1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    U heeft reeds twee stemmen vergaard. Ik voorzie unanimiteit.
     
    ManoMoker1982 en Dyonko vinden dit leuk.
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komt de PC demo op dezelfde dag als de PS4/XBONE demo?
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij komt die PC Demo niet toch? Heb er niets over gehoord nl.... Ik wacht overigens wel even tot morgen met de demo. Geen tijd, lees graag de bevindingen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
  4. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Na 3 potjes:

    Meest vloeiende pes die ik ooit gespeeld heb (passing en beweging voelt enorm lekker).

    AI op superster bouwt mooi op en verdedigt heel slim. Je geraakt er niet zomaar door met een hoge steekpas. Uitdagend!

    Edit: slidings zijn echt super. Leuke animaties op een nat terrein gezien. Verdedigend zit het allemaal wat compacter bij balverlies.

    Positief gevoel bij deze demo!
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wacht wel lekker tot morgen met de demo. Ben in ieder geval benieuwd, want PES 2015 was al een stap in de goede richting. Vooral grafisch ziet het er al een stuk beter uit in de video's!
    Meestal speel ik juist potjes van 5 minuten, zodat ik weinig tijd heb om überhaupt een goaltje te maken. Maakt het net even wat spannender en denk dat ik het anders iets te makkelijk of te saai ga vinden.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed!
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb slechts copy paste gedaan van Facebook... Ik hoef geen leden van hier hoor, daar doe ik het niet voor.

    Het zou je sieren ook wat meer respect te hebben die hier de boel van nieuws en content voorzien stoempfel.
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Degene die het nieuws hier verzorgen zijn Jows en Hanterp. Jij bent met name bezig met het plaatsen van reclame voor het nieuws op je website. Daar zou ik op zichzelf nog niet eens zo'n moeite mee hebben, ware het niet dat je het zo ontzettend opdringerig doet. Daar komt nog bij dat je jezelf ook bijzonder serieus neemt. Masterclass? Okee.

    Jouw uitleg van hier is op je eigen website.

    Hoewel het me worst zal wezen hoe je me noemt getuigt het vervormen van iemands naam ook van weinig respect.
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Reclame? Meer enthousiasme, beetje jammer dat je het zo interpreteert.

    Ik voorzie een mede lid hier van een uitgebreide uitleg hoe beter te verdedigen in pes. Ik had hem ook naar ons forum kunnen begeleiden, daar wordt dit uitvoerig besproken

    1. Serieus neemt? Mezelf niet zo, maar de top pes spelers van de wereld wel. Onze d1 jongens van Pesholland winnen van alle buitenlandse kampioenen regelmatig online. Diezelfde boys hebben de masterclass gegeven, dat je dit niet weet komt omdat ik er hier geen reclame over maak. Juist om de terugkerende zuurtegraad van Han te voorkomen. Die vond het namelijk niet leuk
    Omdat hij graag digitaalgras hier promootte. Het zal mij echt een zorg wezen hoor, eerlijk.

    2. Mijn preview van pes2016 is het delen van een link, ik kon niet zo simpel alle plaatjes kopiëren. Als dat niet mag, dan kan je me dat laten weten in een privé bericht, niet zo kinderachtig als dyonko of jij nu de sfeer ermee verpesten. Goed voorbeeld. De link die jij noemt zat in het copy paste verhaal over de demo en hoe het te downloaden, van de Pesholland Facebook. Kijk maar eens, Letterlijk copy paste

    3. Ik doe veel op mijn telefoon. Autocorrectie heet dat Stoempfel.
    (Blijft het nu wel goed staan?)

    Zoals ik al zei, jouw houding siert je niet.

    Zeker als Moderator
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Looking gooooood
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Over via de telefoon gesproken.. Doet dit forum het niet meer op de tapatalk app? Of ligt dat aan mij?

    Zeer irritant via safari op de iPhone
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    @Stoempfel, het spijt mij zeer, maar ik ben het wel met ManoMoker eens. Die site is al zo vaak gepasseerd, die weten de mensen echt wel. Bovendien is het niet zo dat die site van hem is volgens mij en is het geen 1-day account die reclame loopt te spammen.

    Hij copy paste iets, wat net zo goed op Youtube had kunnen staan middels een filmpje. Bovendien zie ik mijzelf niet als 'poster' van nieuws. Ik deel ook dingen omdat ik enthousiast ben, niet omdat ik hier nieuws verzorg. Ik vind ook dat je iets te overtrokken reageert.

    Als ik het toevallig was tegengekomen en had gepost, was het dan wel goed geweest?
     
    ManoMoker1982 vindt dit leuk.
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Thanks Jows.. Stel ik op prijs
     
  14. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Waar jij je druk om maakt, laat de man lekker ze ding doen.
     
  15. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad... Wat mij betreft hartstikke informatief wat Manomoker hier post. Ook op hun website... Als je dit niet vindt sla je toch lekker zijn berichtjes over! Je hoeft niet op z'n links te klikken!
     
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Kunnen de fifa spelers mij vertellen wat ze van de demo pes 2016 vinden en of ze het beter vinden dan fifa 15. Ik ben in het buitenland dus ik kan het niet testen
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ja, offline. Ik speel meestal offline, en de CPU gaf vrijwel niets weg wat betreft vrije trappen/overtredingen.

    Vrije trappen, vooral in Pro Evo, vind ik zo'n beetje het leukste wat er is in een voetbal-game, dus dan zuigt het nogal wanneer je er misschien 1-2 in 4-5 wedstrijden krijgt.

    Vroeger in PES4 en 5 echt heerlijke lange strakke vrije trappen genomen met Alex, die vanaf 40+ meter met de buitenkant genomen zo een kruizing in vlogen. Weergaloos mooie goals.
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Is die stoempfel wel een moderator, hij heeft nog niet eens 400 berichten gepost. Beetje een troll naar mijn idee. Dankzij Mano en zijn posts hier over PESHolland (af en toe) ben ik in die hele community van PESHolland terecht gekomen en door het oefenen tegen de topspelers van onze eerste divisie in de laatste jaren, ben ik echt best goed geworden in PES (al zeg ik het zelf.) Ik heb het afgelopen jaar nog tot de kwart finale van het Nederlands kampioenschap PES geschopt. Die masterclasses zullen jullie trouwens echt helpen (mits ze nog terug gekeken kunnen worden), mij hebben ze enorm geholpen in ieder geval.

    PES 2016 vanmiddag gedownload en ook even gespeeld, wat een heerlijk spel zeg. Ze hebben precies gedaan wat ik gehoopt had, namelijk verder op PES 2015 gebouwd en de exploits van die game eruit gehaald (Geplaatst schot bijv, dribbelen soms.) Hij voelt zo gebalanceerd aan nu, een echte voetbal spel. Kan niet wachten tot 17 September.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ter info, demo is nu ook te Downloaden in de Nederlandse stores. PSN en Live. Enjoy, hoor graag jullie bevindingen. Ben zelf pas wat later thuis vandaag
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En de demo is nu op op LIVE te downloaden!
     

Deel Deze Pagina