1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Is de aflevering dat Morgan Rick iemand ziet executeren de laatste van het seizoen?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ow lal. Beetje tegenvaller haha. Meestal merk je wel als het de laatste episode is.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is de laatste en nogal een anti-climax vond ik. Maar zoals meme's al zeggen. Als Morgan terug is, shit is about to get real. Nu al zin in seizoen 6! Ze hadden alleen Morgan wel wat eerder terug mogen laten komen.

Pride vindt dit leuk.
  5. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik kom dit net toevallig tegen: Fear the Walking Dead. Het is een spin-off van The Walking Dead. Het verhaal speelt zich af in Los Angeles, met een nieuwe cast. De serie start in augustus en telt zes aflevering van een uur. Lijkt mij een prima opmaak naar het nieuwe seizoen van The Walking Dead!

http://www.imdb.com/title/tt3743822/

RogierM en CrazY vinden dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Zijn ze al 2-3jr mee bezig toch? Begint nu eindelijk

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Cliff Curtis is in elk geval geen geheel onbekende naam. Alleen moet je dan niet net Last Knights hebben gezien. De tering, was die film slecht. 8)

8. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    2-3 jaar? Oke, dan heb ik even wat gemist denk ik. Ik las het voor het eerst.:+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 10 jul 2015
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs eindelijk verder gegaan met seizoen 5 en zojuist de finale gekeken. Had er echt wel meer van verwacht zeg.

Iemand hier zei het al eerder, Rick en team had gewoon alle 'zwakkelingen' moeten afmaken en de boel overnemen. Uiteraard meen ik dat niet, maar hell..het zou een stuk interessantere finale zijn geweest. En in een episode eerder zei Rick al dat ze het dorpje maar zo konden gaan overnemen, dat het absoluut een mogelijk scenario was.

Die good for nothing Gabriel ben ik meer dan zat, eerst triest lopen kletsen tegen die leidster van het 'dorpje' over de groep en dat ze niet te vertrouwen zijn, dan tof doen over Sasha's mensen...rot op met hem man.

En dat gemekker over Rick en die andere dude die hij bijna dood had geslagen. Who cares? Dude viel Rick eerst aan en hij leek aardig vastberaden om hem dood te meppen, tuurlijk vecht je dan terug. Hoe dan ook prima dat hij dood is, good riddance. Toen Gabriel dat hek open liet staan dacht ik....yes, de boel gaat overlopen worden en we zullen dus dit dorpje niet meer zien in seizoen 6. Helaas ging dat dus niet door. Vond het in eerste instantie heel erg jammer dat ze er gewoon blijven, maar de trailer ziet er wel goed uit.

Morgan had trouwens gewoon die twee idioten moeten doden. Maar ja..aan de andere kant gaan die ongetwijfeld shit trappen in S6. Hoe zat het eigenlijk met Morgan, die had toch een zoontje? Ben het effe kwijt, maar we hebben toch nooit gezien hoe dat gegaan is dan, dat hij nu alleen is?

Mochten mensen de trailer niet hebben gezien...niet dit lezen:

Maar in de trailer beginnen ze weer met of Rick wel te vertrouwen is, die Morgan doet ook weird over hem. Hoeft voor mij allemaal niet zo. Maar een trailer geeft natuurlijk nooit the full picture weer.

Had hoe dan ook veel meer spanning verwacht en dat het veel meer los zou gaan. Voelde absoluut niet als een finale.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Over zoontje Morgan:
    Ergens in seizoen 4 verteld hij geloof ik aan Rick, of seizoen 3, dat zijn zoon ook geturned is, net als zijn vrouw. Hij werd ziek als ik het me goed herinner.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah damn zeg. Dat was ik dan even vergeten. Ik moet zeggen dat ik de serie nog steeds wel tof vind en boeiend, het moet alleen echt een keer insane los gaan. Stel dat Rick
    echt was doorgedraaid en het dorp had overgenomen en iedereen of gevangen genomen of gedood. Dude dat zou echt best insane geweest zijn en hoe tof hij ook is...ik denk dat veel mensen dan wel heel anders over hem zouden gaan denken. Maar aan de andere kant is het beter van niet.
    Rick blijft gewoon echt een bad ass en hopelijk blijft hij nog lang. Vond het wel jammer dat
    Noah zo snel al moest gaan. Had best willen zien hoe hij zich ging ontwikkelen en ook dat gebeuren over architect worden. Maar ja...die architect is ook al kassie wijlen.
    hoe snel het kan gaan huh.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Trust me, seizoen 6 of 7, hoop zelf 6, gaat het helemaal lijp. Niet direct, maar het gaat gebeuren. Als ik hier meer over vertel, dan spoil ik veel te veel en dat wil je zelfs niet eens in een spoiler zien.

Als je je toch niet kan bedwingen, zoek eens issue 100 en die erna volgen. Je zult vanzelf wel lezen wat ik bedoel, maar hier posten zou de grootste spoiler ooit wezen, dus doe ik dat liever niet.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ik geloof je wel. Ik wil verrast worden en ga niks lezen. :)

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Seizoen 6 gaat 12 oktober weer beginnen op FOX NL zag ik volgens mij in reclameblok.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, heb wel zin in een seizoen waarin veel gebeurd. Vond seizoen alleen naar het einde toe en heel aan het begin leuk, Carol of Duty enzo, maar voor de rest gewoon kut.

Ben benieuwd naar dit seizoen en hoop op veel actie, en wat minder vestigen in al die kleine dorpjes. Dat overleven is zoveel toffer dan je vestigen, kan je net zo goed een paar episodes in flashback doen.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou Fear the Walking Dead begint eindelijk los te komen. Heeft 5 episodes geduurd maar deze was wel tof

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En nu mogen we wachten tot 2016 weer. :)

Deel Deze Pagina