1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind de Batmobile echt teveel. Zoveel races, chases, puzzels, fights ermee. Ik koop een Batman game. Geen NFS. Is echt too much gewoon
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eens. Er zit wel echt teveel Batmobile in. Ik werd trouwens ook echt knetter gek van die Riddler challenge missies, maar ben er bijna mee klaar gelukkig.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zie je wel dat Yoshi's Woolly World beter is. :+
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nooit. Wel in aanbieding doe... 38,- deze week

    Over de identiteit van de Arkham Knight

    Jason Todd???? Iedereen zei dit dag 1 dat de game was aangekondigd al. Teleurstellend dit
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2015
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ja te veel batmobile :) maar wel een leuk spel
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mwah...

    ik weet dat IK het vanaf dag 1 heb gezegd, maar er waren er genoeg die beweerden dat het Azreal zou kunnen zijn, of Joker, of een compleet nieuwe character, of Hush.....
    Allemaal belachelijke alternatieven, en voor mij was Todd vanaf dag 1 de enige logische optie (qua background, qua link met Batman en Arkham, qua link met het einde van Arkham (Ra's), en zijn leger, zijn skills, zijn fysieke kenmerken, etc etc...)

    Jij reageerde daar trouwens op met een
    en je gaf eerder al aan te denken dat het gewoon een compleet nieuw origineel character zou zijn ;)

    Ik weet dat ik zeker niet de enige was die vanaf dag 1 aan Todd dacht, maar de alternatieven (Joker, Hush, Azreal, origineel character, etc) hadden eigenlijk net zoveel 'supporters'... :p
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Verder gaande op de identiteit van de AK

    Ja ik kan niet geloven dat ze precies hetzelfde hebben gedaan als met The Red Hood. Is gewoon zelfde storyline en echt bijna zelfde motief. Ja Jason was het meest logisch, maar ik vind dit echt slap om weer hem te gebruiken. Zwaar teleurstellend. Ik dacht echt een compleet nieuwe character, omdat ze dat zeiden, maar blijkbaar om iedereen op een dwaalspoor te zetten omdat iedereen inderdaad Jason riep
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zoals ik net al aangaf, lang niet iedereen riep Jason, en op veel fora werd ik ook voor gek verklaard door veel mensen om te denken dat het Jason zou zijn... :p

    Maar goed, ik ken de comics, ik ken de characters, en de connecties, dus dan is het iets makkelijker om tot die (voor mij) logische conclusie te komen, maar er zijn natuurlijk veel mensen die puur uitgingen van dat bestaande Arkham-universum en dusmet Azreal kwamen omdat ze die al gezien hadden in City, of met Joker die dan weer terug zou keren vanuit de dood, of zelfs Hush.

    Joker en Hush konden het natuurlijk absoluut helemaal NOOIT zijn. Niet alleen vanwege het feit dat ze totaal niet kunnen vechten, maar ook omdat het niet overeenkomt met hun gebruikelijke werkwijze, noch nooit over zo'n uitgebreid en geavanceerd legertje zouden beschikken, en Azrael leek me gewoon ontzettend onwaarschijnlijk, dat hij opeens op zo'n manier de grote villain zou zijn...

    Bleef dan alternatief een compleet originele tegenstander over, maar goed, dan zit je weer met het probleem dat je dan dus die persoonlijke vendetta zult missen, en waarom voor een origineel character gaan wanneer Jason Todd al alle hokjes aanvinkte van wat ze wilden hebben...!? Plus natuurlijk de grote kans om ook hem in dat Arkham universum te introduceren, waarvan ik al wist dat ze zo'n kans niet zouden laten lopen. [/quote]

    Ik heb de game nog niet, gisteren wel even in de verleiding geweest voor 46 euro bij de MM, en als de Red Hood DLC er bij had gezeten was ik wellicht wel overstag gegaan, maar zoals ik eerder al aangeef wacht ik gewoon op de GOTY-editie over een jaartje ofzo. Ik kijk er in ieder geval naar uit om het straks eindelijk te kunnen spelen... :)
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here; ik moet me ook wel inhouden, ook omdat ik nu wel een gat heb qua games; Destiny weer klaar mee eigenlijk, Final Fantasy X ben op het eindpunt maar moet echt grinden om flink wat levels omhoog te gaan...en laat ik daar nou net een hekel aan hebben in RPGs.....voor de rest is het wachten op September; dan gaat het los en heb ik weer teveel games die allemaal rond dezelfde tijd uitkomen!|:-
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zit nu op 80% van de main story. En ik weet nog niet wie de Arkham Knight is.

    Ik heb wel al 1 keer tegen hem gevochten (een tank battle uiteraard).. Maar toen ik zijn masker afdeed zag ik The Joker (die mij de hele game al zit te stalken)

    Ik heb de laatste 2 dagen alleen side missions gedaan. En ik moet zeggen dat die side missions wel erg tof zijn. Dat zie je tegenwoordig nergens meer.

    Veel open-world games hebben alleen maar boring en repetitieve side missions.

    Ik blijft erbij dat Arkham Knight erg goed is. En het is zeker een 9/10 game. Maar die tanks....damn

    Ik vind het vooral een gemiste kans.. want deze game heeft alle ingrediënten om de perfecte Batman game te zijn. Helaas verneuken die tank battles de game een beetje.

    Heel moeilijk zijn die battles niet. Maar wel erg irritant... ga je naar de volgende missie...komen er weer +10 tanks op je af. En zo gaat het maar door en door.

    Jammer man...
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou die side missies niet repetitief in deze game? Kom op. Maak 10 mijnen onschadelijk. Vind 20 brandweer mannen. Clear 20 checkpoints etc. Vrij herhalend hoor als je het mij vraagt. Ik vermaak me prima met deze game. Maar ook deze game heeft veel elementen die de speelduur geforceerd verlengen hoor
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tuurlijk als je achter elkaar dezelfde side mission doet. Mij gaat het erom dat er vrij veel variatie is.

    Volgens mij zijn er iets meer dan 10 verschillende soorten side missions.

    Vind het vooral tof...hoe je bij elke side mission uiteindelijk een Villain naar de gevangenis brengt.

    Ook het vechten met Nightwing en Catwoman vind ik persoonlijk goed uitgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2015
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wie is Blackwing :p.. Ja de fights met NIGHTwing, Cat en Robin zijn echt tof
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb nog een flinke backlog, dus dat is gelukkig geen probleem voor me, en daar komen binnen een paar maanden dan ook nog wel de GOTY van Far Cry 4 en Mordor bij ;)
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    En uitgespeeld

    Dus
    Jason Todd is de Arkham Knight....wat een verrassing ook (maar niet heus)

    In sommige reviews gaven ze aan dat je niet wil dat het einde gespoiled wordt. Dus ik had echt gehoopt op iemand anders. Vond dit eigenlijk ook best voorspelbaar.

    En mensen die de comics niet hebben gelezen...of Under the Red Hood niet hebben gezien. Zullen niet eens weten wie Jason Todd is haha.

    Al bij al heb ik wel genoten van het spel. Het einde met Joker vond ik erg goed gedaan. Alleen miste ik een échte boss battle...

    Die 3 confrontaties met Arkham Knight kan je niet echt boss battles noemen of wel ?

    Voor mij:

    Arkham Asylum 9.5 (als de laatste boss battle wat beter uitgewerkt was een 10)
    Arkham Knight 9.2
    Arkham City 9.0


    Snap niet dat Arkham City op meta een 9.6 heeft... vond die echt minder dan Knight en Asylum. Arkham Knight is in principe gewoon een verbeterde versie van Arkham City.

    Nu rustig de overige trophies halen en dan wachten op de eerste story DLC.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2015
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ga maar snel The Witcher 3 spelen dan, die heeft echt coole sidemission met goed verhaal en zo goed als nooit dezelfde missies :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ben er ook achter gekomen dat je soms met je batmobile op grote afstand vijanden kan uitschakelen. Laatst wou ik een brandweerman bevrijden maar 3 thugs en veel van die mannetjes met stroomwapens. Het was boven in een treinstation, dus kon er niet heen rijden, toen heb ik ze naar de rand op het balkon gelokt, om dan buiten bereik van hun te gaan zitten en dan 1 voor 1 met wapen neer te maaien. De laatste heb ik wel in elkaar gerost. BECAUSE I AM BATMAN!
     
    Porunga NL vindt dit leuk.
  18. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb af en toe ook het idee dat ik meer World of the batmobile zit te spelen dan echt Arkham night die Batmobile word nogal door je strot geduwd
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ik heb er eigenlijk niet zo'n probleem mee, moet alleen die laatste riddler race nog wat moeizaam gaat tot nu toe.
     
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    LOL:lol:
     

Deel Deze Pagina