Ik deel jou mening niet en dat zit je blijkbaar goed dwars
Heb de stream gisteren bekeken en word er nog niet echt warm van. Leuk die Exotic Blueprints. Prachtig dat alle wapens beschikbaar zijn zodra je ze hebt verdiend. Maar dat neemt nog niet weg dat IK het jammer vind dat waarschijnlijk sommige Year 1 Exotics niet mee gaan naar Year 2. Want, hoe je het went of keert, Exotics die NIET te upgraden zijn zullen uiteindelijk geshard worden. Waarom een slechter wapen gebruiken als er een wapen is wat veel beter is?
Enne, prima dat JIJ de VoG en Crota's End nog gaat doen als TTK uit is. Is jou goed recht. Maar er valt geen fuck meer te halen in die Raids ... dat is jammer.
Mezelf teleurstellen? Niet echt. Zitten zat dingen in die Reveal van gisteren die me WEL aanspreken. Liever te realistisch dan te optimistisch
Mocht TTK er komen (en ik denk dat dat uiteindelijk wel gebeurd) kan ik door het, misschien iets TE, kritisch te bekijken nooit teleurgesteld worden. Want, zeg nou zelf ... waren TDB en HoW nou zo fantastisch?
@Hybrid, ik dismantle ook nog helemaal niks. Wie weet wat er gaat gebeuren. Misschien een last-minute change? Kan allemaal. Met Bungie weet je nooit wat zeker. Hoorde jou gisteren over Etheric Lights? Dat dat nog nuttig bleef? Stukje dan net gemist ..
Klik om te vergroten...