1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Whoop Whoop! Weer twee festivals erbij geboekt! Decibel Outdoor en ook eindelijk Mysteryland definitief geboekt!
    Vanaf nu heb ik gewoon om de twee weken een festival :D!

    4 juli - Sensation
    18 juli - Essential Festival
    1 augustus - Dance Valley
    15 augustus - Decibel Outdoor
    29 augustus - Mysteryland

    Wordt een top zomer :cool:!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Have fun gast.

    Maar man O man, wat is Dance Valley poep.

    Tenzij je van hardhouse/hardcore houdt. Dance Valley skip ik dus.
     
  3. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Dance Valley lijkt me ook niet heel veel aan als ik die line-up zo zie. Sowieso zijn de meeste festival die Sjacco post niet echt mijn ding. Ben wel benieuwd waar jij heengaat AnubisNefer?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    - Extrema
    - Electronic Family (Amsterdam)

    Awakenings graag gewild, maar kwam qua timing niet goed uit.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Electronic Family kende ik niet, ken ook amper artiesten die daar komen draaien eigenlijk. Veel electro en EDM?

    Awake ook gemist, vind dat altijd wel een heerlijk festival. Wel wat livestreampjes meegekeken, werd heerlijk gedraait!
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind de line up van Dance Valley juist fantastisch?! Mainstage staan prima DJ's en ik ga vooral voor de Flow stage van Franky Rizardo, lekker spacen op de deephouse!

    Sowieso is mijn muziek smaak qua house heel breed, van deephouse, progressive en techno via EDM, big room en future house tot en met hardstyle! En als ik van het padje ben vind ik sowieso alles prachtig :lol:!
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Spacen op deephouse :eek:
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha, zullen we een keer samen gaan. Ik heb dezelfde instelling, maar de rest wil alleen maar keiharde techno...


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nieuwe album van DJ Promo binnen... "Anolog Mind in a Digital World"

    Twee heerlijke schijfjes voor de zomer! :D
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Klets, ik ga ook Sensation pakken as. zaterdag. Men eerste Sensation, heel erg benieuwd! Ik ga dan ook vooral voor de hele show en ambiance i.p.v. voor de muziek. Sowieso zijn er in Nederland weinig feesten met EDM van de bovenste plank als je het mij vraagt. Tuurlijk je hebt Mysteryland en AMF, maar daarmee is het wel gezegd gok ik zo. De line-up van Dance Valley (op mainstage) vind ik ook tegenvallen en Showtek ben ik de laatste tijd echt een beetje beu.

    Btw, voor diegenen die liefde hebben voor Zweedse DJ's... Met ADE staan ze in de HMH hoor! Axwell ^ Ingrosso ;)! Even kijken of ik die ga meepakken.

    @Zeepsop

    Grappig dat je dat zegt, dat hoor je inderdaad steeds vaker. Ik heb het 1 x meegemaakt in Studio 80, maar vond het na 2 uurtjes wel best haha.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, ik kan er ook wel even lekker op gaan, maar niet de hele dag. Die show in de HMH wil ik ook meepikken, lijkt me sick.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je hebt gezien naar welke festivals ik ga, je bent van harte welkom ;)! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

    Top! Zullen we meeten op Sensation? Ik heb iets wits aan! :lol:
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Haha dat zal inderdaad pittig zijn! Anders lopen we beide de stage op, dan valt het wel op whahaha. Ik ben wel super siked! Al hoop ik wel dat het weer een beetje mee zit, beter gezegd het arena-klimaat! Ik trek iig een korte broek en een shirt aan, weet niet hoe jij er naartoe gaat?
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    In het wit he? ;)

    Nee ik doe gewoon lange broek aan, wel redelijk dunne. Plus dun poloshirt. Ben ook wel benieuwd, las dat ze iig ventilatoren inzetten en nu al bezig zijn de vloeren en muren zo koel mogelijk te houden (warmte gaat in de stenen zitten). Daarnaast hebben ze extra "chill zones" gemaakt in de buitenring waar je kunt afkoelen en zijn er extra punten met gratis tapwater. Zal allemaal wel goed komen hoor! En mocht het toch echt veel en veel te warm zijn, dan maar gewoon weer eens een avond feesten met alleen water en paar biertjes, ook gezellig!
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Helemaal gelijk ;)! Ik word echt moe van die mensen op social media en partyflock die lopen te zaniken om de hitte en die hun kaartje ook nog eens verkopen om die reden. Beetje zweet tussen je billetjes xD.
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Aangezien ik deze zomer véél te veel vrije te heb ben ik van plan een mix te gaan maken. Iemand die mij hier software voor kan aanraden?

    Thanks :).
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jerreby vindt dit leuk.
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeer goed vermaakt gisteren bij Sensation, vorig jaar 3x niets, dit jaar echt een miljoen keer beter, Fedde & LL :thumbs::thumbs:

    En de Megamix.... Adagio For Stings #kippenvel <3

     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sensation was echt een toppertje!! Oliver Heldens en FLG by far de beste sets! De hele show er omheen was ook erg tof, met een hele gave megamix (zie de post van @XxTopgear360)!

    En wie ben ik daar, na al die jaren, gewoon tegen gekomen....?!?!

    [​IMG]

    @Furies <3
     

Deel Deze Pagina