Zojuist in de career gingen de rondes niet tellen. Bleef op 1/3 staan, hoevaak ik ook rond ging Daarnaast gaat de game soms zelf sturen, waardoor ik off-track raak. Heel raar, stuurt ie uit zichzelf volledig naar rechts? Las gister ditzelfde euvel bij iemand die met stuur rijdt. Zelf gebruik de de controller.
Inderdaad uitkomen chicane. Tegensturen als een malle deed niets Hopen dat dit soort foutjes verholpen worden met updates. Het is out-of-the-box geen topper. Wel stimuleer ik het idee van community based ontwikkelaars dus mijn geld mogen ze hebben. Vind de game overigens grafisch niet teleurstellend. Vind het er prima uitzien voor een console game. Wel vervelend zijn de framedrops. Doe dan gewoon geen 35 cpu gestuurde tegenstanders als de console dat niet trekt.
Denk dat het ook is dat je op wipt bij zo'n chicane waardoor je bij de landing rechtdoor gaat ook al stuur je wel.
Denk dat jij het over een hele andere situatie hebt. Waar geert en ik het over hebben is dat je stuur gewoon naar rechts blijft staan terwijl je naar links stuurt.
Probeer voor de grap eens op Monza de Variante Ascari uit in een Clio. Na het eerste knikje naar links is de Clio bijna niet te houden! Zelfs als je keurig op de remlijn afremt en dan instuurt. Lijkt wel of de auto daarna naar links blijft sturen. Zwaar corrigeren daar. Verlies ik erg veel tijd mee. Erg frustrerend!
Nee, blijft continu naar rechts (bij mij naar rechts) sturen. Tot een seconde of 6 nadat je uit de chicane komt en de curbs hebt meegepakt. Blijft echt 6 seconden naar rechts sturen, waar je niet kunt ingrijpen. Is een bug lijkt me
Heb ik ook last van.. Sta ik schuin in het gras en wil ik terug de baan op wil rijden... draait hij precies de andere kant op dan ik zou willen (en stuur), waardoor de auto langere draaien maakt(270 graden rechtsaf ipv 90 graden linksaf bijv.). Zou dat een van de 'advanced' besturingssettings kunnen zijn die je misschien uit moet zetten?
Is een bug wat al een lange tijd bekend was bij de dev. Dacht dat dat al was aangepakt maar blijkbaar niet.
Ik snap niet hoe ik die kart sessies kan overslaan. Overal staan er bij van die slotjes op. Ik wil eigenlijk wel verder in mijn Career maar ben die karts wel beu eigenlijk. Of moet je dan bij een latere tier beginnen ipv tier 8?
Hoe duur gaat de game in de PS4 US store worden? Ik kan hem niet pre orderen, maar als het verschil niet groot is koop ik hem misschien wel gewoon in de NL store. Wow.. 70 euro in de NL store. 55 euro bij Bart Smit, wtf?
Als het goed is, zou je ook ontslag moeten kunnen nemen. Met extra content en zonder extra content. (Modified Car Pack en Limited Edition Car Pack)
Van de duitse site PCgamerhardware over de sterk tegenvallende prestaties van de AMD kaarten. Beetje ruw vertaald wat het probleem zou zijn, volgens Slightly mad studios. De issues met AMD kaarten van de PC versie is vooral aan AMD zelf te wijten, volgens een Chef van de developer, Ian Bell. Slightly mad Studio heeft tijdens de ontwikkeling van de game steeds pogingen ondernomen om een samenwerking met AMD aan te gaan, maar blijkbaar kwam er door de jaren heen weinig respons. Nvidia heeft SMS volgens Bell absoluut geen geld betaald, maar nvidia hebben wel altijd goed met SMS samengewerkt en gecommuniceerd en dat ook uit eigen initiatief. De huidige problemen met AMD kaarten worden veroorzaakt door slecht geoptimaliseerde drivers door dus dat gebrek aan samenwerking, ook al heeft de studio door de jaren heen 20 game keys aangeboden zodat AMD aan hun drivers kan werken. Inmiddels werken ze samen zodat AMD zo snel mogelijk met een update kan komen. Zeer kwalijk als dit inderdaad de reden is, dikke fail van AMD wat mij betreft. (heb sinds vorig jaar voor het eerst AMD kaart en viel me al op dat drivers wel langer op zich laten wachten, volgend jaar terug naar NVidia voor mij..) Beter laat dan nooit...