1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Meer dan prima salaris! Lekker hoor.

    Mocht je nog wat geld overhouden, pm me dan even.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Communicatie met master in corporate communicatie. Maar ik heb geen ervaring en/of nevenactiviteiten. Dus dat maakt mn diploma niks waard.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Haha ja daarom ga ik voorlopig ook even geen master doen..
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan is het best een mager salaris. Op basis van 40 uur kom je op 1958 euro bruto per maand uit. Daarnaast moet je ook nog eens 48 uur per week maken.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    fok mn post
     
    Kevf vindt dit leuk.
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wat versta je onder nevenactiviteiten? Studie/studentenverenigingen commissie ofzo?

    Is dit ook de ervaring van andere mensen die een baan zoeken? Ook op het hbo?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja.


    Denk je is ik solliciteerde voor traineeship bij de Gemeente Amsterdam...ruim 1100 reacties.

    [​IMG]
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391