De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je bedoeld dat Bruma geen coaching krijgt en de Vrij z'n man ook gewoon totaal kwijt is? Die 1-0 reken ik Bruma niet eens aan. Collectief falen. 2-0 is gewoon een stomme fout van zowel Blind (je neemt zo een bal aan?) als Cillissen. En voor de 3-0 word nog een overduidelijke overtreding gemaakt ... maargoed. ALS ALS ALS. Feit blijft dat het niet eens aan had hoeven komen op een wedstrijd als deze. Als er in het begin van de kwalificatie geen puinhoop van was gemaakt had je nu nog 2 wedstrijden lekker uit kunnen voetballen.

Sommige spelers staan er voor zichzelf, niet voor het elftal. Narsingh en Depay die CONSTANT een belabberde poging doen om te dribbelen maar dan ook CONSTANT falen. Klaassen die nog geen fatsoenlijke bal aan kan nemen. Van Persie die de tweede helft wederom onzichtbaar was... en ga zo maar even verder.

Nee, het word tijd dat Oranje afscheid gaat nemen van "de grote 3" en dat ellendige getik waar je geen fuck mee opschiet. Een keertje opportunistisch gaan spelen ... dan maar een lange bal naar voren of gaan counteren. Spelletje van Oranje kent iedereen. Omzeil het middenveld, gooi ballen achter de defensie en je bent er zo doorheen.

... daar sta je dan, met je "goede" spel.

EDIT
    Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat je een Narsingh, Bruma (ok, hij deed het aardig) of Van der Wiel opsteld. Narsingh is al maanden geen schim meer van de speler die hij was ... (durft niet) Van der Wiel speelt niet meer (kijken de heren nooit naar PSG of de Franse competitie?). Je hebt verdomme een gozer die als CB kan spelen. O wacht, Schotland is natuurlijk een kut competitie vergeleken met de Eredivisie. Ok, begrijp het. Nou, dan knallen we Narsingh maar op de vleugel want die is zo goed met z'n man passeren (lees : de ruimtes dichtlopen). Heb je een Quincy Promes die het gewoon goed doet in Rusland ... O, wacht. Rusland. Ja, die competitie is pauper vergeleken met de Eredivisie natuurlijk.

Het belang van de KNVB zit hem momenteel geloof ik meer in het in de verkoop zetten van Eredivisie spelers dan in het kwalificeren van een EK. Man man man man man /robgeus

Laatst bewerkt: 7 sep 2015
    Tim vindt dit leuk.
  2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Wat een pannenkoek die Viergever

geertbargeman vindt dit leuk.
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die Viergever :'-(:'-(

Standaard drama. Man man man man man

Laatst bewerkt: 12 sep 2015
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Goal van Blind was ook netjes.

Maar die omhaal van Benteke :eek:

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Gatverdamme, Southampton - Westbrom compleet gekeken, saaie poepwedstrijd.
    Manu - Liverpool alleen de eerste helft, ook dubbel poep, word het nog 3-1 :+

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lol, ManU heb ik ook afgezet voor Twente-Ajax

Weer geen penelty voor Cilissen :+

8. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    los van het afgrijselijke spel van Ajax, hoe kan hier nou weer een pingel voor gegeven worden.. ik word er zo treurig van.. het verpest gewoon de hele wedstrijd..

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was toch gewoon terecht?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lol idd niets raars aan deze penalty

11. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ag schei toch uit man.. waar moet die klauw heen dan? Je ziet het nu in de slowmo he.. Ik denk dat die 1 tel de tijd krijgt om te reageren.. Knap als het jou lukt man

En doe het dan op zn minst 2 kanten op

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Arm niet strak langs het lichaam dus dan loop je gewoon risico

Scheids is sowieso niet consequent want anders had Viergever ook 2x geel moeten hebben

Ajax had idd ook een penalty moeten krijgen

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Al 0-2 na 12 minuten.

Ik denk overigens dat rode kaart onterecht was, waar 0-1 uit ontstaat. De 0-2 was een topaanval.

14. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    ik vind het allebei geen pingel.. Allebei doen ze het 0,0 bewust, en als je zelf gevoetbald heb zou je kunnen weten dat tijdens het spelletje je arm niet 90 minuten lang aan je lichaam vast zit geplakt..

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Pass van Bazoer :D

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Sanogo doet eindelijk eens wat nuttigs na al die weken bij Jong Ajax. Een schwalbe....

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom is die druk naar voren in een redelijke tempo pas als je 2-0 achter staat? Ik kan daar zo tyfus slecht tegen

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dan hebben beide ploegen nu onterecht een penalty gehad :+

Cabral en Tete :D

20. ExquisiteSteez