1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Oei! Dat betekend dat je helemaal niet verder kan nu en de savegame waardeloos is?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    In het ergste geval wel ja. Ik hoop dat er nog een fix voor kan uitkomen. Het is in ieder geval nog niet corrupted.

    Er staan nog wel missies open, maar dat zijn oude missies die moeilijker zijn. Eerst die maar eens halen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Loos alarm, ik moest die missies doen om verder te komen, scheelt dat weer 8)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, er was mij verteld dat die missies niet nodig waren voor de progressie en ik wilde graag doorgaan met het verhaal, vandaar :+

    Wel pittig die missies :'-(
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik merk wel dat ik echt totaal geen aanleg meer heb voor stealth-games. Ik krijg het voor elkaar om de eerste 2 enemies uit het zicht om te leggen, maar daarna wordt ik altijd gesnapt, en is het rambo-style het kamp uitroeien :+

    Ik mis die MGS-radar, waarop je het gezichtsveld van de vijand altijd op kon zien.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gebruiken jullie overigens de doos? Ik niet, vind ik echt immersion brekend. Behalve dan in MB, daar is het handig voor fast travel ...
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gebruik behalve fulton alleen de tranq.
    Verder alleen maar kruipen, schuilen en verdekt opstellen. Doos geen een x gebruikt
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Laatst bewerkt: 11 sep 2015
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is het trouwens mogelijk om een kamp in freeplay beetje bij beetje zwakker te maken van de vijand door sattelieten en communicatie apparatuur uit te schakelen? Of schakelt dat automatisch weer in, hoe moet ik dat zien?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor zover ik begrijp is de wereld persistent, dus kapotte radar etc blijft kapot. Wel komen mannetjes terug. Ik doe gewoon alles tijdens missions. Die ratings kunnen me de pot op ....

    Vraag me trouwens af, kun je als je killed ipv stunned ook gewoon hoge ratings krijgen, zelfs S ?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, geen S.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dus nu ook d-dog, maar bij het infilteren van een basis flipte hij helemaal. Ik klom ergens omhoog en hij gaat helemaal omlopen via de hoofdingang, langs tig soldaten etc.
    Zorgt d-dog er ook voor dat stealth onderbroken wordt?

    EN nog erger, geef ik hem het commando wait. Loop ik 5 meter verder, komt ie al weer aan. Hebben jullie dat ook? Ik wil hem gewoon niet bij me hebben bepaalde stukken. Nu dismis ik hem maar .....
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, DD zorgt er niet voor dat er alarmen afgaan. Soldaten zien hem gewoon als een loslopend dier, niet D-Dog.

    Ik laat hem altijd lekker rondlopen; hij heeft me al aan aardig veel locaties van tegenstanders geholpen, die ik niet zag.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Precies, de vijanden jagen hem dan alleen weg.

    Nu met een van de laatste missies bezig, heerlijk weer :cool:
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks. Zal ik hem nog eens een kans geven. Alhoewel hij al 1x terwijl ik aan het diffusen was over de mine liep (auch!) en al meermalen precies voor me gaat staan als ik op de grond lig met mijn stun pistool in de aanslag!
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711



    Mijn DD heeft de rest van de game hoofdpijn
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Credits. Fin. Einde.

    Eerst de credits maar even afwachten :+
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is deze game toch heerlijk rustgevend! Lekker rustig in de struiken liggen een kamp bespieden en een plan van aanpak maken!

    Is er trouwens veel muziek te vinden in de game? En hoe vind je die? Ik hoor wel eens bekende nummers in gebouwen ver weg met de binoculars.
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dan moet je naar die plek gaan en het bandje uit de radio halen :)
     

Deel Deze Pagina