Ja had hem ontvangen, te druk bezig met racen om te reageren. Volgende keer gewoon joinen joh. Was nog best gezellig met 5-7 man. Eerst nog even op Snetterton zitten kloten met de Caterham, blijft een lastig circuit. Daarna heerlijk racen met de GT3 eerst op Brands Hatch waar het heerlijk dicht op elkaar zat. Daar maakte ik nog iets te veel foutjes om voorin mee te rijden. GT3 op Laguna Seca ging een stuk beter, eindelijk mijn consistency achievement gehaald. Brands Hatch en Laguna Seca zijn echt heerlijke tracks voor de GT3! Redelijk wat snelheid, technische bochten. Was echt genieten. Afsluiten met LMP1 was wel echt slopend. Deden 10 laps op Suzuka en na 5/6 rondes zakte het niveau sterk bij mij. Rijdt nog best lekker maar holy shit was is dat vermoeiend. Kan me niet voorstellen dat ik hier races langer dan een half uur mee zou doen. Al met al, echt een fantastisch spel! @ColdzeroNL Waar was jij opeens heen? Na de start bij Brands Hatch was je opeens verdwenen.
Zal wel aan mij liggen, maar ik merk geen verschil na de re install. Ik heb bij het opstarten ook geen update voorbij zien komen. Hoe zie je eigenlijk welke versie/patch je hebt? Ik zwalk nog altijd enorm met de Clio op Monza en crash standaard in de Variante Ascari.En met de 1M op,Hockenheim merk ik ook geen verschil.
Ik merk ook niet heel veel verschil hoor. Sturen gaat wel iets beter en de triggers functioneren wat anders. Had veel meer verandering verwacht. Clio en 1M raak ik niet aan. Geef mij maar gewoon GT3!
Indd vreemd dat niet iedereen verschil merkt, bij mij is het een verschil van dag en nacht. Nu nog de tijd vrij maken om meer te racen.
Kijk dat lijkt er meer op Toch een keer de cache legen. Als hij ge-update is dan geeft hij 18.7GB aan.
Cache leegt hij toch bij het aan/uit knopje ingedrukt te houden? Dat heb ik elke keer gedaan, na de patch gaf hij zelfs eerst 18,1gb aan... Heb ook gecontroleerd of ik alle packs had. Dus gewoon eigenwijs.
Een keertje even helemaal van de stroom afhalen, dus echt stekker eruit halen. Vijf min. Wachten en dan nog eens kijken.
Ik moest de honden uitlaten en moest opschieten om mijn vriendin tegemoet te fietsen dus wilde jullie niet afleiden tijdens de race. Werd er gelukkig niet uitgegooid, lijkt ook een stuk stabieler te lopen en te rijden bij mij. Blij tot nu toe met de patch, al heb ik de game ook volledig opnieuw geïnstalleerd ivm veel frameratedrops, zat soms ruim onder de 20fps, net een stroboscoop
De bug dat je headset uitvalt tijdens het remmen is overigens ook gefixt in de update. Kan ik weer met vibratie rijden.
Denk dat ik het helemaal uitzet.....hij trilt echt mega hard sinds die update... Denk dat sommige vrouwen er erg blij mee zouden zijn....