1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Arghhhh wat een gaaf feest was dit zeg! Ongekend, werkelijk waar!

    En het moment van de show was uiteraard toen het zweverige liedje begon dat alsmaar sterker en sterker werd en toen gingen de fakkels aan..... het koor van 500 mensen op de tweede ring dat even opkwam en mee gingen zingen .... dat uiteindelijk overging tot het gedonder van het nummer 'Adagio for Strings'. Nogmaals, ON-GE-KEND! Misschien is dit wel het mooiste moment geweest van mijn 'dance-historie'.

    Set van de show voor mij was Oliver Heldens. Bakermat was overigens erg verrassend!
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister Dance Valley gehad. Wat was dat een geweldig feestje!! Echt alles was top! En wat ging ik lekker....niet normaal, paar mooie momentjes gehad!

    In begin ook ff in de Hard Valley geweest. Heerlijk om paar oude hardcore platen weer te horen. Mainstage daar was ook lekker. Verder alleen in de Dance Valley geweest, heerlijk rondgelopen van stage naar stage. Jay Hardway, Blasterjaxx, Marco V, Gregor Salto, MOTi, Benny Rodrigues b2b Michel de Hey, Franky Rizardo, Fedde Le Grand en Showtek gezien.
    Hoogtepunt was voor mij Franky Rizardo. Die man is echt de koning van de deephouse! Heb daar 1,5 uur lang zoooo lekker staan zweven, was echt op een andere planeet. Heerlijk. Op de Main was Fedde absoluut de man, super set! Set van Showtek was ook goed, prima afsluiter.
    Verder echt fantastische sfeer, kwam natuurlijk ook door het prachtige weer. Weer lekker veel onbekende mensen gesproken en geknuffeld, altijd leuk!

    Nou weer twee weken wachten en dan keihard knallen op Decibel Outdoor! Hoewel ik net al gevraagd werd of ik niet mee wil naar Lakedance volgend weekend. Alsof ik nog niet genoeg festivals heb....Toch kriebelt het heel erg om te gaan...!
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Gewoon gaan joh! Ik moet helaas werken anders sowieso naar Loveland festival gegaan.
     
  5. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe mix!!

    Elcharito 'Summerstorm' Mix

    https://soundcloud.com/elcharito/elcharito-summerstorm-mix

    Nummers 6 & 8 vind ik echt bangers!! En nu eens een keer niet eindigen met een hardstyle plaat maar een keer een lekkere trancer :)
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag kaartje voor Lakedance gekocht :lol:

    En kwam er achter dat er aantal bekenden gaan die ik al hele tijd niet gezien heb, dus gaat gezellig feestje worden! Plus Franky Rizardo draait een set van twee uur <3! Dat wordt weer lekker zweven dus!
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Is dat in Duitsland?

    Ik heb ook maar een kaartje gekocht voor Mysteryland. Nog noit geweest, lijk me wel nice. Verder ook nog alvast een weekend ingepland met ADE, te weten: Axwell Ingrosso en AMF. Erg veel zin in!
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lakedance is bij Aquabest (bij Best dus), prima om ff op en neer te doen vanuit Maastricht dus!

    Mysteryland gaat een mooi feestje worden hoor! Mij vind je waarschijnlijk de hele dag bij de Spinnin' Records stage!

    Tijdens ADE ga ik denk ik ook naar AMF (de zaterdag) en twijfel nog over Hardwell Presents Revealed.

    Dan in november nog Qlimax en in december naar Dimitri Vegas & Like Mike in Antwerpen. En dan zit m'n party jaar er op ;)
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lakedance was een heerlijk feestje vorige week! Erg leuk dat het wat kleiner was dan de festivals waar ik al geweest ben/nog heen ga. Publiek was ook wat ouder en het weer was heerlijk, daardoor echt een perfecte sfeer!! Zijn niet eens bij de Mainstage geweest, alleen maar bij de techno (in het bos, tussen de bomen, erg tof!) en deephouse stages geweest! Volgende keer toch iets minder drinken, iig geen wodka-jus en baco's meer. Bepaalde delen van de dag zijn echt compleet blanco....o_O

    En morgen staat alweer het volgende feestje voor de deur! Even een keer geen deephouse, techno en EDM, maar gewoon lekker keihard knallen en hakken zoals vroeger: Decibel Outdoor!! Man wat heb ik daar een zin in!
     
  10. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7


    Zoveel zin in deze gasten tijdens ADE _O__O_
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik ook! Zo vaak komen ze niet in Nederland. Ben wel benieuwd of er ook guests komen of dat het 6 urige set van A&I wordt.
     
  12. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou mooi zijn :thumbs: maar denk het niet, denk persoonlijk max 3 uurtjes... Hopen dat Zedd / Otto Knows en/of Alesso langskomen :)
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Godsamme wat was Decibel lekker!!! Ok...het weer was ontzettend kut met alleen maar regen, maar kom op, we zijn niet van suiker, dus gewoon poncho aan en gaan!

    Heerlijk begonnen bij Mental Theo op de Back2School stage, heeeeerlijk om al die oude hardcore klassiekers te horen! Helaas was het door de regen propvol in de tent en dus geen ruimte om lekker los te gaan. Daarna nog ff een kijkje genomen in de Hardcore4Life tent, maar ook daar weer flinke drukte. Uiteindelijk aan het eind van de middag in de Euphoria tent/hal beland en daar niet meer weg gegaan. Lekker warm en droog, plus we stonden op een plek waar we lekker veel ruimte hadden. Daar non stop keihard staan hakken, blote buik en alles, heerlijk :cool:!

    Was lang geleden dat ik naar een hardstyle feest ben geweest, maar wat heb ik dit gemist zeg! Gaan we dus vaker doen! Sowieso naar Qlimax dit jaar en maybe van te voren ook nog naar X-Qlusive en wellicht met oud en nieuw naar Freaqshow! En dan tussendoor nog lekker wat deephouse/techno feestjes :D!

    Hier een kort filmpje dat ik gemaakt heb van Decibel:

     
    Exionche vindt dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hardstyle feesten > Elk ander genre feesten
     
    SjaccoPopino en Exionche vinden dit leuk.
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jezus wat is dat drank & drugs nummer op de pussylounge stage slecht haha :emo:
    Ja het is sowieso een kut nummer

    @SjaccoPopino Niet op de remember stage geweest?
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee helaas niet bij Remember geweest. Sowieso dus maar bij heel weinig stages geweest door het slechte weer....Ik had gewoon echt geen zin om hele tijd poncho aan poncho uit te doen en door het kut weer en modder heen en weer te lopen. Toen we eenmaal binnen bij Euphoria waren, waar het warm en droog was en we plek genoeg hadden om los te gaan, vonden we het wel prima en zijn we gewoon lekker daar gebleven!

    En ja, die Drank & Drugs remix was idd slecht, maar dat was enige filmpje dat ik van de Pussy Lounge had :p
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Morgen Mysteryland!! Zin in!!! Wordt heerlijk weertje, dus wordt weer optimaal genieten! Lekker rondjes lopen, ik loop alleen maar rondjes :D!

    Heb overigens ook nog filmpjes gemaakt van Sensation en Dance Valley. En zal morgen ook wel weer het een en ander filmen.



     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Gisteren naar Mysteryland geweest, tevens mijn eerste keer. Wat een wreed festival is dat! Helaas ben ik geen twee dagen gegaan, want die tweede dag had ik ook wel mee willen maken. Hoogtepunten waren voor mij de algehele sfeer met als toppunten de Q-dance-stage, het bos vol verrassingen en de mainstage met R3hab en Alesso.

    Ik heb eigenlijk geen minpunten m.b.t. het festival. Als ik er dan toch één moet opnoemen is het wel dat een beveiliger mij vroeg om even mee te komen, omdat ie sterk het vermoeden had dat ik drugs in had genomen :F: (overigens heb ik dit niet ingenomen, ik heb het zelfs nog nooit gebruikt!). De reden was dat ik mijn gezicht aan het wassen was bij de kranen van de wc's met daarbij ook mijn neus.... Ging die me ook nog eens vertellen dat ik niet zo bijdehand moest doen, omdat ik opkeek van waarom pak je mij er uit en ik sarcastisch overkwam :lol:. Achja ik dacht ik werk maar mee, want het is het niet waard om nog uitgestuurd te worden ook.

    Het leukste was dat ie aan het einde van het gesprek mij vertelde dat ik mijn riem moest sluiten, want het zag er niet uit. Ik dacht echt van hoe ik dat nou in hemelsnaam kon doen als ik meteen moest meelopen naar achteren en even men portemonnee etc. moest openen, man man wat een trieste varken.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2015
    SjaccoPopino vindt dit leuk.
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zijn dezelfde figuren die de gevonden drugs zelf houden voor eigen consumptie. Stakkers.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahaha dat is wel heel erg inderdaad. Het waren ook echt twee van die jonge gastjes die een beetje misbruik van hun machtspositie liepen maken. Daarbij kon een 'excuses voor het ongemak' er ook niet van af. Overigens ook toffe beveiligers langs zien glippen waarbij sommigen zelfs een high-five gaven en je de weg probeerde te wijzen. Top!
     

Deel Deze Pagina