[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hoor er meer klagen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad. Misschien de juiste tracks gedaan..

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Re install eindelijk klaar. Game is nu kleiner op de hdd?!

3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja had hem ontvangen, te druk bezig met racen om te reageren. Volgende keer gewoon joinen joh. Was nog best gezellig met 5-7 man.

Eerst nog even op Snetterton zitten kloten met de Caterham, blijft een lastig circuit. Daarna heerlijk racen met de GT3 eerst op Brands Hatch waar het heerlijk dicht op elkaar zat. Daar maakte ik nog iets te veel foutjes om voorin mee te rijden. GT3 op Laguna Seca ging een stuk beter, eindelijk mijn consistency achievement gehaald. Brands Hatch en Laguna Seca zijn echt heerlijke tracks voor de GT3! Redelijk wat snelheid, technische bochten. Was echt genieten.

Afsluiten met LMP1 was wel echt slopend. Deden 10 laps op Suzuka en na 5/6 rondes zakte het niveau sterk bij mij. Rijdt nog best lekker maar holy shit was is dat vermoeiend. Kan me niet voorstellen dat ik hier races langer dan een half uur mee zou doen.

Al met al, echt een fantastisch spel! :D

@ColdzeroNL Waar was jij opeens heen? Na de start bij Brands Hatch was je opeens verdwenen.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zal wel aan mij liggen, maar ik merk geen verschil na de re install. Ik heb bij het opstarten ook geen update voorbij zien komen. Hoe zie je eigenlijk welke versie/patch je hebt?
    Ik zwalk nog altijd enorm met de Clio op Monza en crash standaard in de Variante Ascari.En met de 1M op,Hockenheim merk ik ook geen verschil.

5. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik merk ook niet heel veel verschil hoor. Sturen gaat wel iets beter en de triggers functioneren wat anders. Had veel meer verandering verwacht. Clio en 1M raak ik niet aan. Geef mij maar gewoon GT3!

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat gek, ik merk echt veel verschil met sturen etc... GT3 is echt heel super... Fijne bakken.

7. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Net heel ff gereden, en voelt meteen een stuk beter aan zo!
    Zelfs in de regen is nu te doen! :)

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Moet je even de Xbox een harde reset geven.. Install moet daarna 18.7gb aangeven...

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Indd vreemd dat niet iedereen verschil merkt, bij mij is het een verschil van dag en nacht. Nu nog de tijd vrij maken om meer te racen. :+

Pyoonexk vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik snap dat ook niet echt. Bij mij Is het ook zo'n enorm verschil, echt genieten nu dat racen..

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Na herstart idd 18,7 gieg hier

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Bij mij blijft de game eigenwijs (net als ik) 18,6 gig

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Kijk dat lijkt er meer op :D

Toch een keer de cache legen. Als hij ge-update is dan geeft hij 18.7GB aan.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Cache leegt hij toch bij het aan/uit knopje ingedrukt te houden? Dat heb ik elke keer gedaan, na de patch gaf hij zelfs eerst 18,1gb aan... Heb ook gecontroleerd of ik alle packs had.

Dus gewoon eigenwijs.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Een keertje even helemaal van de stroom afhalen, dus echt stekker eruit halen. Vijf min. Wachten en dan nog eens kijken.

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Zie deze postbode het Pcars forum.

- LINK -

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik moest de honden uitlaten en moest opschieten om mijn vriendin tegemoet te fietsen dus wilde jullie niet afleiden tijdens de race. Werd er gelukkig niet uitgegooid, lijkt ook een stuk stabieler te lopen en te rijden bij mij. Blij tot nu toe met de patch, al heb ik de game ook volledig opnieuw geïnstalleerd ivm veel frameratedrops, zat soms ruim onder de 20fps, net een stroboscoop :)

18. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    De bug dat je headset uitvalt tijdens het remmen is overigens ook gefixt in de update. :thumbs: Kan ik weer met vibratie rijden. :D

19. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Denk dat ik het helemaal uitzet.....hij trilt echt mega hard sinds die update...
    Denk dat sommige vrouwen er erg blij mee zouden zijn....

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja kan m lager zetten toch? Is niet alleen uit/aan geloof ik.

Deel Deze Pagina