1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Aight, reisje komt steeds dichterbij:)!

    28 mei - 31 mei Dubai
    1 juni - 23 juni Thailand
    23 juni - 7 juli Myanmar
    8 juli - 21 aug Bangkok -> Cambodja -> Vietnam -> Loas -> Bangkok.


    In totaal iets van 12 weken weg. Iemand nog leuke tips voor deze landen??
    Lonely Planet's voor deze gebieden zijn al ingepakt:)!
     
    Reckuuza, L.A., Zeepsop en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tering, dat is een mooie reisje. Kan helaas niet zomaar 12 weken vrij nemen van werk, anders zou ik zoiets ook nog graag een keer willen doen!
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben in oktober afgestudeerd op mijn HBO en nu aan het werk gegaan totdat ik in september ga beginnen met mijn (pre) master. Een goede vakantie tussendoor leek mij een prima opvulling :)!
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Duh, gewoon doen hehe! Vriend zit nu ook drie maanden in Thailand, Laos, Vietnam en omstreken. Raak jaloers van z'n foto's...
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hoe was het in Zuid-Amerika dan?

    Wij gaan van de zomer met de auto richting Polen, Tsjechië en Slowakije. Paar weken rondtoeren, ben benieuwd hoe dat is vergeleken met afgelopen roadtrip.

    Daarna gaan sparen om in m'n eentje een keer op pad te gaan.

    Trouwens ook mensen die Londen missen als ze daar geweest zijn? In september daar geweest, maar wil dolgraag weer een keer. Ik dacht dat als ik ergens geweest was, ik het wel mooi geweest vond.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Londen is altijd goed voor een paar dagen per jaar, zomer sowieso ook weer. Enige Europese stad waar ik ook graag elke keer terug ga. Lekker sfeertje.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup same. Komt ook door het openbaar vervoer denk ik. Zo easy en je kan overal komen.
    Naast Lissabon een van mij favoriete steden.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Top! Hele mooie reis gemaakt. Argentinië was erg leuk, maar vooral Chili heeft me verrast. Héle aardige mensen, lekker eten (veel vlees), prachtig langschap, mooie vrouwen.. Vooral Santiago de hoofdstad is ook een aanrader. Hele moderne stad (niet overdreven, want zelfs moderner dan veel nederlandse steden), heel veilig en open mensen; ook een stad met typische Zuid-Amerikaanse feel die ik in Buenos aires een beetje miste. Ga ik ook zeker nog eens naar terug.

    Londen is trouwens inderdaad erg leuke stad. Ik vergeet het vaak en ben er ook al tijd niet geweest maar is gewoon leuk om daar rond te wandelen.
    Het echt missen heb ik tot nu toe alleen met New York gehad, maar daar ga ik nu ook weer naartoe. Eerste keer dat ik daar geweest was had ik echt heimwee en meteen zin om weer terug te gaan. Blijft een geweldige stad maar de een haat het en de ander wordt er verliefd op. Ik behoor meer tot die laatsten.

    Leuk dat meer mensen dat hebben! Lissabon heeft mij echt verrast als stad ook. Ontzettend leuk om door alle straatjes te lopen. Staat ook zeker in mijn top 5 in Europa.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zodeknetters man, mag ik ff jaloers zijn? Vet gast.
     
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga over twee weken een weekje naar Dublin. Nu heb ik veel zin om daar de vele pubs onveilig te gaan maken, maar ik vroeg me af hoe ik een 'normaal' biertje bestel daar. Natuurlijk zal ik heerlijk gaan genieten van al de Guinness, Murphys en Whiskeys die verkrijgbaar zijn, maar ik heb soms ook wel even behoefte aan een lekker pilsje.

    Maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat nu een 'normaal' biertje is. Is een lager hetzelfde als, ik zeg maar, een Heineken?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Les 1 voor Dublin (en daarbuiten): Heineken is geen bier.

    - Tapatalk
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vanaf september ben ik van plan enkele maanden in Thailand te gaan wonen. Één van de dingen waar ik tegenaan loop is dat het bijna 5 euro extra kost om te pinnen. Heeft iemand een idee hoe dit omzeilt kan worden? Ik ben eventueel bereid een credit card te nemen.

    Thanks :).
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Cc is nog meer opneemkosten.

    Gewoon goed inplannen hoeveel je met je geld gaat doen. Hoeveel dagen je ermee kan doen.

    Het kost nu eenmaal geld.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pinnen in een winkel kost je als het goed is niets alleen als je geld uit de muur haalt kost het je wat. Daar heb je met een cc ook last van.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke thanks voor de info! :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    OV en chipkaart in Hong Kong is beste ooit. Zo clean, zo awesome en altijd op tijd en volgende is binnen no time eral. En die chipkaart hey, gebruik je voor alles. Supermarkten, winkels, restaurants, betalen kun je er mee. Ohja en zo fucking cheap, helemaal tram op HK Island.

    Kut Nederland OV hahaha.
     
    Reckuuza en Zeepsop vinden dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! Hier is het sowieso gewoon kut!
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Haha helemaal mooi. Hele vette snaps ook gast.

    Kan me verder ook soms echt ziek boos maken hoe fucking kut t of idd hier geregeld is..
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eind juni met z'n viertjes naar Zuid-Frankrijk (Camping Imbours).
    [​IMG]

    En met vriendin waarschijnlijk naar Ibiza, maar dat moeten we nog boeken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof! Ik zit dan op een uurtje afstand, in de buurt van Saint-Victor-de-Malcap ;)
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina