1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Binnenkort maar weer 's wat tracks verder uitwerken. :)
    [​IMG]

    Trouwens echt een wereld van verschil met de nieuwe Rokit 6 G3's. Geen subwoofer nodig.
     
    XxTopgear360 vindt dit leuk.
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn eerste track nu ook op youtube te beluisteren:
     
    XxTopgear360 vindt dit leuk.
  3. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe 30 min mix (15 min House & 15 min Hardstyle)

    https://soundcloud.com/elcharito/elcharito-differency-sessions-038

    01. Futuristic Polar Bears, Wayne & Woods - Gaia (Magnificence Edit)
    02. Steve Aoki, NERVO & Tony Junior - Lightning Strikes
    03. The Chainsmokers Feat. SirenXX - Kanye (PartyJunkies Remix)
    04. Martin Garrix & Tiesto - The Only Way Is Up
    05. Dotan - Home (Tiësto vs. twoloud Remix)
    06. DBSTF - Do Your Thing
    07. ALVARO & Van Dalen - Oldskool
    08. D-Block & S-Te-Fan & Rebourne - Louder (Original Edit)
    09. Sound Rush - Worlds Of Space
    10. Code Black feat. Chris Madin - New World
    11. Deepack, D-Block & S-te-Fan - Rocking With The Best
    12. MAKJ & Lil Jon - Let's Get Fucked Up (Zatox Hardstyle Bootleg)


    @FunkXual
    :thumbs::thumbs:
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Toffe set Elcha! :);)

    Liken van mijn video wordt gewaardeerd. :)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat ik geen affectie meer heb met big room, laatst tijdens koningsdag merkte ik dat ik er niets meer mee kan.

    Geef mij maar een wat diepere house sound of hardstyle. Binnenkort maar weer zulke mixjes maken.
     
  6. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    @FunkXual Thx, heb helaas geen youtube account anders had ik het zeker gedaan ;)

    @Dyonko Begrijp idd wat je bedoelt was met Koningsdag naar Kingsland geweest en diegene die me echt kon bekoren met de Big Room sound was Hardwell. Martin Garrix, Showtek en Heady was allemaal meh :F: Ga je naar Flying Dutch??
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    XxTopgear360 vindt dit leuk.
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Never mind
     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Sean Spector is je alter ego of je nieuwe naam??
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nieuwe naam :) Straalt in mijn ogen iets meer volwassenheid uit. Sean is overigens mijn tweede naam IRL. :)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Harvey Specter
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha, nee dan had ik hier niet gezeten. :D
     
  13. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Put your hands up for Feddeeee!!



    Zo vet om hier bij te zijn geweest :)
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...wist helemaal niet dat er een house topic was :whistle:...maar kom eerlijk gezegd ook niet meer veel op XBW...:oops:

    Maar ik verveelde me en was wat aan het rondneuzen ;)

    Welke feesten/festivals gaan jullie dit jaar heen?!

    Ik ben al naar Daydream (België) geweest, morgen naar The Flying Dutch in Eindhoven (zoooo'n zin in, dikke line up!), verder sowieso nog Sensation en Dance Valley! Mysteryland gaat m dit jaar denk ik ook nog worden. Verder nog in twijfel; Lakedance, Essential Festival (klein festival in Heerlen), Castle of Love (klein festival in Kerkrade) en Q-Base (hou zeker van hardstyle en kan hardcore ook wel waarderen, maar een hele nacht 8)....maar wil het wel een keer meemaken).

    Mocht er nog een festival zijn wat ik echt niet mag missen, dan hoor ik het graag! Mocht iemand naar een van bovenstaande festivals gaan en willen meeten dan ben ik altijd down voor een biertje (hoewel ik meestal aan het water ben....;))!
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Same, morgen ook naar TFD. Alleeen ga ik dan naar A'dam. Echt super veel zin in, zeker na het kijken van RTL Late Night van net waar het over TFD ging. Verder ga ik ook naar Sensation en had ik begin dit jaar nog gehoopt op Tomorrowland tickets. Pff wat was dat grandioos vorig jaar!
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Flying Dutch R'dam hiero!!

    Goed vermaakt, alleen organisatorisch kan het wel allemaal iets beter, muziek de eerste 3 sets echt op volume 0, nog nooit zo zacht gehoord, Showtek klaagde zelfs tijdens hun set dat het wel wat harder mocht na Hardwell was dit overigens prima.
    Grote rijen voor eten en drinken + eerst een muntje betalen voor de toiletten, waarna het 1 groot drama was omdat iedereen daar elkaar liep, dus waar de ingang was werd ook de uitgang en waar de uitgang was werd ook een soort de ingang en niets meer schoongemaakt werd...

    Yellow Claw waarom worden zij steeds op dit soort feestje uitgenodigd, vind ze opzich wel tof maar nooit op dit soort feestjes....
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Amsterdam hier! Lekkerste setjes van fedde, sjrm en armin maar wat draaide hardwell slecht zeg. Er was wel heel weinig sfeer, maar ach; eigen feestje bouwen. Al met al dikke prima!
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, ik zag de stream en bij YC in Rotterdam ging het alleen voorin helemaal los. Beetje vreemde eend in de bijt, want 80% leek het allemaal niet chill te vinden. Ook totaal niet in stijl met de rest. Wel een sicke moshpit.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    TFD in Eindhoven was dikke prima hoor!! Heb me uitstekend vermaakt. Maar ook in Eindhoven waren toiletten één groot drama. Aldus dat hoorde ik van vrienden, ik kan op een gegeven moment toch niet meer plassen, als je snapt wat ik bedoel ;)! Ik vond in Eindhoven Hardwell eerlijk gezegd ook beetje tegenvallen, en die sloot nog wel af ook...Vond Showtek en FLG top! En YC viel idd ook in Eindhoven tegen, paste er niet echt tussen nee.
    Al met al vond ik het een zeer geslaagd feestje. Hing prima sfeertje in Eindhoven, zelfs toen het in het begin nog ff regende, gewoon met z'n allen onder aan elkaar geknoopte poncho's schuilen. Verder een leuk gevarieerd publiek van jong tot oud en altijd leuk om met wildvreemden te praten.
    Nou weer ff opladen voor Sensation en dan daar weer lekker hard gaan ;)!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Kan t geschikte topic ff niet vinden dus dan maar hier. Zoek een aardig leip technoachtig nummer, heet Cosmo Space oid, maar kan het nergens vinden. Iemand?

    + Ik zoek lange mixes van dit soort muziek:




    Anyone? Would be much appreciated.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2015

Deel Deze Pagina