Gisteren naar Mysteryland geweest, tevens mijn eerste keer. Wat een wreed festival is dat! Helaas ben ik geen twee dagen gegaan, want die tweede dag had ik ook wel mee willen maken. Hoogtepunten waren voor mij de algehele sfeer met als toppunten de Q-dance-stage, het bos vol verrassingen en de mainstage met R3hab en Alesso.
Ik heb eigenlijk geen minpunten m.b.t. het festival. Als ik er dan toch één moet opnoemen is het wel dat een beveiliger mij vroeg om even mee te komen, omdat ie sterk het vermoeden had dat ik drugs in had genomen
(overigens heb ik dit niet ingenomen, ik heb het zelfs nog nooit gebruikt!). De reden was dat ik mijn gezicht aan het wassen was bij de kranen van de wc's met daarbij ook mijn neus.... Ging die me ook nog eens vertellen dat ik niet zo bijdehand moest doen, omdat ik opkeek van waarom pak je mij er uit en ik sarcastisch overkwam
. Achja ik dacht ik werk maar mee, want het is het niet waard om nog uitgestuurd te worden ook.
Het leukste was dat ie aan het einde van het gesprek mij vertelde dat ik mijn riem moest sluiten, want het zag er niet uit. Ik dacht echt van hoe ik dat nou in hemelsnaam kon doen als ik meteen moest meelopen naar achteren en even men portemonnee etc. moest openen, man man wat een trieste varken.
Klik om te vergroten...