De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan wel zeuren over horizontale strepen, maar het zijn gewoon super mooie shirts, heb ergere gezien mét verticale strepen hoor. Uitshirt is toch net iets beter vind ik, lijkt wel alsof Brazilië speelt.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Vind het ook niet zo'n probleem. Ziet er goed uit en een beetje afwisseling kan geen kwaad natuurlijk. Vind dat uitshirt alleen niet heel mooi.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Hoe ken je dit als Barca fan nu goedkeuren? Je club heeft toch een bepaalde herkenbaarheid?
    Barca is mijn 2de club, maar moet er niet aan denken dat Ajax iets gaat veranderen aan die baan, dan breekt de hell los, en afgaande op Barca forums zijn de supporters hier ook totaal niet blij mee.

Spuuglelijk bah, uitshirt is wel okay.
    Xavi is net op tijd weg bij die club.

@Delphiki dat het puur om geld gaat snap ik dan wel, maar goed maak dan 2 banen verticaal.
    Hoe zou jij het vinden als Heerenveen met horizontale strepen zou spelen :p

Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    oeps dubbel.
    Mag weg.

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Weet niet zo goed of ik er blij mee moet zijn of teleurgesteld. FdB kan nu in ieder geval niet het idiote idee uitvoeren om hem in de spits te zetten.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou er blij mee zijn , laat Rafael lekker even gaan cashen in de MLS ofzo. Voor een echt zinvolle terugkeer (a la Cocu) is het volgens mij al een jaartje te laat

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als spits was het sowieso een raar idee geweest, vind ik. Prima zaak dat hij dus niet komt, want met een normale spits (Milik / Zivko) schat ik Ajax gevaarlijker in.

Dat de middelmatige back Mitchell Dijks nu terug wordt gekocht door Ajax en een jaarsalaris van 7 ton (?!) krijgt is wel weer een knap staaltje werk van Marc Overmars. Nu heb je twee matige linksbacks.

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Misschien is het inderdaad beter dat die niet komt. Hij heeft ook nooit de intentie gehad om terug te gaan volgens mij.

Dat van Dijks klopt niet helemaal trouwens, als Overmars tenminste niet liegt..:

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    7 ton is al niet waar, nagevraagd door Simon Zwartkruis die gaf aan dat Overmars dit weg heeft gelachen.

Dijks vind ik overigens niet zo een slechte aankoop, Nederland heeft een gebrek aan goede linksback, kan er werkelijk niet een opnoemen die betrouwbaar is als linksback.
    Dijks is een betere linksback dan Boilesen, en voor opvulling de komende jaar prima.

Van der Vaart stond vroeger bij Ajax al regelmatig op die plek, dus zo gek is de gedachte niet van de Boer.
    Ook ik vind niet dat je het moet doen met Van der Vaart, het is gewoon voorbij, Ajax moet kijken naar een spits die echt een directe concurrent is voor Milik.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iemand opstellen op een positie waar die al ruim tien jaar niet heeft gespeeld, is altijd gek.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Van verdediger naar aanvaller zou inderdaad gek zijn, van aanvallende middenvelder naar nummer 9 bij Ajax is dat niet zo heel gek.
    Maar zoals ik al zei Van der Vaart is afgelopen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    En weer Blattertje. Zou de UEFA zijn woord houden en uit het WK stappen? :+

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom trek je je terug als kandidaat in de tweede ronde? :mad: Snap dat echt niet. Het is 50/50. Zit die tweede ronde dan uit... Man man man man man...

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij verliest de eerste ronde al dik, dus wist zelf ook wel dat ie geen kans had!
    Kan hij niet gewoon weg omdat hij al ver boven de pensioen leeftijd is?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, want Blatter maakt de regels. :+

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jammer! Het zou een meesterzet zijn van de UEFA als zij uit de Fifa stappen, want een WK zonder Europese landen stelt gewoon niets voor.

Fifa wordt dan vanzelf opgedoekt, maar goed de UEFA weet ook wel dat het zat centen krijgt dus ik verwacht eigenlijk dat er helemaal niets gebeurt.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tweede ronde bij maar 2 kandidaten is sowieso raar want dan zul je in princiepe weer precies dezelfde uitslag krijgen (want er zal niet genoeg tijd tussen zitten om mensen om te kopen :+) Tweede ronde is alleen nuttig bij 3+ kanidaten waar van dan de top 2 door gaan

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tja...

Mallakai vindt dit leuk.
  19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens L'Equipe heeft de Franse voetbalbond gisteren op Blatter gestemd. Ongelooflijk.

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach voetbal is gewoon verrot.

Platini fel tegenstander van Blatter doet dit na de uitslag

Mafketel.

Deel Deze Pagina