ofzo. Groot gebied kan veel kanten op, maar nog geen nieuwe lantern hier. Heb quit gedaan, hoop dat ik wel op dezelfde plek ter3echt kom met alle monsters dood. Tot nu toe dus 1x dood gegaan (bij die dikke hierboven )
2e baas ook gekilled, ging vrij vlot in 2 beurten. Eerste beurt was op een gegeven moment te traag waardoor ik geen afstond kon nemen met de dood als gevolg. 2de keer ging het van zelf Naast m'n axe ook eens een zwaard geprobeerd, maar geef me toch maar de axe. Qua snelheid zit er weinig verschil op terwijl de axe precies net ietjes sterker is.