Nope, die zag ik ook maar ik wil die geile gouden versie, want ik speelde PES sinds het allereerste begin (SNES, met een hond als scheids, ipv tegenwoordig, met een blinde als scheids)
International Superstar Soccer, en dan ook nog de Japanse versie, die eerder uitkwam (want destijds copy-box)
Ik speel ook FIFA pro clubs en ik heb via Digitaalgras een groep vrienden opgebouwd, waardoor ik op de Xbox 1 blijf spelen. Ik heb trouwens PES 2016 digitaal binnengehaald via Xbox 1 store. Vannacht de download gestart en ben net wakker ( moest ook werken vannacht ) en het spel is gedownload. Kon nog niet veel online doen vanwege onderhoud, maar dat ga ik later proberen. Ik zie hier veel vage posten over mensen die het spel hebben, maar niet zeggen of ze het nu over de Xbox versie hebben of de PS 4. Dat zou ik willen weten omdat ik in verband met het toernooi erachter wil komen hoe erg het met de vertraagde levering zit van de Xbox winkel-versie.
Ik kan gewoon de europese versie downloaden terwijl ik de us versie aan het spelen ben, ideaal! Maar begrijp dus dat de updates er nog steeds niet zijn? Krijgt iedereen standaard unable to implement live data?
Misschien omdat je de US versie hebt? Ik heb versie 1.01 en verder zijn er geen updates. Waarschijnlijk moet je de US versie eraf gooien en de Nederlandse versie erop zzetten en dan zal je wel versie 1.01 hebben. Heb je bij opties al gechecked of je versie 1.01 hebt? DLC is er trouwens nog niet.
Hebben ze er ook bij gezet waarom? Dat zou ik namelijk wel willen weten... Misschien toch maar de digitale versie downloaden uit de store? Heb ik ook gedaan.
€ 59.99 De uitgebreide bundel met een hoop extra's voor MyClub en ML Wat er allemaal in zit kan je lezen in de Xbox 1 store.
De reden is vertraagde productie En idd, wat kost de digitale versie dan? Kan hem bij MM voor 44 kopen als ie er is. Da's wel een mooi prijsje
Ja wat een onzin weer zeg... ik koop een nieuw voetbalspel direct grotendeels voor de namen. Ik vind het niet erg als er iets niet klopt, maar dit is gewoon het complete roster van het vorige seizoen. Brengen het leuk en aardig van ja op de dag van de release moet je een update downloaden. Maar nu begint het gesodemieter dus alweer direct(zo'n roster update had direct moeten klaarstaan vanochtend). Is er überhaupt een mogelijkheid om transfers normaal te doen, ik kon alleen spelers wisselen van club. Of ik moet het verkeerd hebben gedaan. Wil namelijk graag ML starten maar wel met update het liefst.
Hoeveel mensen werken daar 3 ofzo? wat een amateuristisch gedoe. (mocht het waar zijn) Dit hoort al klaar te zijn voordat het spel uit is. Ieder jaar doen ze het weer.
Ja, vroeger duurde het wel soms wel maanden voor die DLC er kwam, dit zijn we wel gewoon ondertussen (vorig jaar waren ze er wel vrij snel bij als ik met niet vergis?) Oogt wel vrij amateuristisch wederom. Zo is er elke jaar wel iets fout bij de release.. Ik zou aanraden om te wachten om Master League te spelen tot de update er is. De savegame gebruikt namelijk de transfers van het moment je begonnen bent. Positief nieuws wel voor de online gamers. Dat online perfect moet werken is voor mij een must!