Zijn ook mijn teammates hoor raafie, bullet, flayner en nawa zijn stuk voor stuk goed in pvp. Daarnaast krijgen we heel veel gratis wins doordat teams direct weggaan. Volgens mij nu over 6-7 passages al iets van 8 keer gehad.
Daarnaast is het vooral goede wapens en goed uitlezen van tegenstanders. Mindgames spelen is soms ook goed als tactiek. Belangrijkste echter is bij elkaar blijven. Doodgaan door te ver te pushen is echt een hele grote last voor het team. Bij deze map is de B vlag de capture point dus neem dat in beslag en laat hen komen.
Vandaag hadden wij weinig tegenstand though. Een match was echt heel zielig gewoon. Tegenstanders had uiteindelijk 2 kills in totaal en ze werden echt opgejaagd. Er ging zelfs eentje in een hoekje zitten met zwetende handjes en ik maakte hem direct kapot. Voelde bijna alsof ik een klein zeehondje neerknuppelde gewoon. Denk alleen dat trials een kort leven beschoren is. Heel veel normale pvp'ers gaan teleurgesteld ermee stoppen denk ik.
Moet wel zeggen dat trials en prison echt uiterste zijn qua loot joh, van de trials heb ik al hele mooie loot gekregen en van de prison amper wat
Laatst bewerkt: 31 mei 2015