De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ajax heeft Amin Younes van Monchengladbach overgenomen.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Snap echt niet wat ze met een buitenspeler moeten, als je al beschikt over Kishna, El Ghazi, Fischer, Schöne, Cerny en Muric.

Daarnaast is van alle aankopen sinds de winterstop alleen Heitinga ouder dan 23 jaar, terwijl ze zo op zoek waren naar ervaring. [​IMG]

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met alle respect, maar Ajax moet gezien het spel van afgelopen seizoen, meer jongere spelers kwijt en wat meer mensen met ervaring halen.

Ajax kan zich zat een team veroorloven met spelers tussen de 25 en 30 jaar oud, daar kan je gezien het budget van Ajax ook zat kampioen mee worden.

Ik snap dat ze ook graag hun eigen talenten willen laten zien, maar de afgelopen twee seizoenen is dat qua spel gewoon niet best geweest.
    De drie seizoenen daarvoor, toen Ajax gewoon kampioen werd, konden ze nog terug komen op hun countergeluk na de winterstop.
    Dat Ajax vond ik wel mooi, maar de rest van de ere begint de Boer aardig door te krijgen. Hij verandert gewoon te weinig.

Het enige wat Ajax echt nodig heeft is op elk deel van het veld een ervaren speler van boven de 25. God, wat mis ik Jaap Stam dan.

Ik hoop sowieso wel dat het niveau van de eredivisie omhoog gaat, want internationaal stelt het geen ruk voor de laatste jaren.

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is vooral jammer, maar wel volstrekt logisch inmiddels, dat je jongens als Eriksen niet jaren bij de club kunt houden. Spelers van 25 tot 30 jaar zijn vaak te duur of zijn niet beter dan wat je al in je ploeg hebt. Of je moet een keer geluk hebben, zoals met Poulsen bijvoorbeeld.

Het ding is dat er bijna niet tegenop te kopen valt, omdat er steeds weer talentvolle spelers van rond de 23 jaar vertrekken. De Boer en Overmars riepen dat ze ervaring gingen halen, maar vervolgens kopen ze meerdere spelers van dezelfde, jonge leeftijdscategorie.

Dit gebeurt niet alleen bij Ajax trouwens. Ik stoor mij al een tijdje aan het feit dat de hele Eredivisie tegenwoordig is verworden tot een peuterspeelzaal. We zijn financieel gewoon te onmachtig geworden.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kolbeinn wegdoen en Sanogoal gewoon halen.. Ik blijf me verbazen over Ajax.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Doen ze het gewoon weer! Wat een domme gasten werken daar bij Liverpool. :lol:

RemcoM vindt dit leuk.
  8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Lekker bezig daar wel, miskoop na miskoop binnenkoppen. Is @Ferron nog actief, die was die-hard LFC fan toch?

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Sterling voor Benteke.
    HAAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAAA

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ondanks dat is hun vandaag bekendgemaakte away kit wel classy! :cool:

RemcoM vindt dit leuk.
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax loot Rapid Wien :)

Killamonkey vindt dit leuk.
  12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ze de vorm van vorig seizoen weten vast te houden, is iedere tegenstander lastig/te sterk. :+

Andere tijden...

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Vitesse loot Southampton :eek:

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Leuke loting, Southampton is echter wel een maatje te groot helaas.

Hoe deed rapid het tegen Salzburg afgelopen seizoen?, dat lijkt mij een aardige graadmeter!

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat wordt erg lastig voor Vitesse inderdaad.

Rapid Wien is vorig jaar 2e geworden met 6 punten minder dan Red Bull Salzburg. Ze hebben ook 31 doelpunten minder gemaakt, voor wat het waard is...

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Geweldige actie en reactie :lol:

Daz vindt dit leuk.
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lol is dat dezelfde gast die Kanye ook getrolled heeft?:lol:

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mats Hummels kan ook scoren. _O_

RemcoM vindt dit leuk.
  19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moreno lijkt naar PSV te komen, geweldige aankoop natuurlijk. Voor zijn blessure (hij heeft afgelopen week weer 2x meegespeeld met Espanyol) was er concrete interesse van grote clubs als Arsenal. 27 jaar, Mexicaans international met 60 caps, ervaring op hoogste niveau bij middenmotor Espanyol in Spanje, verleden in Nederland dus betere aanpassing qua communicatie en bovendien gewoon een goede verdediger.

Dat zou betekenen dat we nu in iedere as een topper hebben staan voor Eredivisie begrippen: Moreno, Guardado en De Jong.

Zoet
    Arias - Bruma - Moreno - Willems
    Guardado
    Maher - Pröpper
    Narsingh - De Jong - Lestienne

* Pereiro komt op de flank of middenveld, nog even afwachten.

Frankie (of Ronald) is zich op Twitter even aan het ontspannen, frustraties aan het kwijtraken.

Het staat er echt tussen :lol:

Laatst bewerkt: 6 aug 2015

Deel Deze Pagina