1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Nope, die zag ik ook maar ik wil die geile gouden versie, want ik speelde PES sinds het allereerste begin :p (SNES, met een hond als scheids, ipv tegenwoordig, met een blinde als scheids)

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Welke was dat dan? Mijn eerste PES was ISS Pro op de PlayStation. Gouden tijden! _O_

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    International Superstar Soccer, en dan ook nog de Japanse versie, die eerder uitkwam :p (want destijds copy-box)

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel ook FIFA pro clubs en ik heb via Digitaalgras een groep vrienden opgebouwd, waardoor ik op de Xbox 1 blijf spelen.
    Ik heb trouwens PES 2016 digitaal binnengehaald via Xbox 1 store. Vannacht de download gestart en ben net wakker ( moest ook werken vannacht ) en het spel is gedownload. Kon nog niet veel online doen vanwege onderhoud, maar dat ga ik later proberen.

Ik zie hier veel vage posten over mensen die het spel hebben, maar niet zeggen of ze het nu over de Xbox versie hebben of de PS 4.
    Dat zou ik willen weten omdat ik in verband met het toernooi erachter wil komen hoe erg het met de vertraagde levering zit van de Xbox winkel-versie.

5. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan gewoon de europese versie downloaden terwijl ik de us versie aan het spelen ben, ideaal! Maar begrijp dus dat de updates er nog steeds niet zijn? Krijgt iedereen standaard unable to implement live data?

6. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok, net weer bericht gehad van Yourgamezone.nl. Xbox one en PC versie uitgesteld tot 24e.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien omdat je de US versie hebt?
    Ik heb versie 1.01 en verder zijn er geen updates.
    Waarschijnlijk moet je de US versie eraf gooien en de Nederlandse versie erop zzetten en dan zal je wel versie 1.01 hebben.
    Heb je bij opties al gechecked of je versie 1.01 hebt?
    DLC is er trouwens nog niet.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hebben ze er ook bij gezet waarom? Dat zou ik namelijk wel willen weten...
    Misschien toch maar de digitale versie downloaden uit de store? Heb ik ook gedaan.

9. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Hoe duur is de digitale versie han?

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lekker dan....

domienr vindt dit leuk.
  11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    € 59.99 De uitgebreide bundel met een hoop extra's voor MyClub en ML
    Wat er allemaal in zit kan je lezen in de Xbox 1 store.

12. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    De reden is vertraagde productie :mad:

En idd, wat kost de digitale versie dan? Kan hem bij MM voor 44 kopen als ie er is. Da's wel een mooi prijsje :)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat is de bron van dit?

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Leuk zo'n vroege release. Maar nu hebben we dus een half spel, zonde updates

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Geen idee, ik heb de quote van een ander forum.

16. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ja wat een onzin weer zeg... ik koop een nieuw voetbalspel direct grotendeels voor de namen. Ik vind het niet erg als er iets niet klopt, maar dit is gewoon het complete roster van het vorige seizoen. Brengen het leuk en aardig van ja op de dag van de release moet je een update downloaden. Maar nu begint het gesodemieter dus alweer direct(zo'n roster update had direct moeten klaarstaan vanochtend). Is er überhaupt een mogelijkheid om transfers normaal te doen, ik kon alleen spelers wisselen van club. Of ik moet het verkeerd hebben gedaan. Wil namelijk graag ML starten maar wel met update het liefst.

17. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    FB post van de officiële pagina van Pro Evolution Soccer

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoeveel mensen werken daar 3 ofzo? wat een amateuristisch gedoe. (mocht het waar zijn)
    Dit hoort al klaar te zijn voordat het spel uit is.

Ieder jaar doen ze het weer.

19. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, vroeger duurde het wel soms wel maanden voor die DLC er kwam, dit zijn we wel gewoon ondertussen :p (vorig jaar waren ze er wel vrij snel bij als ik met niet vergis?)
    Oogt wel vrij amateuristisch wederom. Zo is er elke jaar wel iets fout bij de release..

Ik zou aanraden om te wachten om Master League te spelen tot de update er is. De savegame gebruikt namelijk de transfers van het moment je begonnen bent.

Positief nieuws wel voor de online gamers. Dat online perfect moet werken is voor mij een must!

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Online werkt niet perfect als ik met 2014/15 teams moet spelen. :+

Deel Deze Pagina