[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gimli.

RemcoM en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Je moet ook die voor de droge huid gebruiken.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat een bullshit weer van de Europese Unie. Google aanklagen omdat ze hun eigen diensten eerst aan zouden bieden.

En dan komen ze met het argument als je zoekt op "digitale camera" dan staat googles vergelijkingssite boven aan. En andere vergelijkingswebsites verder onderaan. Maar ik zoek helemaal niet naar vergelijkingswebsite dus wat boeit het dat kieskeuring, bestlist, etc verder onder aan staan.

Sorry hoor maar als je gaat zoeken op "digitale camera vergelijken" dan staan die andere vergelijkingssite gewoon boven aan.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ongelooflijk wat een drama :mad:

http://www.volkskrant.nl/buitenland...esloten-in-laadruim~a3965935/?akamaiType=FREE

Ik hoop echt dat er snel tegenmaatregelen worden genomen. Of allemaal per direct opvangen in een nader te bepalen gebied, of allemaal nog op zee terug begeleiden naar waar ze vandaan kwamen. Optie 1 is voor de specifieke mensen in kwestie beter, maar dan houdt je de handel in mensensmokkel in stand. Optie 2 zorgt voor meer weerstand maar stopt wellicht wel de mensensmokkel.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verschrikkelijk idd.

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gewoon terug begeleiden inderdaad. Maybe zielig voor ze, maar ik vind het net zo zielig om ze toe te laten in Europa waar ze in een hok gestopt worden omdat we nergens met ze heen kunnen. Vooral als je ook vaak hoort van mensen die de overtocht hebben gemaakt dat ze liever daar waren gebleven omdat ze het nu nog slechter hebben dan voorheen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    RTL heeft zelfs de optie om te reageren uitgeschakeld. Je wilt niet weten wat voor idiote reacties daar kwamen, daar zou je hier een levenslange ban voor krijgen. Als RTL dat moet doen, toch al niet vies van stevig commentaar soms, dan is het wel heel triest gesteld met mensen. Voorbeeld uit de reacties was: ''Dat zijn weer 700 uitkeringen minder, 50 jaar lang.'' - Om te kotsen dat soort lui. :mad:

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zulke reacties slaan helemaal nergens op. Totaal niet.

Het is zeer spijtig dat mensen komen te overlijden die zo'n tocht moeten maken. Stuk voor stuk weten ze dat het een enorm risico met zich meebrengt helaas. Maargoed, dood in eigen land ... of eventueel dood gaan op "zoek" naar een beter leven? Zie op Facebook nu regelmatig de foto voorbij komen van het verdronken meisje. Mensen die de foto enkel gebruiken om hun eigen, bekrompen, argument extra kracht bij te zetten. Bah.

Jammer genoeg vind ik niet dat Nederland constant maar het land moet zijn wat in de bres springt voor deze mensen. Het imago "braafste jongetje van de klas" moet ook eens afgelopen zijn. Waar trek je, in dit geval, de spreekwoordelijke grens? Zouden we als Nederland zijnde niet eerst even zorgen dat iedereen in eigen land tevreden is? Dat iedereen een baan heeft, een dak boven het hoofd en zichzelf in de basisbehoeftes kunnen blijven voorzien? Ondertussen zijn we wel bezig om de Grieken (die geen hulp WILLEN) te helpen, pompen we miljoenen/miljarden in andere zaken... en voor wat?

DAT begrijp ik niet en zal ik ook nooit begrijpen. Misschien ben ik hier te simpel voor en zie ik dingen niet zoals ze zijn.

9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als Griekenland valt dan zakt de Euro in een enorm diep gat. Kijk maar naar de huidige Dollar/Euro koers natuurlijk zijn er andere factoren die ook meespelen. Maar iedere keer als er het gevoel komt dat Griekenland uit de EU gaat zakt de Euro weer naar een dieptepunt. Dat is waarom we nog moeite doen. En als Griekenland er zelf mee kapt dan kunnen we waarschijnlijk ook dag zeggen tegen het geleende geld. Beide partijen willen het liefst van elkaar af maar kunnen op hetzelfde moment ook niet van elkaar af vanwege eigen belangen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zou mooi zijn maar om ondertussen die mensen maar te laten verzuipen vind ik geen optie, we kunnen best met twee dingen tegelijk bezig zijn

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Belangrijkste is misschien nog dat je zoveel op macroniveau kan willen en regelen, maar dat het niet zomaar gaat. Heb toch liever dat er geprobeerd wordt om mensen te redden die uit een nare situatie proberen te komen dan elke nederlander (wat ook elke kutproleet die niet voor 5 euro wil werken) een basisvoorziening gunnen. Misschien klink ik nu nogal bot, maar als er geselecteerd moet worden dan mag het wat mij betreft op inzet en niet op afkomst :)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat bedoel je met 'inzet'? In welke mate de mensen bereid zijn zich in te zetten voor de maatschappij? Dat is bij deze personen helaas vaak (niet altijd) erg minimaal. Te grote cultuurverschillen en naar dit land gelokt met het uitzicht op gratis geld en vaak niet bereid enige vorm van inzet te tonen.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.938
    Enough said toch? Het is echt in en in triest gesteld met dat platform tegenwoordig.

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar Nederland is toch echt wel een toppunt hierin hoor. Je wordt verwacht een half uur eerder op je werk te zijn, er wordt verwacht dat je over werkt, er wordt verwacht dat je meer doet dan je opgekregen werk, er wordt verwacht dat je gister al klaar was met je opdracht.

Zelfs Duitsers en Amerikanen vinden het Nederlandse werk mentaliteit opmerkelijk.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kameraad van mij is uit pure frustratie weg gegaan bij de IND. Bakken met mensen die allemaal bepaalde versies hadden van een verhaal met maar 1 doel: 'hoe kan ik hier blijven en krijg ik zoveel mogelijk geld'. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, natuurlijk kennen we echte vluchtelingen, maar het gros van deze mensen had geen enkele intentie om ook maar enige inzet te gaan tonen voor de maatschappij.

Ander zorgelijk punt:

http://www.volkskrant.nl/dossier-is...plannen-in-vroeg-stadium-te-stoppen~a3973803/

Meerdere aanslagen in een jaar (!!). Ik vind dit echt te bizar voor woorden om te lezen. Dit zijn de mi de 'vruchten' van de Islam die steeds meer en meer ontwrichtend gaan werken op onze samenleving. Zie Parijs, zie Kopenhagen of zie de discussie die ik hier een jaar oid geleden had met Fiasco die toen riep dat het er maar tientallen waren.

http://www.parool.nl/parool/nl/266/...-voorspeller-voor-moslimfundamentalisme.dhtml

Ik snap ook niet waarom er geen beleid ontstaat in Nederland wat gericht is op het ontmoedigen van de Islam of wat mij betreft het geloof in het algemeen (gelijke monniken, gelijke kappen). Geen religieuze scholen (alleen maar openbaar_, geen subsidies voor religieuze evenementen, geen buitenlandse geldschieters voor moskees, geen nieuwe moskees etc.

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Het meest bizarre vind ik nog wel het verhaal van de groep moslims die de christenen de zee in hebben geworpen in hun gammele bootje op weg naar het veilige Europa.

De Islam heeft duidelijk wat hervormingen nodig O-)

(achterlijke mongolen met hun sharia, de jihad en dood aan andersdenkenden|:-)

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Had ook godsdienst op katholieke school waar ik zat (was enige school in de buurt) was echt om te kotsen die lessen. Gelukkig werden die lessen uiteindelijk geschrapt omdat er veel weerstand voor was.

Dus ben wel eens dat religieuze scholen weg moeten, iedere keer weer moet er resources voor Joodse scholen uitgetrokken worden om ze als een militaire fort te beschermen, terwijl we die resources beter ergens anders kunnen gebruiken.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Een zorgelijk punt, dat zeker. Maar bizar? Nederland neemt militair deel aan de coalitie tegen IS. Dat de Nederlanders - of jihadisten van welke nationaliteit dan ook - die zich bij deze groep hebben aangesloten en sympathisanten thuis dan niet allemaal de intentie hebben om rustig achterover te hangen kan niet als een verassing komen. Er wordt ook 'gewoon' online opgeroepen om aanslagen te plegen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bizar dat het zover is gekomen. Als iemand dit 30 jaar geleden had voorspeld was hij echt voor gek verklaard.

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    He kneus, even respect voor mijn geloof en van vele anderen. Ga kennis opdoen in plaats van blindelings de media geloven. Islam zal nooit en te nimmer hervormen. Islaam is van alle tijden. Ook van anno 2015. Als er sommige figuren binnen het geloof misbruik maken is het de schuld van die mensen en niet van het geloof zelf.

Ic3DFire, Mallakai en L.A. vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina