Zoals ik net al aangaf, lang niet iedereen riep Jason, en op veel fora werd ik ook voor gek verklaard door veel mensen om te denken dat het Jason zou zijn...
Maar goed, ik ken de comics, ik ken de characters, en de connecties, dus dan is het iets makkelijker om tot die (voor mij) logische conclusie te komen, maar er zijn natuurlijk veel mensen die puur uitgingen van dat bestaande Arkham-universum en dusmet Azreal kwamen omdat ze die al gezien hadden in City, of met Joker die dan weer terug zou keren vanuit de dood, of zelfs Hush.
Joker en Hush konden het natuurlijk absoluut helemaal NOOIT zijn. Niet alleen vanwege het feit dat ze totaal niet kunnen vechten, maar ook omdat het niet overeenkomt met hun gebruikelijke werkwijze, noch nooit over zo'n uitgebreid en geavanceerd legertje zouden beschikken, en Azrael leek me gewoon ontzettend onwaarschijnlijk, dat hij opeens op zo'n manier de grote villain zou zijn...
Bleef dan alternatief een compleet originele tegenstander over, maar goed, dan zit je weer met het probleem dat je dan dus die persoonlijke vendetta zult missen, en waarom voor een origineel character gaan wanneer Jason Todd al alle hokjes aanvinkte van wat ze wilden hebben...!? Plus natuurlijk de grote kans om ook hem in dat Arkham universum te introduceren, waarvan ik al wist dat ze zo'n kans niet zouden laten lopen. [/quote]