1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Komt je uit Rottuhdam tebbie? xD Game is goed hoor! Kan hem je zeker aanbevelen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zojuist in de career gingen de rondes niet tellen. Bleef op 1/3 staan, hoevaak ik ook rond ging :9 Daarnaast gaat de game soms zelf sturen, waardoor ik off-track raak. Heel raar, stuurt ie uit zichzelf volledig naar rechts? Las gister ditzelfde euvel bij iemand die met stuur rijdt. Zelf gebruik de de controller.
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dit heb ik ook een keer gehad met de controller. Schijnt vooral bij chicane's een probleem te zijn.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad uitkomen chicane. Tegensturen als een malle deed niets :mad:
    Hopen dat dit soort foutjes verholpen worden met updates. Het is out-of-the-box geen topper. Wel stimuleer ik het idee van community based ontwikkelaars dus mijn geld mogen ze hebben.


    Vind de game overigens grafisch niet teleurstellend. Vind het er prima uitzien voor een console game. Wel vervelend zijn de framedrops. Doe dan gewoon geen 35 cpu gestuurde tegenstanders als de console dat niet trekt.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat het ook is dat je op wipt bij zo'n chicane waardoor je bij de landing rechtdoor gaat ook al stuur je wel.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat jij het over een hele andere situatie hebt. Waar geert en ik het over hebben is dat je stuur gewoon naar rechts blijft staan terwijl je naar links stuurt.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Probeer voor de grap eens op Monza de Variante Ascari uit in een Clio. Na het eerste knikje naar links is de Clio bijna niet te houden! Zelfs als je keurig op de remlijn afremt en dan instuurt. Lijkt wel of de auto daarna naar links blijft sturen. Zwaar corrigeren daar. Verlies ik erg veel tijd mee. Erg frustrerend!
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee, blijft continu naar rechts (bij mij naar rechts) sturen. Tot een seconde of 6 nadat je uit de chicane komt en de curbs hebt meegepakt. Blijft echt 6 seconden naar rechts sturen, waar je niet kunt ingrijpen. Is een bug lijkt me
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb ik ook last van.. Sta ik schuin in het gras en wil ik terug de baan op wil rijden... draait hij precies de andere kant op dan ik zou willen (en stuur), waardoor de auto langere draaien maakt(270 graden rechtsaf ipv 90 graden linksaf bijv.). Zou dat een van de 'advanced' besturingssettings kunnen zijn die je misschien uit moet zetten?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is een bug wat al een lange tijd bekend was bij de dev. Dacht dat dat al was aangepakt maar blijkbaar niet.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap niet hoe ik die kart sessies kan overslaan. Overal staan er bij van die slotjes op. Ik wil eigenlijk wel verder in mijn Career maar ben die karts wel beu eigenlijk. Of moet je dan bij een latere tier beginnen ipv tier 8?
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat laatste denk ik... Denk dat tier 8 bijna per definitie karts betekent.
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha...nee joh...werk wel daar ;)
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Denk ik ook. Nou maar eens even een nieuwe aan maken dan maar. :cool:
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe duur gaat de game in de PS4 US store worden? Ik kan hem niet pre orderen, maar als het verschil niet groot is koop ik hem misschien wel gewoon in de NL store.

    Wow.. 70 euro in de NL store. 55 euro bij Bart Smit, wtf?
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Als het goed is, zou je ook ontslag moeten kunnen nemen.
    Met extra content en zonder extra content. (Modified Car Pack en Limited Edition Car Pack)
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Van de duitse site PCgamerhardware over de sterk tegenvallende prestaties van de AMD kaarten. Beetje ruw vertaald wat het probleem zou zijn, volgens Slightly mad studios.

    De issues met AMD kaarten van de PC versie is vooral aan AMD zelf te wijten, volgens een Chef van de developer, Ian Bell. Slightly mad Studio heeft tijdens de ontwikkeling van de game steeds pogingen ondernomen om een samenwerking met AMD aan te gaan, maar blijkbaar kwam er door de jaren heen weinig respons. Nvidia heeft SMS volgens Bell absoluut geen geld betaald, maar nvidia hebben wel altijd goed met SMS samengewerkt en gecommuniceerd en dat ook uit eigen initiatief.
    De huidige problemen met AMD kaarten worden veroorzaakt door slecht geoptimaliseerde drivers door dus dat gebrek aan samenwerking, ook al heeft de studio door de jaren heen 20 game keys aangeboden zodat AMD aan hun drivers kan werken. Inmiddels werken ze samen zodat AMD zo snel mogelijk met een update kan komen.


    Zeer kwalijk als dit inderdaad de reden is, dikke fail van AMD wat mij betreft. (heb sinds vorig jaar voor het eerst AMD kaart en viel me al op dat drivers wel langer op zich laten wachten, volgend jaar terug naar NVidia voor mij..)



    Beter laat dan nooit...
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb hem hoor:
    [​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Bereid je maar voor op een shock de 1e tiental minuten qua rijden :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik geniet eerst ff van een heerlijk biertje met dit weer :
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina