Onlangs eindelijk verder gegaan met seizoen 5 en zojuist de finale gekeken. Had er echt wel meer van verwacht zeg.
Iemand hier zei het al eerder, Rick en team had gewoon alle 'zwakkelingen' moeten afmaken en de boel overnemen. Uiteraard meen ik dat niet, maar hell..het zou een stuk interessantere finale zijn geweest. En in een episode eerder zei Rick al dat ze het dorpje maar zo konden gaan overnemen, dat het absoluut een mogelijk scenario was.
Die good for nothing Gabriel ben ik meer dan zat, eerst triest lopen kletsen tegen die leidster van het 'dorpje' over de groep en dat ze niet te vertrouwen zijn, dan tof doen over Sasha's mensen...rot op met hem man.
En dat gemekker over Rick en die andere dude die hij bijna dood had geslagen. Who cares? Dude viel Rick eerst aan en hij leek aardig vastberaden om hem dood te meppen, tuurlijk vecht je dan terug. Hoe dan ook prima dat hij dood is, good riddance. Toen Gabriel dat hek open liet staan dacht ik....yes, de boel gaat overlopen worden en we zullen dus dit dorpje niet meer zien in seizoen 6. Helaas ging dat dus niet door. Vond het in eerste instantie heel erg jammer dat ze er gewoon blijven, maar de trailer ziet er wel goed uit.
Morgan had trouwens gewoon die twee idioten moeten doden. Maar ja..aan de andere kant gaan die ongetwijfeld shit trappen in S6. Hoe zat het eigenlijk met Morgan, die had toch een zoontje? Ben het effe kwijt, maar we hebben toch nooit gezien hoe dat gegaan is dan, dat hij nu alleen is?
Mochten mensen de trailer niet hebben gezien...niet dit lezen:
Maar in de trailer beginnen ze weer met of Rick wel te vertrouwen is, die Morgan doet ook weird over hem. Hoeft voor mij allemaal niet zo. Maar een trailer geeft natuurlijk nooit the full picture weer.
Had hoe dan ook veel meer spanning verwacht en dat het veel meer los zou gaan. Voelde absoluut niet als een finale.