Reclame? Meer enthousiasme, beetje jammer dat je het zo interpreteert.
Ik voorzie een mede lid hier van een uitgebreide uitleg hoe beter te verdedigen in pes. Ik had hem ook naar ons forum kunnen begeleiden, daar wordt dit uitvoerig besproken
1. Serieus neemt? Mezelf niet zo, maar de top pes spelers van de wereld wel. Onze d1 jongens van Pesholland winnen van alle buitenlandse kampioenen regelmatig online. Diezelfde boys hebben de masterclass gegeven, dat je dit niet weet komt omdat ik er hier geen reclame over maak. Juist om de terugkerende zuurtegraad van Han te voorkomen. Die vond het namelijk niet leuk
Omdat hij graag digitaalgras hier promootte. Het zal mij echt een zorg wezen hoor, eerlijk.
2. Mijn preview van pes2016 is het delen van een link, ik kon niet zo simpel alle plaatjes kopiëren. Als dat niet mag, dan kan je me dat laten weten in een privé bericht, niet zo kinderachtig als dyonko of jij nu de sfeer ermee verpesten. Goed voorbeeld. De link die jij noemt zat in het copy paste verhaal over de demo en hoe het te downloaden, van de Pesholland Facebook. Kijk maar eens, Letterlijk copy paste
3. Ik doe veel op mijn telefoon. Autocorrectie heet dat Stoempfel.
(Blijft het nu wel goed staan?)
Zoals ik al zei, jouw houding siert je niet.
Zeker als Moderator
Laatst bewerkt: 12 aug 2015