Yes! Void Jewel of Osiris binnen Drol of Crota kan mooi bij het oud vuil, want ik heb nu een nieuwe minotaur sloper
Zijn ook mijn teammates hoor raafie, bullet, flayner en nawa zijn stuk voor stuk goed in pvp. Daarnaast krijgen we heel veel gratis wins doordat teams direct weggaan. Volgens mij nu over 6-7 passages al iets van 8 keer gehad. Daarnaast is het vooral goede wapens en goed uitlezen van tegenstanders. Mindgames spelen is soms ook goed als tactiek. Belangrijkste echter is bij elkaar blijven. Doodgaan door te ver te pushen is echt een hele grote last voor het team. Bij deze map is de B vlag de capture point dus neem dat in beslag en laat hen komen. Vandaag hadden wij weinig tegenstand though. Een match was echt heel zielig gewoon. Tegenstanders had uiteindelijk 2 kills in totaal en ze werden echt opgejaagd. Er ging zelfs eentje in een hoekje zitten met zwetende handjes en ik maakte hem direct kapot. Voelde bijna alsof ik een klein zeehondje neerknuppelde gewoon. Denk alleen dat trials een kort leven beschoren is. Heel veel normale pvp'ers gaan teleurgesteld ermee stoppen denk ik. Moet wel zeggen dat trials en prison echt uiterste zijn qua loot joh, van de trials heb ik al hele mooie loot gekregen en van de prison amper wat
Hahaha ... Het doet inderdaad ook wat met mij als je op iemand afstormt en hem ziet wegrennen als een gewond dier. Je krijgt er gewoon bijna medelijden van. Als je tegen 2 Warlocks speelt kan dat ook echt wel insane momentjes opleveren. Als je op ronde 3 zit weet je gewoon dat er "Supers" aan te pas gaan komen. "Res dan .. res dan. RES DAN! FUCKING RES DAN!" ... *Player has self-revived* "O kut ... *FOUND VERDICT* Zo. En dood blijven! *Player 2 has self-revived* .... Aaaaaaaaaah!" Kwa loot heb ik al meer van ToO gekregen dan PoE. Op level 34 van die waardeloze Queen's wapens krijgen? Please. Ik zie echt amper mensen met PoE wapens rondlopen. Enige wat Skolas geeft is een shader, schip en wat andere nutteloze meuk. Toch jammer. Daar moeten ze dus echt wat aan gaan doen.
Kreeg je van Crota en Atheon ook niet Maargoed, die geven wel gegarandeerd IETS. Zie ook mensen die Skolas verslaan en HELEMAAL niks krijgen...
Wel shader. Mja voelde gisteren wel erg karig. Afgezien van de etheric light had ik alles kunnen halen door een paar blauwe engrams..
De 2e week van ToO was al stukken lastiger als de eerste. Helaas ook weer veel disconnects gehad en "boons" die niet werkten gisteren. Erg jammer. Zolang Bungie niets onderneemt zal de ellende in ToO alleen maar toenemen. De loot-drop in PoE moet echt aangepast worden. Die "keys" mogen ook vaker droppen. Of een 50/50 kans dat je een key bemachtigd na het killen van een boss of uitspelen van 32/34/35. Blijft zaad dat je PoE 34 speelt en de kist niet kan openen omdat je geen sleutel hebt (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mwa lag ook aan de map. Mja er zullen nog genoeg lambs zijn nu die afgeslacht worden door de leeuwen . Hopelijk houdt het aan tot ik mijn Titan gear heb. Ik vind het oprecht het vetste in destiny op dit moment om te doen. Heerlijk dat strategisch spelen.
Ach ... je hebt vlakbij een spawn een hoog blok zitten. Daar zaten gisteren constant 3 mensen te wachten. Tja, geen enkel probleem. Laat ze maar komen zodra we de "zone" moeten capturen
Zoo na een weekend keihard diehard destiny ToO en PoE gedaan te hebben ga k vnaaf maar is op me gemakkie een sleutel farmen voor mn elder cipher bounty Wel heel jammer dat ik the pearl of osiris gehad heb met arc uit de flawless kist op mercury na 2 x the messenger met Arc gehad te hebbe en een auto rifle met fire burn.. Ik wil the pearl met fire of void por favor!!!
Beetje druk weekend gehad mensen sorry. Ik kan vandaag mensen nog helpen die Trials willen doen. Ik ben wss de hele dag online en tegelijkertijd ook verslagen te typen. (Bij Trials zal ik wel mn volledige aandacht geven. Trials is te makkelijk deze week. De map is symmetrisch. Pantheon is zeker geschikt voor dit format. Als je gewoon niet sniped en de confrontaties close quarters houdt dan moet je elke game met gemak winnen. Ik had veel succes met mn Messenger pulse rifle, Thorn. Zag anderen nette kills maken met Vex. Voor je secondary raad ik een high impact/ high range shotty aan en een proximity detonation rocket launcher. Heb de Queenbreakers Bow gekregen uit mn Exotic bounty. Man man man wat is dat een leuke fusion/sniper voor PvP. Zowel voor CQC als ranged combar geschikt. Sent from my iPhone using Tapatalk
Die queensbreakers Bow wow wow wat een ding hey.. Kregen m tegen vant weekend in de trials. Ding one shot alles vanaf de andere kant van de map. ik ga der ook voor met mn elder cipher.
Ja ja dat ding is een beetje a la Vex Mythoclast toe het voor het eerst online verscheen. de Bow gaat sws generfed worden. Zieke RoF en Impact Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb Destiny sinds september niet meer gespeeld, is het de moeite waard om het weer op te pakken zonder DLC?
Die kogel van dat ding lijkt wel in een boog te gaan ofso .. Zag m voorbij komen ding maakte een rare boog door de lucht. En boem teammate dood..