had battlefront 2 ook al niet seamless van space battle naar op de voet vechten in ruimteschepen? van de grond naar space is toch niet zoveel anders? En zoals Hybrid zegt, bij BF hebben we dat toch ook al ? Je moet alleen niet verwachten dat je een heel universum aan ruimte gaat krijgen, maar op kleine schaap space battletje boven de map lijkt me best te doen Denk aan 2142 en die schaal maar dan in het Star Wars universum
Precies, wilde dit net zeggen toen ik Hybrid's post hierboven las. Gaaf effectje als je door de dampkring gaat. Kan niet wachten in ieder geval.
Dat klopt. Air Superiority had echter geen andere spelers op de grond Scheelt natuurlijk een hoop als dat niet constant geladen en bijgehouden hoeft te worden. We gaan het zien vrijdag. Heb er onwijs veel zin in. Hou m'n hype expres laag. Op die manier stel ik mezelf ook niet teleur
Maakt nu steeds niet veel uit. Als de max spelers hetzelfde blijft en een paar aan het vliegen zijn moet dat geen verschil maken. Bijvoorbeeld van 64 spelers zijn er 10 in de lucht bezig. Om die te cappen en hebben daar gevechten. Doe je de flight ceiling wat hoger zodat niemand van de grond zich er mee kan bemoeien en je heb je battles met x wing tegen wat andere. Of je zorgt er voor dat er een soort van Titan in de lucht hangt zoals 2142.
Nu voel ik mezelf nep omdat ik ook altijd alles recht scan en altijd zorg dat er geen kreukels in belangrijke formulieren komen. Vorige Battlefront had toch ook space battles? Was daar sowieso wel vanuit gegaan dat, dat erin komt..
In dit geval teken je zo'n formulier als je op een event komt. Jaren geleden ben ik in Amsterdam Pathé geweest voor de pers-preview van Terminator 3. Moest ook een formulier ondertekenen. Kopie kreeg ik mee. Die heb ik toen opgevouwen en in mijn binnenzak gedaan. Die zag er naderhand ECHT niet zo netjes meer uit. Enfin, dit is een gelopen discussie Zeg al, pot met zout Nog 2 dagen... laat maar komen! En na die 2 dagen mag je nog even lekker 7,5 maand wachten
En in volledige....glorie....het ingame model. http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/04/BattlefrontStormTrooper2.png?eaa32f
Dit valt reuze mee de laatste maanden..Tuurlijk heb je altijd van die figuren die anti-xbox zijn die heb je hier ook met anit-PS, het is daar nu echter wel minder geworden. Cool plaatje overigens die je als laatste gepost heb, toevallig niet van Sonygaf forum geplukt? evenals de heart attack man Ontopic! Heb er onwijs veel zin in, al weer een aantal jaren geleden dat ik een Star Wars game heb gespeeld, dat terwijl ik toch wel redelijk fan ben van de serie.
Plaatje van Reddit ... en die hartaanval man wel van GAF. Die hebben af en toe precies de juiste plaatjes
Typisch, je bent niet de enige. De laatste Star Wars game die ik gespeeld heb was The Force Unleashed 2. Ook al was het een simpele game ... het was heerlijk om alles en iedereen met de Force overal heen te donderen. Blijft jammer dat we daar geen deel 3 van krijgen. Ook niet nodig meer denk ik. Alles is non-canon verklaard. Dat plaatje waar de AT-AT op staat ... op de achtergrond ligt een Star-Destroyer. Kapot Dus toch space-battles? Het zal toch niet?