In het ergste geval wel ja. Ik hoop dat er nog een fix voor kan uitkomen. Het is in ieder geval nog niet corrupted. Er staan nog wel missies open, maar dat zijn oude missies die moeilijker zijn. Eerst die maar eens halen.
Ja, er was mij verteld dat die missies niet nodig waren voor de progressie en ik wilde graag doorgaan met het verhaal, vandaar Wel pittig die missies
Ik merk wel dat ik echt totaal geen aanleg meer heb voor stealth-games. Ik krijg het voor elkaar om de eerste 2 enemies uit het zicht om te leggen, maar daarna wordt ik altijd gesnapt, en is het rambo-style het kamp uitroeien Ik mis die MGS-radar, waarop je het gezichtsveld van de vijand altijd op kon zien.
Gebruiken jullie overigens de doos? Ik niet, vind ik echt immersion brekend. Behalve dan in MB, daar is het handig voor fast travel ...
Gebruik behalve fulton alleen de tranq. Verder alleen maar kruipen, schuilen en verdekt opstellen. Doos geen een x gebruikt
Zal wel niet kloppen, maar goed: http://www.truetrophies.com/100club.aspx?gameid=3525&findgamerid=27002&dlcsetting=DLCIOwn Platinum op Metal Gear Solid 5! Edit: Blijkbaar zitten de meeste mensen op PSNProfiles, oh well
Is het trouwens mogelijk om een kamp in freeplay beetje bij beetje zwakker te maken van de vijand door sattelieten en communicatie apparatuur uit te schakelen? Of schakelt dat automatisch weer in, hoe moet ik dat zien?
Voor zover ik begrijp is de wereld persistent, dus kapotte radar etc blijft kapot. Wel komen mannetjes terug. Ik doe gewoon alles tijdens missions. Die ratings kunnen me de pot op .... Vraag me trouwens af, kun je als je killed ipv stunned ook gewoon hoge ratings krijgen, zelfs S ?
Ik heb dus nu ook d-dog, maar bij het infilteren van een basis flipte hij helemaal. Ik klom ergens omhoog en hij gaat helemaal omlopen via de hoofdingang, langs tig soldaten etc. Zorgt d-dog er ook voor dat stealth onderbroken wordt? EN nog erger, geef ik hem het commando wait. Loop ik 5 meter verder, komt ie al weer aan. Hebben jullie dat ook? Ik wil hem gewoon niet bij me hebben bepaalde stukken. Nu dismis ik hem maar .....
Nee, DD zorgt er niet voor dat er alarmen afgaan. Soldaten zien hem gewoon als een loslopend dier, niet D-Dog. Ik laat hem altijd lekker rondlopen; hij heeft me al aan aardig veel locaties van tegenstanders geholpen, die ik niet zag.
Precies, de vijanden jagen hem dan alleen weg. Nu met een van de laatste missies bezig, heerlijk weer
Ok, thanks. Zal ik hem nog eens een kans geven. Alhoewel hij al 1x terwijl ik aan het diffusen was over de mine liep (auch!) en al meermalen precies voor me gaat staan als ik op de grond lig met mijn stun pistool in de aanslag!
Wat is deze game toch heerlijk rustgevend! Lekker rustig in de struiken liggen een kamp bespieden en een plan van aanpak maken! Is er trouwens veel muziek te vinden in de game? En hoe vind je die? Ik hoor wel eens bekende nummers in gebouwen ver weg met de binoculars.