1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand?

    Clean & jerk die shit. Ipv jerk en cleanen wat je normaal doet
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    @killaz die post workout shake man man man. Echt te zoet voor woorden en ik ben altijd misselijk daarna.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ha kan ik mijn voorstellen, hoenlang doe je er over? 30 min.? :+

    Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha bijna wel ja. Ik voel al het suiker gewoon op mijn tong en in mijn keel, echt niet chill.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag voor het eerst sumo squat gedaan. Heb de laatste tijd last van m'n rug bij veel dingen. Squatten, overhead press en uiteraard ook deadliften. Echt een verademing die oefening!

    Plus het brandt ook heerlijk in m'n quads nu haha.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ben zelf nu al ruim 2 weken niet meer in de sportschool geweest. Weet niet waarom, maar ben laatste tijd heel de dag vermoeid. Ik ben nu begonnen maar extra op m'n eten te letten (was weer energydrink gaan drinken, omdat ik op werk de opmerking kreeg dat het erg opvalde dat ik heel de dag door aan het gapen ben, maar dat wil ik niet meer drinken en ga wel koffie of thee drinken ipv daarvan)
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Energy drink gaan drinken om vermoeidheid en gapen tegen te gaan? Dat lijkt me niet echt een handig idee..
     
    Nerrion vindt dit leuk.
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Zou sowieso eerder meer koffie gaan drinken dan. Of meer gaan slapen.
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Overigens is gapen ook geen goede indicatie van moeheid/energielevel, maar energydrink is echt troep als je op je dieet wil letten.

    Ik heb overigens voor het eerst sinds jaren weer een lage bf. Ooit begonnen op 65 kg (met 183 cm), dus had zwaar ondergewicht. Afgelopen winter woog ik 93 kg, maar wel met een hoog bf. Nu terug op 79 kg en erg tevreden met m'n cut. Alleen onderste buikspieren zijn nog niet echt zichtbaar, dus denk dat ik nog 2 of 3 kg kwijt zou moeten, maar dat gaat voor m'n vakantie helaas toch niet meer lukken.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is een aardige bulk geweest, bijna 30 kilo aankomen :+.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo, hebt toch zero calorie drinks?
     
  13. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Nja het was ook niet handig voor m'n dieet maar tegen m'n vermoeidheid. Ik slaap echt genoeg, maar heel de tijd lusteloos en moe
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar daar krijg je geen echte energie van :+

    Enige wat het doet is ervoor zorgen dat je slecht slaapt.

    Nu ik erover nadenk moet ik eigenlijk ook maar eens mn zoetjes voor suiker gaan vervangen in mn ochtend koffie.

    Edit:

    Heeft er iemand een goede site voor het bestellen van whey/shakes? Aangezien mn favo merk toch niet meer verkocht wordt hier in de buurt kan ik net zo goed maar op internet bestellen als ik toch een ander merk moet nemen. Is veel goedkoper waarschijnlijk. Het liefst heb ik aardbei smaak :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    MyProtein <3

    Hebben bijna altijd wel een sale gaande. Dan kost een kilo whey ongeveer 13.50 euro.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja dat is over een periode van ruim 5 jaar (eerst een tijd aangeklooid). Ondertussen ook wel eens gecut, maar nooit volledig. Nu loop ik tegenwoordig in pak en wil ik graag iets minder verschil tussen m'n zomer en winter fysiek :p, dus nu deze herfst een clean bulk.

    @Le Lastpak ik dronk ook altijd met suiker. Toen eerst zoetjes gedaan en dat rustig afgebouwd. Nu drink ik alleen nog zwart en vind dat ook veel lekkerder.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb toch SBDs gekocht via de NL website, 50euro ongeveer. Las dat die goedkope dingen altijd scheuren en slijten, dus goedkoop is duurkoop.. Morgen Spotopressen, kan ik ze direct gebruiken
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Morgen laatste dag van week 5 Candito. Hierna kan ik kiezen voor een week deloaden, 1RM testen of een nieuwe cycle beginnen. Ik kies voor het laatste en om de gewichten te bepalen voor die nieuwe cycle moet je het gewicht wat je in week 5 tilt vermenigvuldigen met een bepaald getal op basis van het aantal reps. Nu staat het aantal reps in deze week op 1 tot 4, maar had zowel bij squat als bench het gevoel dat er nog zeker 1, misschien wel 2 of meer reps in zouden zitten. Ik denk daarom dat ik het gewicht met dat getal ga vermenigvuldigen en er dan nog 2,5kg bij ga optellen, als het te zwaar is zal ik dat in de eerste week wel merken.

    Erg goed schema trouwens. Alleen jammer dat ik het alleen in de vakantie kan volgen, want heb tijdens studie/werk helaas geen tijd om vijf keer per week te gaan.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik ga dit morgen maar ff bestellen om te proberen, anders kom ik never nooit in de buurt van het aantal eiwitten dat ik binnen moet krijgen.
    [​IMG]
    Wat is verstandig, op dagen waarop ik train 1 shake 's ochtends en 1 na het sporten?

    Enneh, welke proefverpakking? :+
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haal die shakerbeker eruit..dan kan je die als kado kiezen. En je kan je shakes drinken whenever
     

Deel Deze Pagina