Verdorie breekt mijn rempedaal op een andere plaats.
De breuk zit nu veel lager bij het scharnier. En was een provisorische reparatie veel complexer.
Met moeite nogmaals een geslaagde "monster van Frankenstein" noodreparatie uitgevoerd.
Maar ik vermoed dat de pedalenset al in de terminale fase zit en erg fragiel is.
Als het goed is krijg ik over 7 werkdagen een vervangende pedalenset van de Thrustmaster support.
Gewoon ff bellen naar het vermelde telefoon nummer op de supportpagina van Thrustmaster.
Na een Engelstalige medewerke (Duits is ook een optie) te hebben gesproken, kreeg ik een e-mailtje met de bekende vragen zoals:
bijlagen foto S/N serienummer van het TX stuurwiel, foto en omschrijving van het zichtbare defect, PDF bestand van de factuur van 4Launch en mijn volledige adres.
Ik kreeg gelijk al de belofte dat verzendprocedure van vervanging voor de defecte pedalenset werd gestart.
Tot nu vrij simpel en voorspoedig.
Ik moet wel voorzichtig zijn met mijn noodreparatie pedalenset totdat ik mijn nieuwe pedalenset heb ontvangen.
Ik ben al blij als ik de volledige race-avond a.s. zondag met de GT86CUP kan uitrijden.
Ik vermoed echter dat het 1 of twee heats gaat worden.
Ik denk dat ik de race van de V8 supercars van volgende week dinsdag oversla om mijn pedalenset te sparen voor de GT86 cup, mocht de nieuwe pedalenset niet volgende week vrijdag binnenkomen
P.s het binnenwerk van de pedalenset ziet er erg basic en simpel uit.
Er zit zelfs een bakje met een soort cement in , afgedekt met doorzichtig folie om de pedalenset wat meer gewicht te geven. De schijn wordt gewekt dat het allemaal gewicht is van hardware, LOL)
Edit:
De pedalen leven nog steeds.
Ik maak nog wat oefenrondjes vanmiddag en vanavond.
Ga toch maar met de laatste V8 supercars race meedoen.
Ik neem de gok dat a.s vrijdag de nieuwe pedalen met de post binnenkomen.
Laatst bewerkt: 13 apr 2015