Daar twijfel ik een beetje over. Ik denk dat het ook voor Louis noodgedwongen is om Rooney daar neer te zetten. Want RvP en Falcao kunnen er niet spelen. Ze hebben Falcao gehuurd omdat ze bang waren met maar 2 echte volwassen spitsen de spoeling te dun zou zijn maar wel voor zoveel geld dat je hem als iedereen fit is ook niet zomaar op de bank neerzet (al gebeurt dat wel steeds vaker). En dus moet Rooney maar een linie naar achter
Ik ben vooral benieuwd wat RvP z'n rol volgend jaar word. Falcao kan weg, Rooney kan nog jaren mee ,.. maar hoe zit het met RvP, de jaren lijken bij hem toch ook al flink te gaan tellen
De Gea moeten ze houden. Goede keepers zijn dun gezaaid en die jongen kan nog een eeuwigheid mee , hij is nog piepjong voor een topkeeper. Er moet 1 goede centrale verdediger bij zou je denken (of al die jonkies moeten ineens een enorme stap maken, Smalling deed het tegen Kane dit weekend al geweldig, beter dan ik hem tot nu toe dit jaar gezien had) en vooral een betere rechtsback. Want Valencia is aanvallend aardig en een echt werkpaard maar verdedigend is hij natuurlijk nooit echt top geweest
En dan moeten er wat harde keuzen gemaakt worden omtrent luxe spelers als Mata en Di Maria. Hoeveel tijd krijgt Di Maria als recordaankoop om te settlen en neemt Mata genoegen met de speeltijd die hij nu krijgt.. En wat gebeurt er als er vleugelspelers bij komen? Want daar word Mata vaak neer gezet maar echte vleugelspeler is het natuurlijk niet.. Maar Rooney met zijn inzet en mee verdedigen zal Mata nooit uit het centrum gaan verdringen ..
Laatst bewerkt: 19 mrt 2015