1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Ik ben het helemaal met je eens ... Echter heeft WoW nu 30 raids en had er in het begin ook een aantal ;) Dus je speelt een jaar de Raid in Destiny en na een jaar is het klaar ...

Maargoed, je hebt een punt. Niet TE negatief kijken naar TTK want er zitten zat leuke dingen in.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan ga je toch lekker niet spelen @Rampage. Niemand dwingt je verder en zoals het er nu naar uit ziet ga jij jezelf elke keer weer teleurstellen. Dit is hoe ze het bij bungie doen. Daarnaast ga je weer verder over hoe nutteloos alles is en dat is gewoon bullshit. Blijkbaar las je niet eens wat ik zei over de exotic blueprints.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Even snel gechecked, en dit doet me echt heel weinig. Meer vaultspace is een plus, maar de rest, mwa.
    Snap wel dat anderen goed hyped zijn, en wens jullie dan ook veel plezier in TTK. :)

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Alleen die ghost is al een rede, kek kleurtje! :+

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Datto had wel een punt volgens mij. Bungie zegt dat we nog niks moeten dismantelen. En hij zegt dat het mogelijk is dat met de grote patch die eraan komt dat ze dan pas gaan kijken wat je nou precies hebt van gear etc.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik deel jou mening niet en dat zit je blijkbaar goed dwars ;) Heb de stream gisteren bekeken en word er nog niet echt warm van. Leuk die Exotic Blueprints. Prachtig dat alle wapens beschikbaar zijn zodra je ze hebt verdiend. Maar dat neemt nog niet weg dat IK het jammer vind dat waarschijnlijk sommige Year 1 Exotics niet mee gaan naar Year 2. Want, hoe je het went of keert, Exotics die NIET te upgraden zijn zullen uiteindelijk geshard worden. Waarom een slechter wapen gebruiken als er een wapen is wat veel beter is? Vind het prijskaartje nog steeds te hoog ... en zeker kwa content die TTK brengt. Als je kijkt naar Vanilla Destiny brengt TTK nog steeds te weinig.

Enne, prima dat JIJ de VoG en Crota's End nog gaat doen als TTK uit is. Is jou goed recht. Maar er valt geen fuck meer te halen in die Raids ... dat is jammer.

Mezelf teleurstellen? Niet echt. Zitten zat dingen in die Reveal van gisteren die me WEL aanspreken. Liever te realistisch dan te optimistisch ;) Mocht TTK er komen (en ik denk dat dat uiteindelijk wel gebeurd) kan ik door het, misschien iets TE, kritisch te bekijken nooit teleurgesteld worden. Want, zeg nou zelf ... waren TDB en HoW nou zo fantastisch?

@Hybrid, ik dismantle ook nog helemaal niks. Wie weet wat er gaat gebeuren. Misschien een last-minute change? Kan allemaal. Met Bungie weet je nooit wat zeker. Hoorde jou gisteren over Etheric Lights? Dat dat nog nuttig bleef? Stukje dan net gemist .. :eek:

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe kan dat dan toch he vraag ik mij af. Eerst echt elke dag destiny aan het spelen en opeens was het over.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Meh, vind het eigenlijk best wel logisch dat oude gears ''nutteloos'' worden, ooit MMO's gespeeld? Hoe vaak komt het daar voor dat je oude gears nog steeds nuttig zijn vergeleken met de nieuwe gear...

Bij Borderlands 2 werd ook al mijn gear nutteloos toen het levelcap vergroot werd.

Maddmonkey en bulletproof010 vinden dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tering joh, ik zeg alleen dat je jezelf blijft teleurstellen met wat ik hier aan teleurstelling lees. Heeft niks met mij te maken en ik zou het prettig vinden als jij dat ook achterwege laat.

Van mij mag je best teleurgesteld zijn, maar we weten het inmiddels en je blijft hetzelfde zeggen ondanks tegenbeweringen. Prima, alles is nutteloos. Nu happy? Ik loop straks nog gewoon vrolijk rond met Ballerhorn, fatebringer en vision aangezien dat zeer waarschijnlijk nog prima gaat werken.

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, sta er zelf ook wel van te kijken. Maar met andere MMO(achtige) games heb ik hetzelfde gehad. Van de 1 op de andere dag klaar. Was met WoW ook zo bij mij.
    Misschien dat ik nog eens ga kijken als TTK in de aanbieding is ofzo, zeg nooit nooit.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kon daar weliswaar hetzelfde wapen wel weer opnieuw halen, maar ja dat was pas een grind. Elke keer een hogere moeilijkheidsgraad waarbij je keer op keer weer alles kon weggooien.

Daarnaast verandert attack nu naar light en kan iemand nog steeds met een fatebringer spelen zolang je andere lightgear hoger is. Dan kan je zelfs de nieuwe raid met FB in :)

@Graveheart hmm ja zou goed kunnen dat er over een maand of 3 weer korting is ofzo. Wat dat betreft is het eigenlijk het beste om te wachten bij een spel als dit. Die prijs zakte het afgelopen jaar ook heel snel.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    @Maddmonkey Dat is voor mij ook 1 van de redenen om niet te spelen.
    Ik vind persoonlijk wat ik tot nu toe gezien heb van TTK, niet de volle €40,- waard.
    Al heb ik qua speeluren de kosten er al lang en breed uit, hik ik toch tegen die €40 aan.

Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarin stel ik mezelf teleur dan? Ik zeg dat ik het jammer vind dat sommige Exotics Year 1 blijven en dan moet jij weer zo nodig als een geit reageren dat "ik niet meer moet spelen" :+ Hoezo dan? Omdat ik kritiek uit?

En WELKE tegenbeweringen? Wat de fuck weet jij nou dan meer als ieder ander? Vriend van een vriendin en daar de hond van en van die hond de goudvis die bij Bungie werkt ofzo? Kom op man. Ik ben gelukkig niet de enige die meer vragen dan antwoorden heeft na gisteren :) Vooralsnog is het na gisteren nog steeds volop speculeren. Niks mis mee ... maar zo wek je wel verwarring. Wat, inderdaad, na gisteren wel gebeurd is :+

Begrijp me niet verkeerd. TTK ziet er nog steeds heel boeiend en fris uit. Zeker de manier waarop alles nuttig word. Gunsmith, Reputation, Faction Alliance etc. Echter zit het mij in de manier waarop Bungie omgaat met de "oudere" speelbare content. Legendary wapens en gear weg? Prima. Begrijpelijk en dat heb ik maar al te vaak meegemaakt met WoW. Echter is de content in Destiny dusdanig laag dat het "vreemd" is dat Bungie niks doet om dit uit te breiden. VoG/Crota een hogere moeilijkheidsgraad? Knal er wat nieuwe elementen in ... wat Taken Enemies. Lijkt me niet al teveel werk.

Misschien kijk ik dan inderdaad, zoals je zegt, te kritisch naar nieuwe releases ja. Maar na TDB en HoW (levels omdraaien = nieuw) ben ik nogal skeptisch/realistischer m.b.t uitbreidingen.

Ach, ik ben misschien dan ook een ouwe lul die teveel loopt te zeiken... en heel misschien moet ik me dan ook maar neerleggen bij het feit dat alles gaat veranderen. Who knows!

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is geen misschien hoor.

AnubisNefer, bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tsssssss... scheer je weg man!

Graveheart vindt dit leuk.
  17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548

Rampage vindt dit leuk.
  18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Scheren gaat ie toch niet doen.

Al vind ik het allemaal wel prima, hopelijk voelt de game weer fris aan met deze content en gaat de game meer diversiteit bieden.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is inderdaad precies wat de game wel kan gebruiken. Hoop dat de nieuwe uitbreiding goed in de smaakt valt, en lang speelbaar is. :)

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat hoop ik ook :) We gaan het allemaal zien.

Volgende week de Dreadnaught ... hopelijk is die locatie een beetje groot.

@Maddmonkey ... bereid je daar alvast maar op voor... ga ik daar lekker op zeiken :p

Deel Deze Pagina