Het kleding aankoop, advies en shop draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lethal AK47, 5 jul 2014.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn ervaring met donker blauw is dat ik vaak achteraf liever zwart heb omdat die beter bij andere dingen past, dat is mijn ervaring met een donker blauwe colbert tenminste.

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Schoenen of broeken?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Colbert :D maar als je wilt kiezen, zou ik eerder voor zwarte schoenen gaan dan donker blauw omdat zwart eigenlijk (bijna) overal wel bij past

4. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ah dacht voor erbij dat je bedoelde. Ja ik denk dat ik toch die 2 broeken laat en een zwarte chino uitzoek voor erbij. Dan passen mijn schoenen toch beter bij en bij die ene beige broek past het ook wel.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204

...en nog wat! :+

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Jesus geld teveel ofzo?:+

Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vault-Boy, hoezo ga je niet naar een fysieke winkel? Daar kun je ook geholpen worden door medewerkers. Misschien niet altijd even fijn, maar het kan voor jou ook een oplossing bieden.

8. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik durf mijn vault niet uit snap je:oops:

Naja normaal heb ik totaal geen moeite om kleren te kopen en uit te kiezen (heb al zat dingen gekocht online en in winkels), maar het is meer dat die broeken die ik liet zien voor mij voor het eerst zijn. Normaal draag ik altijd donkere spijkerbroeken of zwarte stoffen broeken en daar vallen zwarte schoenen/sneakers goed mee, maar ik wil nu een keer wat anders hebben snap je. Vandaar dat ik vroeg wat andere er eventueel van zouden vinden.

Maar sorry dat ik vervelend ben=(:'-(

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Gewoon 100 broeken online bestellen voor 10.000euro en achteraf betalen of eerst dokken en dan 99% terugsturen doe ik ook altijd fuck fysieke winkels hard in hun behaarde poepert.

10. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Lol toen ik dat eerste shirt zag met dat grote logo wist ik al meteen dat de post van lethal zou zijn. Merksletje :p

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, poeh... op de rest staan minuscule logotjes. Het is al veel minder hoor nu! :+

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Haha WTF:+

Trouwens ik ken wel iemand die dat doet ja. Die besteld best veel, maar stuurt vervolgens weer een hoop terug omdat het toch niets is of net niet goed past. Ok die optie is er en het is gratis om terug te sturen, maar het lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Ach ja als ik heel eerlijk moet zijn is een winkel inderdaad wel handiger ja, maar ik heb vaak geen zin (vroeger vond ik het geen probleem) meer om in drukke winkels te gaan passen. Online is gewoon veel chiller, omdat je het dan op je gemak kan passen en is het niks kan je het inderdaad weer terug sturen. Niet dat dat bij mij nou vaak gebeurt, aangezien ik het meeste wel meteen goed past:)

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, op retourzendingen maken ze verlies. Maar care. Ik bestel ook vaak online en stuur dan genoeg terug. Soms bestel ik ook weer wat ik al had en ruil ik het om als het weer 's slecht inelkaar is genaaid door chineesjes. :+

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Hoezo niet de bedoeling. Anders moeten ze het niet aanbieden. Ik bestel ook gewoon meer om hoge verzendkosten te drukken of bijv. via Zalando met andere accounts om zo kortingen per accounts te nuttigen. Fuck the system.

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, bij Zalando kan je sowieso altijd 5 euro korting krijgen. Aanmelden voor nieuwsbrief met steeds andere mail.

Reckuuza vindt dit leuk.
  16. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Hoor daar trouwens wel veel vage verhalen over. Wilde daar ook eens proberen, omdat het aanbod best groot is, maar als ik al die slechte ervaringen lees (en dat zijn er best veel) dan wacht ik toch maar even:+

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De pest met zalando is dat ze een centraal magazijn hebben voor heel Europa en je vaak zooi krijgt wat al bij iemand is geweest en nog erger... fakes. Dan bestellen ze wat en sturen ze een fake retour die jij dan weer krijgt! :+

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    WTF ja joh? Dan laat ik deze shop zeker gaan. Als ik ook de dingen lees op Facebook. Mijn god wat een zooi daar dan.

Trouwens dit dan:

Iemand had nieuwe schoenen besteld en kreeg dit thuis [​IMG]

WTF man:confused:

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wtf?! 8) Ik heb wel een keertje gehad dat er compleet andere schoenen in de doos zaten bij Zalando. :+

20. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik vind zalando wel ok. Heb er nu een x jassen gekocht en een blouse (waarvan ik de leukste jas toen he gehouden) en nog een keer een supermooi lingeriesetje besteld. Allebei ging gwn prima qua levering/retouren

Deel Deze Pagina