1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    had battlefront 2 ook al niet seamless van space battle naar op de voet vechten in ruimteschepen? van de grond naar space is toch niet zoveel anders? En zoals Hybrid zegt, bij BF hebben we dat toch ook al ? Je moet alleen niet verwachten dat je een heel universum aan ruimte gaat krijgen, maar op kleine schaap space battletje boven de map lijkt me best te doen

    Denk aan 2142 en die schaal maar dan in het Star Wars universum
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies, wilde dit net zeggen toen ik Hybrid's post hierboven las. Gaaf effectje als je door de dampkring gaat. :cool: Kan niet wachten in ieder geval.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat klopt. Air Superiority had echter geen andere spelers op de grond ;) Scheelt natuurlijk een hoop als dat niet constant geladen en bijgehouden hoeft te worden.

    We gaan het zien vrijdag. Heb er onwijs veel zin in. Hou m'n hype expres laag. Op die manier stel ik mezelf ook niet teleur :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt nu steeds niet veel uit. Als de max spelers hetzelfde blijft en een paar aan het vliegen zijn moet dat geen verschil maken.
    Bijvoorbeeld van 64 spelers zijn er 10 in de lucht bezig. Om die te cappen en hebben daar gevechten. Doe je de flight ceiling wat hoger zodat niemand van de grond zich er mee kan bemoeien en je heb je battles met x wing tegen wat andere. Of je zorgt er voor dat er een soort van Titan in de lucht hangt zoals 2142.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nu voel ik mezelf nep omdat ik ook altijd alles recht scan en altijd zorg dat er geen kreukels in belangrijke formulieren komen. =(

    Vorige Battlefront had toch ook space battles? Was daar sowieso wel vanuit gegaan dat, dat erin komt..
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In dit geval teken je zo'n formulier als je op een event komt.

    Jaren geleden ben ik in Amsterdam Pathé geweest voor de pers-preview van Terminator 3. Moest ook een formulier ondertekenen. Kopie kreeg ik mee. Die heb ik toen opgevouwen en in mijn binnenzak gedaan. Die zag er naderhand ECHT niet zo netjes meer uit. Enfin, dit is een gelopen discussie :)

    Zeg al, pot met zout :+

    Nog 2 dagen... laat maar komen! En na die 2 dagen mag je nog even lekker 7,5 maand wachten :mad:
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pff neem jij geen binder mee om die dingen in te doen? Wat nou als je toffe concept art mee krijgt! :eek:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een stukje te gaan.

    [​IMG]
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ik vraag me af wat daar zou zitten. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een Trooper Maar nog niet geraden wat voor type. :+
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh ik dacht dat het Yoda was!
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    Water een glas, storm in zeg ik.
    Hmm.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met z'n heeeeeey girl! blik.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    [​IMG]

    O god.

    [​IMG]
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit valt reuze mee de laatste maanden..Tuurlijk heb je altijd van die figuren die anti-xbox zijn die heb je hier ook met anit-PS, het is daar nu echter wel minder geworden.

    Cool plaatje overigens die je als laatste gepost heb, toevallig niet van Sonygaf forum geplukt? evenals de heart attack man :+

    Ontopic!
    Heb er onwijs veel zin in, al weer een aantal jaren geleden dat ik een Star Wars game heb gespeeld, dat terwijl ik toch wel redelijk fan ben van de serie.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Plaatje van Reddit ... en die hartaanval man wel van GAF. Die hebben af en toe precies de juiste plaatjes :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel zin in deze game zeg, donders. :D
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Typisch, je bent niet de enige.

    De laatste Star Wars game die ik gespeeld heb was The Force Unleashed 2. Ook al was het een simpele game ... het was heerlijk om alles en iedereen met de Force overal heen te donderen. Blijft jammer dat we daar geen deel 3 van krijgen. Ook niet nodig meer denk ik. Alles is non-canon verklaard.

    Dat plaatje waar de AT-AT op staat ... op de achtergrond ligt een Star-Destroyer. Kapot :eek: Dus toch space-battles? Het zal toch niet?
     

Deel Deze Pagina