1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja de bots zijn ineens weg? :'-(
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mijn Korea shirt van Aliexpress ook nog niet binnen. Film maken ik nog niet kunnen ik.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik had mijn shirts van Minejerseys.com al na een week binnen :+.
    Kwaliteit is echt ziek, niet van normaal te onderscheiden.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heb je er ook gelijk wat Koreaanse chicks bij besteld? :cool:
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja die zien er ook echt ziek uit. Helaas geen CC...
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Check die shop die ik in dit topic postte
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ow fuck, sorry, helemaal over het hoofd gezien door een gelijknamige site. Thanks!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nog geen shirt van Alieexpress iets, dus gister mail naar gene verzonden, vandaag al geld back. Doe ik wel via website van Remco, kan ik eindelijk een video maken.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zoek een goede site waar je het officiële shirt van het Schotse Nationale Team kan kopen en bedrukken. Beslist geen nep shirt, maar de echte.

    Ik heb gisteren al aardig wat gegoogled, maar ik kom steeds op sites die doorverwijzen of het echte shirt niet verkopen.

    Het maakt mij niet zoveel uit als er ook oudere modellen te koop zijn, als ik maar wat keuze heb. Het liefst het thuisshirt.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Foto's ... toevallig? De site ziet er goed uit. Moet nodig weer is wat nieuwe shirts bestellen :+
     
  11. vickynator

    vickynator New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een site waar de bedrukking goed is? Meestal overleeft de bedrukking nauwelijks 1 wasbeurt.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Gouden tips. Als je een site zoekt, ga dan gewoon naar de officiële website :cool:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Si si casa bonita
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zat net even lazio te kijken. Wat een geile shirts!
    [​IMG]

    Iemand nou pas nog shirtjes besteld? En dan niet van alieexpress, want heb atm egeen creditcard

    Dus met paypal ideal ofzo?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand een idee of dit vaker gebeurt bij aliexpress?

    Ik wil voor sinterklaas een PSV uitshirt bestellen. Bijvoorbeeld deze: http://nl.aliexpress.com/item/Best-..._73_74_75,searchweb201527_5,searchweb201560_9

    Kost 15 euro, ziet er prima uit en is gratis verzending.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik heb dat lazio shirt alsnog via AliExpress besteld, was vergeten dat je daar tegenwoordig ook met ideaal kan betalen. als je zorgt dat je een betrouwbare verkoper hebt gaat het 99% van de tijd goed mits geen gedoe met douane. en anders makkelijk geld terug iig

    heb er al een aantal keer verschillende dingen besteld en nooit problemen gehad eigenlijk

    /edit dit is dus niet echt een betrouwbare verkoper, ik zeg niet dat ie oplicht. Maar (bijna) geen feedback score

    //edit2 ik kan er ook geen vinden op AliExpress met psv shirts die wel al veel verkocht heeft.

    de service van AliExpress is iig wel goed qua geld terug, dus proberen kan
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    Siemenn vindt dit leuk.
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ohja shit, was dit topic vergeten :+.
    In Juli 2 shirts van Minejerseys.com gekocht, snelle levering, goede support (shirtje was niet meer op voorraad), prima kwaliteit.
    Een van Frankrijg, die is wat dunner met gaatjes in de stof en een van Lazio, die is vrij dik (dikker dan m'n officiele uitshirt van FC Groningen van vorig seizoen).
    Zal later nog ff foto's plaatsen, wil binnenkort wel wat nieuws bestellen en een trainings jack ofzo.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe gaat dat dan met de douane? Enig idee?
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    "Onder de 22 Euro

    Als u een bestelling plaatst die een waarde vertegenwoordigd van minder dan 22 euro , mag u dit gewoon vrij invoeren hierover hoeven dus geen extra kosten te worden betaald. Deze 22 euro bevat de waarde van de producten die u heeft gekocht en de kosten van de verzending. Als u bijvoorbeeld kiest voor een uitgebreide verzending door DHL moet u deze kosten bij de totale waarde van de bestelling optellen."

    Dus normaal gesproken niks. Maar er bestaat gewoon een kans dat je product daar of ergens anders tijdens de verzending kwijtraakt.
    Heb nog even gegoogled naar geld terug en daar verschillen de reviews nogal over. Je sluit een overeenkomst met de verkoper en als deze niet meewerkt kan het geld terug, voor veel gezeur zorgen.
    Ik raad je dus toch wel aan bij een verkoper te kopen die een feedback score heeft.
     

Deel Deze Pagina